- Jak mogłeś?! – wrzasnął Niemiec, gryząc i drapiąc i w dodatku jeszcze wisząc na koledze.
Cesarstwo był wściekły, że ktoś ŚMIAŁ go nagrać. Jego majestatyczną figurę! Gdyby bawił się z synkiem, to nie byłoby problemu, nawet cieszyłby się, ale to zdecydowanie nie była zabawa! – Liczę na mój procent! – powiedział złowieszczo do ZSRR, pocierając palcem o palec w geście pieniądza.
- Jaki procent debilu? Przecież ja tego nie sprzedaję! – obruszył się Rosjanin, zdzierając malca ze swojego grzbietu. – A ty dzieciaczku złaź ze mnie, bo do łóżka odeślę!
- Nein! Nein! Ja nie chcę do łóżka! Ja jestem dorosły i sam będę decydować, o której idę spać! – warknął Rzesza, wyrywając się Rosji. – Poza tym młoda godzina jeszcze! Nie powinienem spać o tej porze.
- Nie wykopaliśmy jeszcze skarbu! – zaoponował Cesarstwo twardo siedząc przy stoliku i odczytując instrukcję. Zajął się nią, gdy ZSRR próbował stargać z siebie jego synka.
- Na litość! No to wykopujcie! Bo was jutrzejszy ranek zastanie! – wrzasnął Rosjanin, usadawiając dziecko na krześle. – Weź łopatki i do roboty!
Rzesza lekko fuknął na Rosjanina. – A ty kasujesz ten film!- rozkazał koledze, próbując patrzeć na niego morderczym wzrokiem. Nie wyszło.
- Jaką słodką minkę zrobiłeś! – pisnął jego przyjaciel, ściskając mu policzki. – Ty to jednak jesteś kupka słodkości! – rozmarzył się.
-Hej! Witki precz od mojego synka! – krzyknął Cesarstwo aż wywalając język na zewnątrz, zwinięty w serpentynkę. On śmiał dotykać jego ukochanego malca! Ta zniewaga krwi wymaga! I to krwi tego Słowianina!
Polska coraz bardziej zaczął zsuwać się pod stół.
Ojciec Rzeszy rzucił się przez cały stół (!) na ZSRR i oboje potoczyli się po podłodze, bijąc się i wygrażając sobie.
Mały Niemiec nie wiedział co robić. Rozdzielić ich czy zając się zabawką.
- Chodź! Wykopiemy to! – mruknął Pierogożerca, patrząc z miną wyrażającą pogardę, na pobojowisko przed nimi.
- Ok...- mruknął chłopiec.
Hejka! Dawno nie było nowego rozdziału. Oto jest! Coś nie podoba mi się:(
W dodatku krótki...
Koniec praktyk na miesiąc! Jej! Ale sesja...
W styczniu już mam egzaminy!!! Buuuuuu!
Trzymajcie za mnie kciuki!
~MadokaAi
2.01.20
Nowy rok!!!!!
CZYTASZ
ZSRR i mały 3 Rzesza
FanfictionZSRR jest zmuszony do opieki nad zmniejszonym do dziecka 3 Rzeszą. Niemiec niechcący wypił napój kupiony przez Japonię za pośrednictwem chińskiej stronki. Perypetie Rosjanina który sam zachowuje się jak dziecko i małego 3 Rzeszy. Co z tego wyniknie?