נכנסנו אל המועדון הקבוע שלנו, ריח הסיגריות שאני כל כך אוהב נכמס לאפי ויחד עם זאת גם ריח האלכוהול. "בואו נלך לתפוס מקום יזונות" ניתאי צעק כדי להתגבר עם קולו על המוזיקה הרועשת "יאאלה בואו" צעק גם יותם , תפסו מקום באיזושהי פינה רחוקה מהרחבה, חלק מהבנים התיישבו על הדלפק שהיה שם וחלק על הספות , ואני מהחלק שישבו על הספות. "התגעגתם אלינו" ליהי ,ורוניקה ושירן הגיעו "מאוד" זרקתי בציניות וזלזול "אני שמחה מאמי" ורוניקה באה לחבק אותי, ואני מחוסר רצון חיבקתי אותה. "אני נראה לך כיסא חיים שלי ?" שאלתי אותה כשהיא התיישבה עליי "כן " אמרה "אז זהו שאת טועה, אני לא כיסא תרדי ממני" אמרתי בעצבנות "יורדת, הורס מסיבות" ואת 'הורס מסיבות' מלמלה בפחד כדי שלא אשמע אותה אבל לרוע מזלה שמעתי "פעם הבאה אל תמלמלי , תמלמלי בלב." אמרתי לה , ופניה נהפכו לחיוורות עם כל האיפור שהסטיר את הפנים שלה. "אתם באים לרקוד?" ניתאי צעק בזמן שמיטב גררה אותו לרחבת הריקודים "דווקא נוח לי כאן אחי" צעקתי לו "זין" צעק , עוד חמישה בנים קמו לרחבה כדי למצוא להם טרף, מה שהזכיר לי שגם אני חייב טרף כי זאת הסיבה שבאתי לפה. הצטתי סיגריה והתחלתי לבחון את המועדון , למצוא לי את המישהי שאיתה אני הולך לבלות את הלילה בשירותים. מצאתי אותה! ראיתי מישהי בלונדינית ששערה מגיעה לה עד לישבן, היא רוקד כמו משוגעת באמצע הרחבה. סיימתי את הסיגריה, לקחתי שוט של וויסקי והתקדמתי אל הבלונדינית. היא רקדה עם גבה אליי כמו משוגעת , הייתה לה שמלת מיני לבנה שדרשה שהוריד אותה מגופה והסתער עלייה, אחזתי במותנה של אותה אחת, סובבתי אותה כך שפנינו יפגשו וישר טרפתי את שפתיה, כמובן שהיא זרמה איתי וסחפנו את הנשיקה עד שהיא קטעה אותה "אני רואה שאצה רוצה לקחת את זה צעד קדימה." קבעה וליקקה את שפתייה ברעב לעוד "את רואה נכון" הסכמתי איתה, היא החטיפה לי נשיקה קצרצרה בפה ואחזה בידי , גוררת אותי אל אחד מתאי השירותים. לא יכולתי לחכות וכבר שמלתה הייתה על הרצפה.
**נקודת מבט איב**
"אמא, את יודעת איפה הנרגילה?" שאלתי את אמי, אני ילדה טובה, אני לא מעשנת וקצת שותה, אבל יוצא לי מדי פעם שאני מעשנת נרגילה "היא בגינה" שמעתי אותה, יצאתי אל הגינה וראיתי את הנרגילה הסגולה של ניתאי על השולחן. עוד מאט הבנות באות אליי ואנחנו נשב בגינה נצפה בטלוויזיה שיש לנו שם ונוכל כל מיני שטויות ונעשן נרגילה, זה מה שאנחנו עושות לרוב בימי שישי. ניתאי יצא עם חברים שלו למועדון לפני חצי שעה והשעה עכשיו שתיים עשרה, "מאמי אני הולכת לישון, כשחברות שלך באות תגידי להן שירגישו בבית כמו תמיד רק לא לעשות הרבה רעש" אמרה אמי "טוב אמא , לילה טוב" אמרתי לה וחיבקתי אותה "לילה טוב מתוקה תהנו" אמרה "תודה אמא" אמרתי לה והיא יצאה מהגינה.
"נו אז מה נראה?" שאלה יעל בזמן ש זפזפה בין הערוצים "הכלה מאינסטנבול?" אמילי שאלה "לא לא" התפרצתי ישר, אני אוהבת סדרות רומנטיות וויוה, הכל חוץ מהכלה מאינסטנבול. אני לא סובלת את הסדרה הזאת, "אני אומרת שנראה יומני הערפד" אמרתי "יאאא כןן!" קראה בשמחה אנאל , "רק , איזה פרק אנחנו תזיכרו לי" אמרה שקד "עונה שש פרק חמש" אמרה אמילי "אוקיי" אמרה שקד ושמה את הפרק , וכולנו היינו פשוט שקועות ביופי יתר של דיימון.
YOU ARE READING
pretty Eyes
Romanceהוא חייל שמשרת בתותחנים עם אחיה , טיפוס קר ואדיש לא מאמין באהבה וחושב שזו סתם שטות ובזבוז של זמן. היא תלמידת תיכון בכיתה יא ממלצרת כדי להשיג את הכסף שלה ולהיות עצמאית , קופצנית וחייכנית לא אוהבת להיות עצובה ו מאמינה שאהבה זה הכל. מה יקרה ששני הטיפוס...