"עכשיו עד שישמע הצלצול תפתרו את עמודים 127-135 " אמרה לין המורה למתמטיקה " עוד חצי שעה והביתה" מלמלתי לעצמי כשבדקתי מה השעה בטלפון שלי " אנחנו נשרוד את זה " אנאל פתחה את הספר בעמוד הנדרש "בדיוק" חיוך התפרס על פניי והתחלתי להעתיק את התרגילים ולפתור אותם , "רגע אז שאני אבין ג'וי מביא את חבר טוב שלו כדי שיהעה איתי וזה יהיה בליינדייט?" שאלתי את אנאל , אנחנו עכשיו בדרך הביתה מבית הספר "קלעת בול" אמרה מאושרת עד השמיים " באיזה שעה נצא?" " סביבות עשר , אני אתקשר אלייך" אמרה וכבר הגענו לשכונה שלנו "טוב ביי" אמרה אנאל "ביי".
"הגעתייי" ישר גל ריחות של בישולים נכנס לאפי , הלכתי אל המטבח לאימי היא תמיד במטבח בימי שישי מכינה אוכל "היי אמא" בירכתי אותה לשלום כשנכנסתי למטבח "הו שלום איבי" נישקה אותי בלחי וחזרה לתבל את הבשר " מה נשאר לנקות ?" שאלתי אותה , תמיד בימי שישי אנחנו מנקים את הבית "את החדר שלך כרגיל ואם את יכולה את גם את החדר של ניתאי" אמרה ולקחה תבלין מהמגירה של התבלינים "סבבה" אמרתי ועליתי לחדר , נכנסתי לחדר ןהחלפתי בגדים ליותר נוחים לקחתי סווצ'רט של ניתאי מהטירונות וטייץ שחור ואספתי את שיערי לקוקו מרושל. הורדתי את המצאים הורודים שלי והחלפתי למצאים לבנים , לאחר מכן ניקתי אבק בכל החדר אפילו שלא היה אבל בכל זאת ליתר ביטחון ניקתי , קיפלתי את הבגדים שלי וסידרתי את הארון וגם את שידת המחשב והאיפור שלי , טיטתי ושטפתי ובסוף כשסיימתי ריססתי בדין כדי שיהיה לי ריח נעים בחדר. ועכשיו אני צריכה ללכת לנקות את החדר של ניתאי שזה הסיוט הכי גדול שלי החדר שלו זה החדר הכי מבולגן ומטונף שתראו אי פעם , החדר תמיד חשוך והתריסים תמיד סגורים וגם הוילונות וחנוק שם ממש והאור היחיד שיש שם זה של לדים " אלוהים ישמור איזה סירחון מה הולך פה" שמתי את ידי על אפי כדי לא לנשום את הריח הסריח שיש לו בחדר "לא לא מה את עושה מטורפת" ניתאי צעק בהיסטריה כשפתחתי את התריס והחלון , "איי אור יום" ניתאי סובב את ראשו "מה יש לך מה אתה ערפד" התחלתי להוריד את המצאים שלו "טוב אני יוצא ועד שאני וחברים שלי חוזרים את לא פה והחדר מצוחצך יש מבין?" חיכה שאענה לו לחיוב "לא" עניתי לו והתחלתי לנקות ולא שמתי לב שהוא אפילו יצא.סיימתי לנקות את החדר של ניתאי וסוף סוף יש אור בחדר ואוויר עם ריח טוב "סמללא" נבהלתי כשדלת החדר נפתחה בחוזקה וראיתי אחי והחברים שלו מאחוריו "עוד לא סיימת?" שאל בפליאה "סיימתי סיימתי , פעם אחרונה שאני מנקה את החדר הזה" יצאתי מהחדר שלו ובדרך נתקלתי בגוף קשה וחזק של אחד מהחברים שלו " דביל תראה לאן אתה הולך" הרמתי את ראשי וראיתי את מי אם אל את עיינים אפורות "פרינססה תיזהרי כדי לך מאוד לשקול מילים" קולו היה צרוד וגרם לי לצמרמורת , הוא זז מדרכי ונכנס לחדר. ירדתי לסלון השעה עכשיו שלוש בצהריים ואמא שלי כבר סיימה עם הניקיונות והבישולים " היי אימוש" התיישבתי ליידה בספה "היי מתוקה" ליטפה את שיערי השרוף מהחלקה ולגמה מכוס הקפה שלה " מה את רואה" שאלתי ונשכבתי על הספה " תוכניות בישול מה אני עוד אראה" ענתה לי "אמא" " אה?" " מי אלה החברים של ניתאי אף פעם לא ראיתי אותם" שאלתי אותה מתוך סקרנות "אלה חברים שלו מהצבא הם פעם ראשונה פה" ענתה לי "אוקיי" "ראית איזה יפים הם" אמי אמרה ואני בשוק ממתי היא אומרת על חברים של אח שלי שהם יפים "אמא" קמתי ממצב של שכיבה לישיבה "מה?, את חייבת להודות שהם יפים פלוס" אמרה עם ניצוץ בעיניים? או שאני מדמיינת "אני מיואשת" קברתי את ראשי בכתפיה "במיוחד זה עם העיניים האפורות האלה , אלו עיניים כל מיוחדות לא כאלה שרואים כל יום " אמרה "כן ראיתי , אתמול מלצרתי אותו ועוד כמה בנים" אמרתי "וואלה" שמה את הכוס כל שולחן הקפה "כן" נאנחתי, " אה ואמא" קראתי לה והיא שלחה לי מבט שואל " אני יוצאת היום בערב טוב ?" שאלתי אותה " עם מי" שאלה "עם אנאל אני אצא בתשע וחצי או עשר" אמרתי לה "טוב אבל לא לחזור מאוחר" אמרה לי "תודה" הודתי לה וחיבקתי אותה " אין על מה תהנו" אמרה לי "טוב אני עולה קצת לחדר ואז ארד לעזור לערוך את השולחן" אמרתי לה וקמתי מהספה עולה לחדר שלי.
"אז מה אני אלבש?" אנאל שאלה אותי מהקו השני, אני מדברת איתה עכשיו בטלפון כבר שעה וחצי " אני אומרת את הטופ סטרפלס השחורה והשורט השחור ותשימי חגורה יפה כזאת" אמרתי לה מפעקת "אוקיי תודה" "אין על מה , אני אכנס עכשיו להתקלח כדי שלא יקח לי זמן להחליק את השיער אחרי זה" אמרתי לה , אין סיוכי שאני יוצאת מהבית בלי מחליק , השיער שלי שחור ומתולתל ומגיע לי עד הכתף ועייני בגוון צהוב חום , לעומת זאת לאנאל ישר שיער קצר שטני וישר כמו סרגל ועיינים בצבע חום , תמיד רציתי שיער חלק ובגלל זה אני מחליקה אותו כל הזמן ועכשיו הוא שרוף. יצאתי מהמקלחת עם מגבת כרוכה סביב גופי ומשערי מטפטף מים, התמרחתי בקרם בניחוח וניל ולבשתי טופ סטרפלס בצבע ורוד בייבי עם גינס שחור וחגורה ונעלתי נעליי סניקרס לבנות , יבשתי את שיערי עם פן וטז החלקתי עם המחליק , מרחתי קרם לשיער כדי שלא יתנפח לי וסירקתי היטב , ריססתי דורדוראנט ובושם של שאנל, שרשרת שסבתא שלי קנתה לי ומספר טבעות , התיישבתי בשידת איפור שלי ומרחתי מאט סומק ומסקרה ולובלו לשפתיים היבשות שלי. " איב ניתאי בואו האוכל מוכן" שמעתי את אמי צועקת מלמטה שמתי את הטלפון בטעינה וירדתי לאכול , " שבת שלום" בירכה אותנו אמי כשאחי סיים את הקידוש "שבת שלום" אני וניתאי אמרנו יחד "וואו אמא האוכל יצא לך טעים יותר מתמיד" אמרתי לה "תודה מתוקה בתאבון" חייכה אליי את החיוך האמהי שלה "חנפנית" אמר ניתאי "מעצבן" "מכוערת" "סתום" "סתומה" "דיייי" אמי עצרה את זה כי זה יכולה להמשיך עד מחר "למה אני אחותך" התבכיינתי "למה אני אחותך" ניתאי חיקה את קולי "ילד" "ילדה".את מוכנה" התפרצה לחדי אנאל והקפיצה אותי מהמיטה "כן משוגעת שנה אני מחכה לך " אמרתי לה וניערתי את בגדיי שהתקמתו " אז בואי ג'וי ודון מחכים לנו למטה באוטו" אמרה "מי זה דון?" שאלתי ולקחתי את התיק שלי עם כסף טלפון ומסטיקים חריפים "הדייט שלך" אמרה ואז נזכרתי "אהה" אמרתי כמבינה, " ביי אמא הלכנו" אמרתי לאמי ששכבה בספה וצפה בתוכנית שמשודרת בטלוויזיה "ביי תהנו ותיזהרו " אמרה "טוב ביי" יצאנו מהבית , יצאנו וראיתי את האוטו הלבן של ג'וי חונה לו בחניה "שלום בננות" אמר ג'וי וחיבה את הסיגריה האלקטרונית שלו "ממתי הוא מעשן?" שאלתי את אנאל בלחש בזמן שהתקדמנו לאוטו שלו "אין לי מושג" אמרה ואז חייכה כשהתקרבה אליו וחיבקה אוטו , אמרתי לו גם אני שלום ונכנסתי לאוטו רואה את דון יושב במושב האחורי "היי" חיבקתי אותו וגל של אפטריישף נכנס לאפי "מה קורה?" שאל לשלומי "אני בסדר ואתה?" שאלתי אותו חזרה "ברוך השם" איזה ערס, לא סובלת ערסים אבל מה לעשות שהם מושכים.
הגענו למועדון והוא מאוד גדול ויפה, התיישבנו בפינה כזאת עם ספה גדולה בצורת ח' , ג'וי ואנאל רוקדים להם ונהנים ואני פה עם דון שמעשן בלי הפסקה וכל הריח של הסיגריה נכנס לאפי , דון מדבר עם כמה חברים שלו שיושבים איתנו ואני בוכנת את המועדון, הוא דיי גדול יש שם שתי קומות ואני זוכרת שגם ניתאי יצא היום אני מאוד מקווה שלא לפה."אוליי נרקוד" הצאתי לדון אם אני אשב פה עוד קצת אני אשתגע " זורם אבל בואי נשתה איזה שוט או משהו" הציאה "סבבה בוא" קמתי והושטתי לו את ידי כדי שיקום "אוי אם היית פרח הייתי קוטף אותך מזמן" אמר והתקדמנו אל הבר , דון חמוד והכל וגם יופי לא חסר לו אבל הוא לא הטיפוס שלי " אחי תביא שתיי וויסקי נקי" דון אמר לברמן " על האש" הברמן אמר ולקח כוסות "בבקשה עליי " הברמן אמר ושלח לי קריצה "לחיים" אמר דון "לחייך" חייכתי ושתינו את כוס הוויסקי הכי מהר שאפשר " אפשר עוד כוס" פניתי אל ברמן "בטח יפיופה " אמר והביא לי עוד כוס , שתיתי את הוויסקי שעבר בגרוני וזה היה חריף אח.
"קדימה בוא" משכתי אותו אל הרחבה כדיי לרקוד והתחלתי לרקוד " אוי פרח את משגעת" אמר וטפס במותניי תוך כדי שרקדנו , לפתע כבר לא פעלתי עם הראש שחררתי הכל והתחלתי לרקוד בלי להשים לב לתנועות שלי , לשניה דון עזב את מותניי ואז חזר , משכתי אותו יותר אליי כך שהוא מחבק אותי ואנמ רוקדת "אני חושבת שאני אשנא את עצמי אחרי שאני אעשה את זה " אמרתי והסתובבתי את דון ובלי לחשוב המצדתי את שפתיי אל שפתיו הוא לא הפסיק את הנשיקה אלה זרם איתה , פתחתי את עייני כשהתנתקתי מהנשיקה ופגשתי לא בעיינים של דון אלה בעיינים מאוד מיוחדות "עיינים אפורות?"
YOU ARE READING
pretty Eyes
Romanceהוא חייל שמשרת בתותחנים עם אחיה , טיפוס קר ואדיש לא מאמין באהבה וחושב שזו סתם שטות ובזבוז של זמן. היא תלמידת תיכון בכיתה יא ממלצרת כדי להשיג את הכסף שלה ולהיות עצמאית , קופצנית וחייכנית לא אוהבת להיות עצובה ו מאמינה שאהבה זה הכל. מה יקרה ששני הטיפוס...