נכנסו אל המועדון הוא היה מפוצץ , ריחות של סיגריות ושתיה חריפה נגנו באפי , המוזיקה הקפיצה את הרחבה בקצב מטורף שכמוהו לא היה. הברים היו מפוצצים כל פינה היתה מלאה, היום שם ספות בצורת ח' ומרובע "איב בואי שעה אני קוראת לך את לא עונה, הם יושבים שם בואי נלך אלהם" אמרה אנאל. כנראה הייתי שקוע מידי בלבחון את המועדון מאשר לאיפה אנחנו הולכות. התקדמנו לאיפה שהם ישבו , הם ישבו בספת ר' היה שם שולחן קטן ועליו כוסות עם משקאות חריפים. "איב תכירי זה יובל" סול הציגה לי את בן זוגה , "היי איב" "יובל" לחצנו ידיים , בחנתי אותי קצת כדי לראות איך הוא נראה , היה לו שיער בגוון בלונד שאני עינייו היו ירוקות . הוא לבש מכנס ג'ינס בצבע ירוק חאקי עם מעט קרעים וחולצת וי לבנה חלקה.
התיישבתי על יד אנאל ואמילי ישבתי בינהם , הן התחילו לדבר ואני חקרתי עם עייני את המועדון אבל קודם את החברים שלו , ישבו מולינו מספר נערים שאלה היו החברים שלו . חמישה גברים ישבו ועוד שלושה עמוד מסביבם ככה שאי אפשר לראות את הפנים של כולם וחבל כי זה ממש סקרן אותי לדעת איך הם נראים "אולי נשתה משהו" הצעתי , אני חייבת להשתחרר "בשמחה , אני אלך להביא לנו משהו טוב לשתות" יובל קם מהספה והלך אל הבר , ישר סול קמה מהספה ובאה אלינו מחוייכת יותר מתמיד "נו איך הוא?" שאלה "בסדר חמוד כזה" עניתי באדישות , לפעמים אני מקבלת את האדישות מניתאי "משהו משהו אין דברים כאלה" אמילי הצטרפה אל השמחה שלה "נחמד" אנאל אמרה , "בבקשה וואן גוך לכולם" יובל הביא מגש גדול עם כוסות מלאות בטוב "בואו לפה ילדי זין " יובל צעק לחברים שלו וישר אלה שישבו בספה קמו ובאו ביחד עם אלה שעמדו סביבם. "לחיים" צעקנו כולם ביחד , יובל אנאל וסול הלכו לרקוד ועוד ארבע חברים של יובל, נשארנו רק אני אמילי ועוד ארבע בנים שאנחנו לא מכירות "בואי נבחן אותם ונקבע מי הכי חתיך" אמילי הציע "עד כדי כך משעמם לך ולא בא לך לרקוד?" שאלתי אותה "יס" ענתה "אוקיי" זרמתי איתה. התחלתי לבחון אותם אחד אחד וכולם היו נראים כמעט פאקינג אותו דבר רק עם בגדים שונים, אבל אלה רק ארבע ויש עוד "הנה הוא" אמילי תפסה בידי בחוזקה יותר בהתרגשות "מי?" שאלתי "זה שיצא מהשירותים . מזה העיניים האלה פאקק" אמרה בתרגשות ולא הצלחתי להבין למי היא מתכוונת ראיתי שם רק את קייל. רגע מהההה, זה קייל? בואו נראה שיער שחור כן , עיינים אפורות כן. אדישות יתר כן. נרקיסיסט מסריח אכן כן. בחנתי את גופו הוא היה לבוש בג'ינס שחור עם קרעים וחולצת וי לבנה צמודה שמבליטה את גופו, יש לו קטע כם חולצות לבנות אני רואה "דווקא עליו הלכת?" שאלתי אותה וראיתי שהוא מתקדם אל החברים של יובל פאק הוא כן חבר שלו "למה מה י לך איתו?" שאלה עם מבט של רצח בעיניים "סתם כלום, חבר של ניתאי" הסברתי לה "אהה ניתאי חיים שלי אני בוגדת בו" אמרה , לאמילי יש קטע על ניתאי וזה בצחוק ולפעמים יש קטעים שאני יודעת אם זה באמת או בצחוק. "אני הולכת לרקוד את באה?" קמתי מהספה ושאלתי את אמילי "כן" קמה גם היא "אוליי נציע להם גם בואי נכיר אותם קצת " אמרתי לאמילי "לכי על זה" זרמה איתי "הולכת על זה הולכת" אמרתי והתקדמתי אליהם. "היי בנים" קראתי אליהם וישר מבטם של כולם נחת עלימ כולל של קייל , הרגשתי קצת לא בנוח כי הם לא הורידו את העיינים ממני ועוד עם השמלה שעליי "כן פרח?" פנה אליי אחד עם שיער שטני ועינים שחורות ובין שפתיו סיגריה "אנחנו הולכות לרקוד עם השאר באלכם אולי להצטרף?" שאלתי אותם "אני בא" אותו אחד שקרא לי פרח אמר "כנל" עוד אחד אמר "אז קדימה בואו" אמרתי והלכנו אל הרחבה. התחלנו לרקוד ולקפוץ כולם ביחד לפי קצב המוזיקה המשגעת , אפשר לומר שהדיג'י עושה עבודה טובה. שתינו כבר אזיה שלוש כוסות של וודקא ואפשר לומר שזה התחיל להשפיע כבר על חלק מהבנות , אמילי שפוכה כל הספה שם ישנה , סול לא הפסיקה לרקוד עם יובל. הם צמודים אחד לשני , דבוקים כמו סופר גלו , אני ואנאל שיכורות אבל לא בקטע שאנחנו מאבדות את זה "אני הולכת לשתות את רוצה משהו?" שאלתי את אנאל אני חייבת לשתות משהו הגרון שלי יבש מרוב צרחות וצעקות, "אפשר בבקשה ערק" פניתי אל הברמן "קחי ממני על חשבון הבית" אמר "יאא תודה אני מתה " אמרתי ולקחתי את כוס הערק ממנו והלכתי אל הספה. השתיה החריפה עברה בגרוני והרגשה טובה עברה בגופי של שחרור של כיף, התיישבתי לייד אמילי שישנה לה על הספה "פרינסס אם הייתי יודע שאת באה, הייתי מתכונן מראש" שמעתי הקול של קייל באוזני "אתה חבר של יובל?" לחשתי לו באוזן בטון מגרה כששמע אותי כיחכך בגרונו "כן מהתיכון פרינסס" לחש לי בטון סקסי יותר שהעביר זרמים בגופי "וואו" התאפנטתי כשליטפתי את שיערו והעברתי את ידי בשיערו בלי הפסקה. "פרינסס מה את עושה?" לחש לי באוזן בטון צרוד ועמוק מה שגרם לי להשעין את ראשי אחורה לנשוך שפתיים "לא לא פרינסס" אמר ועל הגודלו שיחרר את שפתיי משניי , עייני נקלעו בעייניו למשך זמן מה . הוא העביר את זה לשונו אל שפתיו הרטיב אותם ומה שתפס את עייני זה העגיל שלו "איזה יפה זה " פלטתי "מה יפה?" שאל "העגיל שלך" אמרתי "עוד לא טעמת אותו אפילו" לחש לי מה שגרם לי לנשוך שפתיים בחוזקה ולעצום עיינים "יש להם טעם טעים?" שאלתי , "בשביל לדעת את צריכה לטעום" אמר."את רוצה לטעום?" שאל "כןן" אמרתי בלי לחשוב פעמים. לא הספקתי למצמץ וכבר שפתיו נחתו על שפתיי , תחושה טובה ונעימה עברה בגופי "מממ.." נאנקתי , לשונו החלה לחקור את פי ביסודיות ואני רק נהנתי מהמלכה שלו "זה באמת טעים" אמרתי "טעמת מספיק?" עצר את הרגע הטוב ביותר שהיה לי אי פעם בחיים "לא. עוד!" אמרתי ומשכתי אותו אליי והצמדתי את שפתיו לשפתיי , לשוננו חקרו את הפה אחד של השניה , ידי עברו בשערו ומשכו אותם ברגעי אושר. "אע..." נפלטה מפי גניחה לא צפויה ולאחר מכן עוד כמה. עצרתי את הנשקיה והתחלתי להחטיף לו כמה נשיקות קטנות וקצרות " אהה" צעקתי כשהוא אחז במותיי והרים אותי והושיב אותי עליו , רגליי נרככו סביב מותניו וידי עוברות בשיערו . ידיו אחזו בשיבן שלי בחוזקה "זהו זהו" הרחקתי את פניו מפני לפני שנסחוף את הנשיקה הזאת למקום אחר. קמתי ממנו הלכתי אל השירותים , מזה היה עכשיו לעזעאל!
שמתי את ידי על המראה והסתכלתי על עצמי. חיוך עלה על פניי כשנזכרתי מה קרה לפני שניונת, נכנסתי אל תא רק ופשוט ישבתי בו והסדרתי נשימה אחריי יצאתי וסידרתי את עצמי במראה כי נראתי כיאלו חזרתי ממלחמה. "מפגר" צחקתי כשראיתי את קייל עומד בכניסה של השירותים דרך המראה "אני מציע לך פעם הבאה בעבודה להשים סינר, כי לא ראית איל כולם נהפכו שם לחרמנים בן רגע כשהם ראו אותך עם הגופיה שקופה , ואני לא אשקר גם אני נהפכתי לקצת חרמן" בלי ששמתי לב הוא כבר עמד מולי ואנחנו מחובקים , הוא מחזיק במותני ומניע מצד לצד את גופנו, עצרתי אותו לשניה והסתכלתי על פניו מלטפת את הזיפים שלו שכל כך נעים לגעת בהם "יש לך פטור זקן?" שאלתי "כן וגם שיער" ענה "יופי. אז אל תגלח זה יפה ככה " אמרתי לו ונישקתי לו קלות בלחי "באמת?" שאל מופתע "אה אה" עניתי. תוך שניה כבר הייתי דבוקה לקיר וידי למלע מחזיקות בידיו "את לא יודעת מה את עושה לי" לחש לי באוזן ונצמד אליי עם גופו "תספר לי מה אני עושה לך" אמרתי לו "את זה" אמר וישר הרגשתי את החבר שלו שם למטה מתעורר , הוא נורא צמוד אליי כך שאיברו היה לייד איברי וזה גרם לי להוציא גניחות בלתי נשלטות. שפתיו נצמדו לשפתיי וכמה שחיכתי לזה רק אלוהים יודע "אלוהים" לחשתי בין נשיקה לנשיקה , הוא הרים אותי עליו ורגליי ישר נרככו סביב מותניו "אוי פאקק" אמרתי מחוייכת כשפתיו ירדו לצווארי "את אוהבת את זה אה?" "מאוד " והרמתי את ראשה בחזרה אליי "בואי נחזור שלא יתחילו לחשוד ואת גם שיכורה מידי , אני אקח אותך הביתה" אמר והוריד אותי ממנו "הורס מסיבות" אמרתי כשיאצנו מהשירותים "בכיף הייתי רוצה להמשיך אבל אני כל פעם שוכח " אמר "מה אתה שוכח ?" שאלתי "שאת אחות של חבר וזה לא לעניין ומה שיש בנינו זה פשוט..." "פשוט מה?" קטעתי אותו "פשוט סתם משיכה מינית זהו זה."
YOU ARE READING
pretty Eyes
Romanceהוא חייל שמשרת בתותחנים עם אחיה , טיפוס קר ואדיש לא מאמין באהבה וחושב שזו סתם שטות ובזבוז של זמן. היא תלמידת תיכון בכיתה יא ממלצרת כדי להשיג את הכסף שלה ולהיות עצמאית , קופצנית וחייכנית לא אוהבת להיות עצובה ו מאמינה שאהבה זה הכל. מה יקרה ששני הטיפוס...