אני מתעוררת לרעש של נערים צועקים אחד על השני למסור את הכדור , על הבוקר הם משחקים. אני קמה למצב ישיבה ושקד בדיוק נכנסת לאוהל וסוגרת אותו , "מה איתך?" היא שואלת , "יותר טוב מאתמול." לפחות ישנתי טוב. "מה זה איב , כל השמיכה שלך דם." הוא מסתכלת בהלם מבחיל, זה יכול די להגעיל. "מה?" אני אומרת ומביטה מטה ורואה שלולית דם. "אוף , אין לי כוחות לזה עכשיו." אני צריכה ללכת למצוא את החובש שיחליף לי את התחבושת שהוא שם לי.
"את צריכה עזרה לקום?" היא באה להושיט לי יד לתמיכה ,"לא תודה , אני בסדר." אמרתי וקמתי בכוחות עצמי.
אני לבושה בשורט פיג'מה קצר אבל לא מידי וחולצה של ניתאי שגדולה עליי בשתי מידות. אני פותחת את האוהל והנוף שמולי , וואו לכזה לא ציפתי. ילדים משחקים כדורגל , אני עוברת בינהם לאט ובזהירות מנסה להתכחש לזה שכולי דם ובגלל זה הם בוהים בי כיאלו אני איזו חולת רוח. "הכל טוב ,תחזרו לשחק." אני צועקת ועוברת אותם.
אני רואה גב של גבר שיער שחור , טי שרט ומכנס , ועליו נשק , והוא מדבר עם המורות אז אני משארת שזה קייל.
"קייל." אני קוראת ואכן הוא מסתובב , אני מנסה לזרזר את קצב ההליכה שלי אך לא מצליחה , אז הוא מתקרב אליי. "היי , בוקר טוב." אני אומרת בחיוך , "בוקר אור , מה שלומך?" הוא שואל ומבטו נודד את אל בטני שכולה בדם. "אתה יודע איפה החובש , אני צריכה שהוא יחליף לי את התחבושת." אני אומרת, "כן ,בואי אני אקח אותך." הוא אומר ומושיט לי יד כדי לעזור לי ללכת , אני מודה לו בנחמדות והולכת.אני דיי שמחה כי היום אני יכולה ללכת במסלול , אני מרגישה במיטבי תודה לאל.
את יעל עוד לא ראיתי היום , אבל אני לא יודעת מה יקרה ברגע שאראה אותה.
האם אכעס או שאתעלם פשוט , השאלה הגדולה שלי היא מה יעשו או עשו לה. הצוות החינוכי אמור לעשות משהו עם המעשה הזה וגם איתי , אני גם לקחתי חלק בעניין הזה. בכל זאת באתי אליה והעפתי לה סטירה מצלצלת."בואי פרינסס." פרינסס , הוא שוב קורא לי ככה. "כן?" אני מסתובבת אל קייל , "במסלול את תהיה איתי מקדימה ויעל מאחורה , ככה שלא תיפגשו וכך גם באוטובוס." היינו בחורשה הזאת יום אחד , באיזור המרכז ועכשיו אנחנו עוברים אל איזור קצת הגולן. אוספים את כל מה שהבאנו לכאן ואת החפצים האישיים ועולים לאוטובוסים.
"זה לא הוגן בשום צורה מה שהולך כאן." אמרתי בתסכול , למה דווקא אני צריכה לשבת לבד. "למה לא הוגן?" קייל שואל , "כי תראה , כל החברים שלי שם מאחורה עם הכלבה הזאת ואני כאן לבד, איתך." אני אומרת בכעס ומשלבת ידיים , "אבל מצד שני , תראי כל הבנות שאת לא אוהבת נמצאות שם , ואת כאן יושבת עם מישהו שהן מעוניינות בו." איך הוא אוהב להחמיא לעצמו.
"מה את מציע?" אני שואלת בהקשבה , "כשנרד את תהיי איתי במילא כל המסלול , תנצלי את זה." אמר והכניס אוזניה לאוזנו.
איך בדיוק , מה אני אמורה להוציא להן את העיניים מקנאה עכשיו? כןןן.
YOU ARE READING
pretty Eyes
Romanceהוא חייל שמשרת בתותחנים עם אחיה , טיפוס קר ואדיש לא מאמין באהבה וחושב שזו סתם שטות ובזבוז של זמן. היא תלמידת תיכון בכיתה יא ממלצרת כדי להשיג את הכסף שלה ולהיות עצמאית , קופצנית וחייכנית לא אוהבת להיות עצובה ו מאמינה שאהבה זה הכל. מה יקרה ששני הטיפוס...