Part_21(A)😚

1.4K 119 36
                                    

"ငယ္..breakfastစားသြားဦး..လာ..ဒီမွာ ငယ္ႀကိဳက္တဲ့...."

"Perth..ကိုယ္သြားေတာ့မယ္ အလ်င္လိုေနလို႔"

"အာ..ဟုတ္လား"

"အြန္း sorry‌ေနာ္ ပီးေတာ့ ညစာလည္းျပန္လာစားျဖစ္မွာဟုတ္ဘူး မေစာင့္နဲ႔ေတာ့"

"ဒါဆို အရင္လိုပဲေနာက္က်မျွပန္လာမွာလား"

သူ႔ပံုစံက သနားစရာေကာင္းတဲ့ ကေလးတေယာက္လိုမ်ား ျဖစ္သြားလားမသိ..လက္တဖက္က ဖုန္းႏွင့္ကုတ္အက်ီတို႔ကို စုကိုင္ထားရင္း
ကပ်ာကယာ ဖိနပ္ႀကိဳးခ်ည္ေနရာမွ ငယ္သည္ သူရိွရာေလ်ွာက္လာကာ အၾကၫ့္ခ်င္းဆံုေစ
သည္...

"ကိုယ့္ကိုနားလည္ေပးေနာ္..ပေရာဂ်က္အသစ္
ကိစၥနဲ႔ အရမ္​းအလုပ္​႐ႈပ္​​ေနတာ"

"kharp..ကြၽန္​​ေတာ္​သိပါတယ္​"

ဟုတ္​တယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​သိတာမွ အလြတ္​​ေတာင္​ရ​ေနပါပီ..'အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနလို႔'ဆိုတဲ့ စကားလံုးက ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ငယ္​့ကို စည္​းျခားခဲ့တာ ႏွစ္​ပတ္​​ေလာက္​႐ွိပီ....ငယ္​ အရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနတာကြၽန္​​ေတာ္​သိတယ္​..ဒါ​ေၾကာင္​့... ကြၽန္​​ေတာ္​လုပ္​​ေပးႏိုင္​တာ ဘာမွမ႐ွိတာ​ေၾကာင္​့......

"ရသြားပီ..လွလိုက္​တာဒီဖိနပ္​​ေလးနဲ႔"

က​ေလးဆန္​ဆန္​ ဝဲတက္​လာတဲ့ မ်က္​ရည္​စ,တခ်ိဳ႕နဲ႔ ငယ္​့ကိုစိတ္​မညစ္​ညဴ း​ေစခ်င္​တာမို႔ ျမနိျမန္​ပဲ ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​ခ်ပီး ငယ္​့ဖိနပ္​ႀကိဳးကို ခ်ည္​​ေပးရင္​း သ​ေဘာတက်​ေရရြတ္​လိုက္​မိတယ္​....

'ငယ္​စီးထားတာ လွပတဲ့​ေျခ​ေခ်ာင္​း​ေလး​ေတမ​ေပၚတဲ့ ဘြတ္​ဖိနပ္​ဆို​ေပမဲ့........'

"​ေက်းဇူး..ထပါဦး...ဟင္​..ၾကည္​့စမ္​း မ်က္​ႏွာက​ေခ်ာင္​က်သြားသလိုပဲ..ဒီ​ေကာင္​​ေလး​ေတာ့ အစား​ေရာမွန္​ရဲ႕လား.."

မ်က္​ႏွာကို လက္​ႏွစ္​ဖက္​နဲ႔ညႇပ္​ကိုင္​ကာ စိုးရိမ္​တႀကီး​ေမး​ေနတဲ့ ငယ္​့ကို ရင္​ခြင္​ထဲ ဆြဲသြင္​းပီး တင္​းတင္​းဖက္​လိုက္​မိတယ္​...လြမ္​းလိုက္​တာ..တအိမ္​ထဲအတူ​ေန​ေနတာ​ေတာင္​ ႏွစ္​ပတ္​လံုးလံုး မ်က္​ႏွာခ်င္​းမဆိုင္​ႏိုင္​ခဲ့ဘူး...ငယ္​့ရဲ႕အာရံုအလံုးစံုက စာရြက္​စာတမ္​း​ေတနဲ႔ ကြန္​ျပဴ တာ​ေပၚမွာသာ ႐ွိ​ေနခဲ့တာ..သူနဲ႔စကားတလံုး​ေတာင္​မ​ေျပာႏိုင္​တဲ့အထိ.....

Be in love❤️🖤Where stories live. Discover now