זה לא טוב להיות כל כך טעונה כל הזמן , תרגעי" קצת" עד שאני כמעט מצליח לשים ראש קייל מפריע , "אני לא טעונה כל הזמן." אמרתי בקור "את כן נסיכה, את יודעת שכן את כל הזמן עצבנית כיאלו כל החיים שלך זה מחזור אחד גדול" אני דיי בהלם שהמילים האלו יצאו לא מהפה , "את פשוט ח-" "שלום חברים," למה ? למה תמיד כשאני באה לדבר מישהו חייב לקטוע אותי.
"אני רואה שמעשמם לכם אז אין לכן ברירה אלה לשחק עכשיו משחק" זיו המורה ל של ח אמר וכולם הביטו בו ועזבו הכל , אני לא סובלת אותו או את המשחקים שלו."המשחק הוא כך , כל ילד שרוצה יבוא בתורו ויבחר שם של סרט אותו לא יגיד לכיתה , אלא הוא יצטרך לתת רמזים לשם של הסרט ואתם תצטרכו לגלות." אני לא אוהבת את המשחקים האלה.
הוא בחר ביעל שתתחיל ראשונה ותחשוב על סרט , "זה סרט מוכר?" אני שואלת את השאלה הראשונה , "כל כך!" אמרה בהתרגשות , שחכתי להוסיף השאלות הולכות לפי מקומות מה שאומר שמי שיושב ליידי שואל אחריי ואז האנשים שיושבים מאחורינו , "זה לגיל שלכם?" קייל שואל ,. "כן , ואם תרצה אתה מוזמן לבוא ולראות איתי " אמרה וקרצה בסוף "לא , אני לא רוצה." אמר ."זה סדרה של סרטים?" הסבב חזר אלינו והפעם קייל שאלה ראשון , "יאס" ענתה יעל , " מבוסס על ספר?" אני שואלת , איזה סרט זה כבר יכול להיות אלוהיםםם!
"אני יודעת!" התפרצה סול במקומה "חמישין גוונים של אפור!" אמרה ויעל צרחה מהתרגשות שסוף סוף הצליחו לגלות , "חצי מהחיים שלי אני שואלת שאלות כדי לגלות שבסוף זה סרט פורנו?!" אני שואלת בעצבנות , לא אוהבת סרטים אירוטים מוגזמים או אירוטים בכללי, רק ספרים ולא יותר מזה."זה לא פרונו." צעקה יעל . "זה כן." הבהרתי את דברי , "תלוי איך אתן מסתכלות על זה , את למשל לא סובלת סקס ומין,"קייל אומר פונה אליי "ואת יותר מידי בקטע של סקס ומחפשת מישהו שיעשה אותך." פנה אל יעל בלי לחסוך שום מילה. לפעמים אני טועה אם הוא בא תמיד טעון על יעל , תמיד יוצא עלייה בלי לחסוך לאף אחד ותמיד היא נפגעת אבל עובר לה אחריי שניות.
"טוב חברים , משחק אחר ובגלל שילדה אחת פה יש לה טענה על כל דבר נתחיל ממך ,איב" זיו צועק אל המיקרופון של האוטובוס כיאלו לא שומעים אותו יותר מידי חזק.
"קרב , בטח אתם שואלים איזה ," אנחנו לא.
"קרב מבטים , כל מנצח אני קונה לו משקה בקופיקס." שווה , ממש יש לי חשק לאיזה אייס קפה עכשיו.
"נתחיל , הראשונה כמו שאמרתי איב והחייל המדריך , קייל קדימה." אני מתמתחת , מסובבת את ראשי אל קייל והוא מסתכל עליי , אני מביטה ישר אל תוך עיינו וכך גם הוא , המורה סופר עד שלוש והקרב מבטים מתחיל , אני חושבת שעם עיניים כמו שלו זה קל לנצח , אפשר פשוט לשקוע בעינייו כי הן פשוט מהפנטות , אפורות מהפנטות.
מצד שני מבלי להשים לב כאשר אני שוקעת בעניינו אני יכולה למצמץ בטעות ."עברו שלושים שניות." מתחיל לשרוף לי , אני לא אשקר , ממש באלי למצמצץ , אני מביטה בוא ובסוף זה ימאס , ואז פתאום הוא מתחיל לשחק עם משהו שהיא יודע שפשוט מסיח את דעתי בקלי קלות , העגיל בלשון.
YOU ARE READING
pretty Eyes
Romanceהוא חייל שמשרת בתותחנים עם אחיה , טיפוס קר ואדיש לא מאמין באהבה וחושב שזו סתם שטות ובזבוז של זמן. היא תלמידת תיכון בכיתה יא ממלצרת כדי להשיג את הכסף שלה ולהיות עצמאית , קופצנית וחייכנית לא אוהבת להיות עצובה ו מאמינה שאהבה זה הכל. מה יקרה ששני הטיפוס...