Part..21(C)

1.3K 91 27
                                    

📲"Perth..ငါ့ကိုကယ္ပါဦး Perth..အ.."

"hello Mark..hello!!"

📲"ဒီေန့ေနာက္ဆံုးလို႔ေျပာထားတယ္မလား..ေခြးေကာင္..ငါတို႔ပိုက္ဆံခုေပး..

"hello Ai Mark!"

📲"သားအမိ၂ေယာက္လံုးေသခ်င္ေနတာလား!!! ဟာ....'ဝုန္း'.."

"Mark!!! ဟာ က်စ္.."

Perth busကိုေစာင့္ေနဖို႔ မေတြးေတာ့ဘဲ taxiငွားရန္သာ အသည္းအသန္ေျပးရသည္..
ဟိုဘက္မွာ ေသေရးရွင္ေရးေတျဖစ္ေနပီ...

📲📲

"hello"

"Perth.."

"ဟင္ ငယ္"

taxiေပၚတက္ထိုင္ပီး ဖုန္းကိုနားကခနခြာကာ လက္ခံုနဲ႔အုပ္ထားရင္း taxiသမားကို သြားမၫ့္ေနရာေျပာရသည္...

"hello ငယ္..ငယ္ဘာျဖစ္လို႔လဲ ခုဘယ္ကဖုန္းနဲ႔ဆက္ေနတာလဲ ဖုန္းအသစ္လဲထားတာလား ေနေကာင္းရဲ့လား ငယ္ပင္ပန္းေနပီလား"

တရစပ္ထြက္လာတဲ့ေမးခြန္းေတက ငယ္ကြၽန္ေတာ့္ကိုဒီရက္ပိုင္းလံုး၀အဆက္အသြယ္မျပဳလုပ္ေၾကာင္း...တနည္းအားျဖင့္ ကပ္တြယ္ေန‌တဲ့ကြၽန္ေတာ့္ကိုကြၽန္ေတာ္ ျပန္သတိျပဳမိ‌ေစတာအမွန္ပင္...

"မပင္ပန္းပါဘူး...ခုေန့လည္စာတူတူစားရေအာင္"

"kharp??"

"ကိုယ္bookingလုပ္ထားတယ္ ေနရာကိုmessageပို႔ေပးလိုက္မယ္ မင္းနဲ႔လည္းေျပာစရာေတရိွတယ္"

"..........."

"Perth..ၾကားရဲ့လား"

"kharp..ငယ္ ကြၽန္ေတာ္‌ေလ...."

"ကိုယ္ေစာင့္ေနမယ္"

"hello ငယ္ ငယ္.."

Perthကိုယ့္နဖူးကိုယ္သာ လက္သီးဆုပ္နဲ႔ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းထုမိရေတာ့သည္..သူဘယ္သြားရမလဲ?? သူ ငယ္နဲ႔ေတြ့ခ်င္သည္..ေတြ့ခ်င္တာမွတဖက္ကမ္းကိုပင္လြန္ေနတာျဖစ္သည္...

"ေကာင္ေလး ေရာက္ပီေနာ္"

"kharp? အာ ဒီမွာtaxiခပါ"

Markတို႔အိမ္က သိပ္မေဝးတာမို႔ခနနဲ႔ပင္ေရာက္လာေတာ့....မထူးပါဘူး...ျမန္ျမန္ဝင္ေျဖရွင္း‌ေပးလိုက္တာပဲေကာင္းသည္....

"Ai Mark! Mark အ!!...ေခြးလိုေကာင္!!!"

အေနာက္ကေန ဇက္ပိုးကိုလက္နဲ႔ရိုက္ခ်လိုက္တာမို႔ ေဒါသကေထာင္းခနဲျဖစ္သြားကာ ထိုလူ႔ဘက္လွၫ့္ရင္း ‌ေကာ္လံကိုဆြဲေစာင့္မိေနပီးျဖစ္သည္......

Be in love❤️🖤Where stories live. Discover now