❗❗ Upozorňuji, že se zde bude nacházet hodně sexuálních scén. Taktéž bych ocenil, kdybyste si na konci prologue přečetli vysvětlivky. Kdybych v nich měl něco špatně, tak mě, prosím, slušně upozorněte v komentářích. ❗❗
„Nejsem tvůj submisiv."
„Odteď už ano, zajíčku."
„Nějak moc si věříš."
„Nebude trvat dlouho a ty budeš rád, když budeš klečet v herně, Tomlinson."
×××
Z nebeských očí vytékaly slané perly, ale ty osmnáctiletý brunet nevnímal. Snažil se ignorovat neskutečnou bolest v jeho zadku, jelikož jeho otec si pozval své kamarády, se kterými se sjel a oni ho následně znásilnili.
Tiše našlapoval po parketách, přičemž se snažil vyhnout všemu, co by mu mohlo ublížit, či přivést nějakou nemoc. Na podlaze se totiž nacházely špinavé jehly, rozbité sklenice od piva a různého alkoholu a raději ani nechtěl vědět, co všechno. Potřeboval se pouze dostat do chodby, aby se obul a zmizel z tohoto doupěte, kde nezažil nic dobrého.
Nic si nesbalil. Jediné, co chtěl, tak bylo utéct co nejdál od jeho otce a jeho kamarádů. Bylo mu zcela jedno, jak daleko bude muset utíkat, jak dlouho. Pokud to bude znamenat, že od nich uteče, tak klidně uteče i do jiné galaxie.
Tiše se dostal na chodbu, kde si na sebe navlékl starší boty. Navlékl na sebe lehkou bundu, protože jinou neměl a jeho otce nezajímalo, že v ní mrzne, když byla zima. Pro něj bylo důležité, když svůj žal mohl utopit v chlastu a v drogách, aby zapomínal na svou ženu, která zemřela chvíli po Louisovém porodu.
Bez dalšího zdržování otevřel dveře a rozběhl se ven. Neměl u sebe nic. Žádné peníze, oblečení, jídlo, ani mobil. Svou první noc strávil v parku na lavičce, ale každou noc nakonec přebýval někde jinde.
Jak dny plynuly a z nich se staly týdny, jak bloudil Londýnskými ulicemi a mrznul, tak jednoho dne před něj, pomocí větru, dopadl papír s jistým inzerátem. Během těch dní nikdo nenahlásil jeho zmizení, což byl jedině rád, protože se nemusel vracet k otci. Den, nebo dva, nad tím inzerátem uvažoval, zda to zajít zkusit, protože nevypadal nejlépe, ale situace si žádala své. Zašel tam, domluvil se s nimi a po jisté době vše začalo.
Každou noc prodával vlastní tělo za peníze. Dával ho náhodným mužům, ale i ženám. Nechal zákazníky, aby si na něm ukájeli jejich sexuální tužby, frustraci. Pokud ho to neohrožovalo na životě, musel splnit všechny požadavky, ať už byly jakékoli.
Po, přibližně, roce se stal jednou z nejcennějších děvek, kterou Londýn zažil. Většina chodila hlavně za ním, ale jemu to nějak nevadilo, protože měl kde složit hlavu, byl v teple, měl co jíst, měl peníze. Možná to nebyla nejlepší práce, kterou si mohl vybrat, ale bylo to něco, co mu dalo šanci, aby žil a nezemřel na ulici.
Na druhé straně tohoto příběhu, druhá hlavní postava, taktéž neměla růžové dětství. Zelenooký brunet byl nucen vyrůstat bez rodičů, již byli nějakou dobu nezvěstní a nakonec se ukázalo, že zemřeli po nehodě ve vrtulníku. Díky tomu se dostal do dětského domova, kde zažíval násilí ze strany vychovatelek a vychovatelů, protože prarodiče jej nechtěli.
Byl problémové dítě. Vysvětloval si to tím, že nikdy nezažil mateřskou lásku a otcovské kárání. Když byla příležitost, tak utekl z domova, vyvolával bitky a nenechával na sebe sáhnout. A když už se přeci jen někdo objevil, že by si ho vzal do milující rodiny, tak udělal vše proto, aby se mohl vrátit ke svým dvěma kamarádům.
Když dovršil osmnácti let, musel z domova pryč, ale jemu to vůbec nevadilo. Jak tak utíkal, našel si jistou partu lidí, která ho nakonec vzala mezi sebe a ukázala mu to, po čem prahnul. Naučil se zacházet se zbraněmi, naučil se boxovat, jak člověka umučit, či jak člověka efektivně zabít, aby už více nepromluvil.
A právě teď se smál v místnosti svých kamarádů nad skleničkou alkoholu a užíval si svého života. Na stole byly položeny zbraně, v rukou měly karty a rozhořelé cigarety položeny na okraji popelníku, načež přemýšlel nad tím, že až dohrají, zajde si do baru.
-------------
D/s vztah: Romantická láska nemusí být nutně součástí D/s. Partneři mohou být velmi zamilovaní nebo nemají vůbec žádný romantický vztah. Některé vztahy D/s jsou sexuální, jiné zcela cudné.
Dominant (D): Má touhu někoho ovládat. Má potřebu mít kontrolu nad druhým člověkem, kterému udává rozkazy. Dominant by správně neměl svého submisiva ohrozit na životě. Neměl by ohrozit ani jeho duševní zdraví, jelikož D/s je hlavně mentální činnost. Taktéž by neměl využívat jeho důvěry. Dominant může mít více submisivů, kteří mohou dominovat ostatním.
Top: Zasune on do něčího zadku.
Submisiv (s): Přesný opak dominanta. Má potřebu se podvolit a nechat se řídit. Přijímá rozkazy a rozhodnutí od dominantní osoby. Někdy se submisivita projeví tak, že se osoba vzdává sexuální nebo osobní kontroly, jako je otroctví, podrobení se, ponížení nebo tresty, jako je erotický výprask nebo jiné činnosti, někdy ve spojení s otroctvím. Submisiv taktéž smí mít více dominantů.
Bottom: Ten, který si nechá zasunout penis do zadku.
Switch: Je to člověk, jenž je někdy top, někdy jako bottom. Pokud je to v D/s vztahu, tak je někdy D, někdy zase s, což je někdy označováno jako univerzální.
Nepleťte si dominanta s topem a submisiva s bottomem. Jsou to rozdílné pojmy.
--------------
16.10. 2020
ČTEŠ
You're my bunny [Larry] ✔
FanfictionMenší, modrooký, devatenáctiletý brunet jménem Louis pracuje v klubu Rabbit Hole jako jeden ze zajíčků. Ocitl se tam tehdy, když byl donucen utéct z jeho domova, kde to nebylo příliš dobré. Svou matku nikdy nepoznal a nikdy se nedozvěděl, co se s ní...