Part...💔

1.4K 98 34
                                    

bellတီးတဲ့အသံက နားမခံသာေအာင္ကို က်ယ္လာတာမို႔ က်ိန္းစပ္စပ္မ်က္လံုးေတကို လက္ဝါးနဲ႔အတင္းပြတ္သုတ္ပီး ငုတ္တုတ္ထထိုင္လိုက္ရသည္....

ျပဴ းၿပဲ ၾကၫ့္ေတာ့မွ ညကဆိုဖာေပၚမွာပင္အိပ္ေပ်ာ္သြားျခင္း....ငယ္ တခုခု‌ေၾကာင့္ျပန္လာလ်ွင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သိရေစရန္ ရည္ရြယ္၍...

"ဘယ္သူလာတာပါလိမ့္ ငယ္ လဲမျဖစ္ႏိုင္တာကို"

နာေနေသာ ခါး‌ေၾကာင့္ အနည္းငယ္ကုန္းကြကြနဲ႔ အိမ္တံခါးသြားဖြင့္ေတာ့....

"သားPerth"

"မား!! မားက  ဒီကို.."

"သားရဲ့စီနီယာ‌အကိုေရာ.."

"ဟို ငယ္ အဲ P' က မရိွဘူးမား ဘာလို႔ေမးတာလဲ P'ကို"

အိပ္ခ်င္ေနသၫ့္ စိတ္မ်ားပင္ေပ်ာက္သြားရသည္က ....အရွက္အ‌ေၾကာက္ႀကီးလြန္းသၫ့္ မားက ခုလို မနက္အေစာႀကီး သူမ်ားအိမ္ေပါက္ေရ႔ွေရာက္ေနျခင္း‌ေၾကာင့္လား...ၿပံဳးေနေသာ္လည္း သူ႔အားထိုးေဖာက္မတတ္ ၾကၫ့္ေနေသာ‌ေၾကာင့္လား.....

"အေထြအထူးမဟုတ္ပါဘူး ဒီလိုပဲ သားကိုေစာင့္ေရွာက္ေပးတာ ေက်းဇူးတင္လို႔"

"......kharp"

"အိမ္ထဲေပး၀င္ဦးေလ"

"အာ kharp"

ေအးစက္စက္အေျခအေနႀကီးက ကိုယ့္ဘက္ကပဲ ျဖစ္ေနတာလားးး ခ်စ္သူရည္းစားနဲ႔ အတူေနတဲ့အိမ္ကို အေမတေယာက္လံုး လိုက္လာတာဆိုေတာ့လဲ...

"မား ဒီမွာခနထိုင္ေနာ္ "

ၿပံဳးျပေနေသာ မားအား မဝံ့မရဲ ေခါင္းၿငိမ့္ျပပီး သန႔္စင္ခန္းထဲေျပးရသည္...လမ္းမွာခလုတ္တိုက္စရာျဖစ္ေနေသာ, ညကရုန္းရင္းဆန္ခတ္အေျခအေန၏ ျပယုဂ္ျဖစ္သၫ့္ တို႔လို႔တြဲေလာင္း အ၀တ္မ်ားကို တစ,စီလိုက္ေကာက္ရင္း ဣေႁႏၵရမွာလဲမဟုတ္.....

"မင္း‌ေၾကာက္ေနတာလား"

မွန္ထဲကိုယ့္ပံုရိပ္ကိုယ္ျပန္ၾကၫ့္ရင္း ေခါင္းခါသည္...သူေၾကာက္ေနတာမ်ိဳးမဟုတ္....သူ...သူ..မားကို အားနာေနျခင္းသာ....

သားေရႊဥကေလးက ေယာက်ာ္းတေယာက္ကိုတုန္တက္ေနေအာင္ ခ်စ္ေနျခင္းအေပၚ...
က်ရႈံးေနမိျခင္းအေပၚ.....

Be in love❤️🖤Where stories live. Discover now