"היי" אני מתיישבת בספסל ליידו , הוא שלא עושה כלום מביט בי ואז חוזר להביט אל עבר הכביש "כן?" , הוא יודע שבאתי אליו בבקשה , אני נאנחת בעצבנות מהאדישות הזאת, לכל אדישות יש גבול כלשהו ולי זה כבר עלה על העצבים. "אני באתי כדי לומר לך דבר אחד ואני הולכת , מה שתעשה עם זה ,לא מעניין אותי. " אני עוצרת וממשיכה , "זה שאתה לא נמשך ליעל ולא רוצה אותה זה בסדר , אבל אל תדבר אלייה ככה , על כל הכבוד שהיא בן אדם די דוחה זה יותר מגעיל לדבר אלייה ככה , בכל זאת היא רוצה צומת לב כלשהי והיא רוצה את זה ממך , אז תכבד ." אני יודעת שלא יקשיב אפילו לא למילה אחת שהוצאתי מפי , אבל לפחות אמרתי לו כדי שידע .
"זה יהיה יותר נורא אם היא תדע שאני נמשך לחברה שלה ?" שאל שאלה רטורית והביט בי , הסמקתי כי זו מחמאה וגם כי זה מביך אותי ."שלא תעז להוציא את זה מהלשון המחוררת שלך !" הבהרתי את דברי טוב מאוד , הוא הוציא לשון בכוונה שאסתכל על הלשון שלו , הוא החליף עגיל מכסוף לזהב , "תתחדש" אמרתי והסתכלתי על הניצוץ שמגיע מלשונו , "מישהי כבר בדקה אם העגיל הזה מחזיק היטב?" שאלתי בתמימות מזוייפת , הוא יודע למה התכוונתי , "לא , אבל אשמח אם את תרצי להיות הראשונה שתבדוק." אמר והתמתח. "אוותר." כל כך באלי עכשיו ששפתי ידבקו לשפתיו ולא יעזבו , אבל אני לא יכולה , לא משום שאני רוצה אלא בגלל שכל רגע אחת הבנות יכולת לצאת , "הפסד שלך." אמר והעביר את לשונו מצד לצד , עושה לי דווקא .
אני קמה בשקט צועדת צעד אחד ומתיישב בהפתעה על ברכיו ומדביקה את שפתיי אל שפתיו בתאווה , ידי תופסות בלחיו ולאט לאט גולשות אל שערו גולשות שם בהנאה , אלוהים זה טוב , כל כך טוב , כמו תמיד , להרגיש את השפתיים של קייל זו חוויה שכל נערה בעיר הזו רוצה לחוש ואני חובה אותה כרגע בעונג.
הוא תופס בישבני ומקרב אותי יותר לגופו שלא אברח לשום מקום.
אנחנו כבר מספר דקות נמצאים ככה על הספסל , מתנשקים ומעבירים זרמים אחד בשני כמו זוג אוהבים מה שההפך מאיתנו.
"אני רוצה את זה עכשיו." עצרתי את הנשיקה והסתכלתי אך תוך עיניו האפורות המהפנטות , "אם אנחנו עושים את זה , אנחנו לא מדברים יותר , זוכרת?" יש לנו הסכם הרי , "כן , אבל זה משהו ששנינו חושקים בו כרגע , אז נעשה זאת וזהו , נגמור עם הדבר הזה." זה פשוט הכה בי ,פתאום רציתי כל כך שנסתלק מפה ונתפשט.
אנחנו הולכים אל הבר חזרה כדי לקחת את התיק שלי ולעוף מכאן לבית שלי, אני ראשונה והוא אחריי , בדיוק כשאני פותחת את הדלת אני פוגשת ביעל , ישר אני מסדרת את שערי ומזדקפת "לאן זה?' אני שואלת , לאן כבר יש לה ללכת "אני כאן מיציתי" אמרה והדגישה את המילה האחרונה כשהיא מסתכלת על קייל , "בגללו? דיברתי איתו הרגע." יותר התמזמזתי אבל בסדר , "תזכירי לי על מה?" שאל ואפשר להרגיש באוויר את החיוך שעולה לו.
אני חשה בגל צמרמורות כאשר אצבעותיו של קייל נוגעות בגבי החשוף עוברות מלעה מטה , "את לא הולכת וזהו , ואתה תסתום!" אני מתקדמת צעד אל יעל והיא נכנסת חזרה אל הבר ואנחנו אחריה , "והינה נסעה לה הרכבת.." לחש קייל באוזני בכוונה שפיספסנו את ההזמנות שלנו להיום , והיא לא תחזור בקרוב , אני קצת עצובה אני לא אשקר.
ממש לפני דקות ספורות הרגשתי בהנאה גדולה ורצון עמוק לחוש את כולו ולגלות מה היא ההנאה הגדולה הזאת שנקראת מין , מצד שני אני שמחה כי זו גם אבן ענקית שירדה לי מהלב מפחד של לדעת מהו מין.
YOU ARE READING
pretty Eyes
Romansaהוא חייל שמשרת בתותחנים עם אחיה , טיפוס קר ואדיש לא מאמין באהבה וחושב שזו סתם שטות ובזבוז של זמן. היא תלמידת תיכון בכיתה יא ממלצרת כדי להשיג את הכסף שלה ולהיות עצמאית , קופצנית וחייכנית לא אוהבת להיות עצובה ו מאמינה שאהבה זה הכל. מה יקרה ששני הטיפוס...