Niall, Liam, Harry a i Zayn byli v pokoji, který se skrze Nialla domluvil a zelenooký jej platí. Louis opět spal po operaci a jen se čekalo na to, až se zcela probudí. Doktor jim oznámil, že opětovné krvácení bylo způsobeno tím, že stehy se povolily, že se musel nějak prudce pohnout, nadechnout. Nialla nakonec našli v bufetu, kde si kupoval docela hodně jídla, neměl sebemenší tušení, co se na oddělení dělo. Dva muži nakonec po jisté debatě nemocnici zcela opustili, nedělali žádné problémy.
„Myslíš, že po Louisovi půjdou i další dealeři od Troye?" zeptal se smutně Niall, jenž do sebe zrovna ládoval nějakou kuřecí bagetu. Vyšší brunet nikomu nevěnoval pohled, protože jeho zelené duhovky visely pouze na jeho partnerovi, jenž měl nadále v levé ruce navedené kapačky, hrudník zabandážovaný, pravou ruku v sádře a pololežel na posteli. Bolelo ho takto vidět.
„Myslím, že ano. Proto budu muset udělat něco, co donutí gangy, aby Louise nechali, aby si gangy mezi sebou říkali, že na něj a na mé muže nesáhnou," zamručel v odpovědi. Ústa si zakryl dlaní, když si zdlouhavě zívnul. Několikrát za sebou zamrkal, hlava se mu klimbala dozadu a dopředu, přičemž to vypadalo, jako kdyby mu měla každou chvíli spadnout z krku. Cítil se vyčerpaně; fyzicky i psychicky. Potřeboval odpočinek, ale nechtěl, ať se Louis probudí a on bude spát.
Zayn s Liamem si vyměnili starostlivé pohledy. Chtěli nějak Harryho donutit, ať si aspoň na chvíli lehne, ať si odpočine, ale zelenooký je vždy odbyl, nehodlal spát, nehodlal dělat nic. Chtěl být jen u Louise, být u něj a hlavně pro něj. Už chtěl být pouze s ním, pustit Louisův oblíbený film, udělat mu jeho oblíbený čaj a mazlit se s ním, dokud by Louis neusnul. Jenže teď ho viděl na nemocniční posteli a to mu ničilo srdce mnohem více.
„Hazza, měl-"
„Nialle? Můžeš, prosím, na chvíli odejít? Potřebuji s Liamem a Zaynem něco probrat," poprosil Nialla. Blondýn se okamžitě zvedl a odešel, protože věděl, že to bude něco hodně vážného, když ho Harry poprosil. Nikdy slovo prosím neslyšel z Harryho úst, tak stejně omluvu. Odhadoval, že taková slova a jim podobná jsou pro Harryho pomalu neznámá, že to je pro něj jako kyselina, něco, co ho může okamžitě zabít. Jenže teď to slyšel přímo z jeho úst, ještě k tomu takovým zvláštním tónem, že mu připadala, že nemá na výběr.
„Co chceš probírat?" zeptal se hned Zayn, když jeho snoubenec odešel na chodbu. Snědý muž s brunetem se dívali na zelenookého, jenž si dlaní protáhl unavenou tvář, přičemž viděli, že je zcela pohlcen myšlenkami, jako kdyby se snažil je dát dohromady, dát jim nějaký tvar. Ovšem viděli v jeho tváři frustraci, zmatení, ohromný stres. Neradi takhle viděli svého mladšího bratra, ale nevěděli, jak přesně mu pomoct. Věděli, že tohle aktuálně dokáže jen Louis.
„Jste se mnou snad od mých deseti let. Prošli jste si se mnou totálnímu sračkami a byli jste se mnou, když jsem si našel, no, vy víte koho. Taky jste mě museli zachraňovat z hodně věcí. Říká se, že první láska je nejsilnější, huh? Možná pro ostatní ano, ale když se na sebe dívám teď a porovnávám se s tím, když jsem chodil s ním, tak tahle láska, má láska k Louisovi je mnohem silnější a připadá mi to snad až nezdravé. Nebyli jsme spolu a já byl ochotný se pro něj zastřelit. Připadá mi, že pokud Louise ztratím, ztratím tak sám sebe, že má duše odejde s ním. Nechci spát, protože nechci, aby se probudil do ticha pokoje. Nechci jíst, nechci pít, nechci dělat nic jiného, než se na něj dívat a doufat, že za chvíli vše skončí, že on už bude v pořádku," dokončil svůj monolog. Zamotával se do slov, pořádně netušil, co se snažil říct. Připadalo mu, že prostě nechal vypadnout slova z jeho úst, že jednotlivé věty vlastně nedávají ani smysl.
„Prošli jsme si mnohým, Hazza, ale to všechno akorát posílilo naše pouto, pokaždé si jsme k sobě blíž. Pokud teda Liama netrápíme s lžičkami. To jsme pak rádi, když s námi za týden promluví aspoň jedno slovo," dobíral si Liama Zayn. I když chtěl hnědooký hrát uraženého a taky mu chtěl vrazit pohlavek, tak jeho pohled zjihl, když uslyšel tiché zasmání od Harryho. I Zayna to potěšilo, ale pouze se nadechl a pokračoval: „Dodnes jsem vděčný, že jsem neviděl, co Liam tehdy, že jsem tě viděl až v nemocnici, Harry. Viděli jsme tě v totálních hovnech, kdy ses hroutil. Když jsme tě viděli, vy víte s kým, tak jsme byli rádi, že máš někoho, kdo ti to srdce vyléčí, kdo tě dělá tak nehorázně šťastným. Jenže teď, jak se na tebe díváme, tam to oproti tomuhle nebylo nic. Střídal si submisivy častěji jak ponožky, zařekl ses, že už se nikdy nezamiluješ a teď se na sebe podívej. Harry, Tomlinson tě dělá nehorázně šťastným, jsi ochoten pro něj udělat všechno. Nikdy jsme tě takhle neviděli, ale jsme za tebe šťastní, Hazza, a jsme ochotni ti se vším pomoct. Tak jako před tím," dokončil i Zayn svůj monolog. Zelenooký se snažil zadržet slzy, které ho pálily v očích, ale nepovedlo se mu to. První slza mu skanula po líci, čelem se opřel o Louisovu ruku, ale dával si pozor, aby netlačil na jehlu, která je vpíchnutá v jeho hřbetu.
ČTEŠ
You're my bunny [Larry] ✔
FanfictionMenší, modrooký, devatenáctiletý brunet jménem Louis pracuje v klubu Rabbit Hole jako jeden ze zajíčků. Ocitl se tam tehdy, když byl donucen utéct z jeho domova, kde to nebylo příliš dobré. Svou matku nikdy nepoznal a nikdy se nedozvěděl, co se s ní...