Pohled Draca:
Jeho doteky pro mě byly tak vzrušující, že mi všude po těle naskákala husí kůže. Zprudka jsem vydechl. Nechtěl jsem do ničeho Harryho nutit, ale vypadalo to, že on se ani přemlouvat nenechá.
Pomalu jsem spojil naše rty do polibku a přitáhl si černovláska za pas k sobě. On se pousmál a začal spolupracovat. Dotýkal se mého těla a prsty začal opisovat tvar mých břišních svalů. Po chvíli mi už nestačilo jen obyčejné líbání a tak jsem jemně Harrymu naznačil, že se chystám k něčemu většímu. Pomalu, tak abych ho nevyděsil, jsem mu sáhl na rozkrok a trochu mu ho zmáčkl. Černovlásek zavzdychal a já podle toho poznal, že se mu to líbí.
Jemně jsem pootevřel pusu a přiložil svůj jazyk na Harryho horní ret. On okamžitě pochopil a bez řečí pusu otevřel. Naše jazyky se propletly a začaly mezi sebou dravě válčit.
„Chci to Draco." Řekl po chvíli černovlásek a já se jen viditelně usmál. „Prosím." Dodal a já na nic nečekal. Nejprve jsem mu naznačil, že mu chci sundat hábit, ale potom jsem ho zprudka odstrčil na postel. On si na ní lehl a já si pomalu nalehl na něj. Naše jazyky se opět setkaly a začaly mezi sebou bojovat o nadvládu.
„Počkej minutku." Řekl jsem a vzal si hůlku. Vyslovil jsem kouzlo a opět se vrátil k černovláskovi.
„Cos to udělal?" zeptal se mě nechápavě Harry.
„Kouzlo proti vyrušení. Přece nechceš, aby studenti ve vedlejších pokojích slyšeli, co se tady bude dít." Zasmál jsem se společně s Harrym a opět si na něj lehl. Hmm, co se tady asi dnes večer bude dít?
Sjel jsem po Harrym očima a začal vysvlékat jeho horní část těla. Když jsem mu konečně odkryl hrudník, začal jsem mu na něj pokládat jemné a něžné polibky. On mě chytil za mé uhlazené blonďaté vlasy a začal mi je rozcuchávat.
Pomalu jsem ho chytil za boky a přesunul se k jedné z bradavek, kterou jsem následně vsál a mohl tak sledovat, jak se černovlásek napnul. Zatahal mě za konečky vlasů a já zavzdychal ještě silněji než on.
Sedl jsem si na něj a začal si rozepínat pásek.
„Můžu to udělat já?" zeptal se mě Harry.
„Dobře." Spustil jsem paže podél boků a nechal jeho ruce, aby se pomalu dotkly mého pásku u kalhot. Rozepnul mi ho a rovnou mi rozepnul i zip. Usmál jsem se. Byl jsem nad ním nakloněný a sledoval, jak se jeho hbité prsty dotýkají přes boxerky mé chlouby. Polkl. Asi ho zarazila velikost. Doufám, že v dobrém.
„Něco mi říká, že to bude asi hodně bolet." Řekl šeptem a já zahlédl v jeho výrazu zděšení.
„Budu se snažit být jemný." Usmál jsem se a začal si sundávat kalhoty. „Tedy... možná." Škodolibě jsem se zasmál a začal kalhoty sundávat i jemu. Nebránil se. Naopak se mi snažil pomoct.
„Draco?" řekl zničehonic Harry, když jsem mu chtěl sundat boxerky.
„Copak?" polkl.
„Ještě jsem... Nikdy jsem to nedělal. Rozumíš?" usmál jsem se. Je tak roztomilý, když má strach.
„Budu jemný. Neboj se." Chytil jsem mu lem boxerek a chtěl mu je sundat. On mi ale chytil ruce a tím mě zastavil v pohybu. Já se po něm jen nechápavě podíval a zavrtěl hlavou.
„O to nejde Draco."
„Tak o co jde? Řekl jsem, že budu jemný. Nic ti se mnou nehrozí." Řekl jsem a povolil tělo.
„O to nejde." Zopakoval.
„Tak o co tedy jde Harry?" polkl. „To se přede mnou stydíš?" zeptal jsem se, když jsem si všiml výrazu v jeho tváři. „Ach Pottere." Řekl jsem, a aby byl klidnější, sundal jsem ze sebe boxerky jako první. Harry překvapeně vykulil oči a opět hlasitě polkl.
„To se do mě nevejde." Řekl a mě to donutilo se strašně moc zasmát. Potter se opravdu někdy chová jako malé dítě. Mělo by se mi to líbit?
„Ale vejde." Řekl jsem a naklonil se k jeho rtům. „Toho se vůbec nemusíš bát." Řekl jsem a věnoval mu drobný polibek. Začal jsem mu pomalu rukama stahovat poslední kus látky, až se mi to nakonec povedlo.
Přisál jsem se Harrymu ke krku a udělal mu tam pár znamének lásky. Následně jsem mu položil pár polibků na hrudník a jel jsem stále níž, až jsem se nakonec zastavil u jeho krásné a hlavně velké chlouby.
„Myslím, že to nebudeš ty, do koho se to nevejde." Zasmál jsem se a černovlásek se jen ušklíbl.
Pomalu jsem Harrymu olízl špičku jazykem a začal ji jemně třít mezi rty. Slyšel jsem, jak nade mnou černovlásek vzdychá a to mě nakoplo ještě k něčemu většímu. Olízl jsem Harryho penis po celé jeho délce a začal si s ním hrát. Přesně jsem věděl, kde a na jakém místě mám použít zoubky, kde zatahat, kde sát a kde naopak použít jazyk. Netrvalo dlouho a Harry se mi pod návalem rozkoše udělal do pusy.
„Doufám, že máš dost sil na pokračování." Řekl jsem, když se mi konečně podařilo spolykat všechno černovláskovo sperma.
Harry se ještě vydýchával, ale já už nedokázal čekat. Jemně jsem ho přetočil na břicho a nalehl na něj. Naslinil jsem si prsty a pomalu začal kroužit kolem Harryho vstupu, do kterého jsem následně zasunul první prst. Černovlásek hrdelně zavzdychal a sevřel v ruce polštář. Po chvíli jsem přidal druhý a nakonec i třetí prst. Když jsem uznal za vhodné přestat, prsty jsem vytáhl a nahradil je svou chloubou.
Harry zasténal a vyjekl bolestí. „Au... Draco!" řekl a snažil se udržet slzy.
„Promiň." Řekl jsem opatrně a ještě chvíli čekal, než si Harry zvykne. Poté jsem pomalu přirazil. On jen zavzdychal a já pokračoval. Nejprve jsem se ve svých přírazech mírnil, ale když jsem viděl černovláskův spokojený výraz, na nic jsem nečekal a začal s hlubokými přírazy. S těmi jsem nepřestal až do doby, než se mi konečně podařilo najít Harryho citlivé místečko. Poté už jsem se strefoval jenom tam a mohl tak slyšet, jak Harry nahlas sténá. Vzdychal tak nahlas, že jsem se chvílemi bál, že ho uslyší žáci ve vedlejších pokojích. Sice jsem použil kouzlo proti jakémukoli hluku, ale takové steny by myslím zrušili jakoukoli magii.
Harry naposledy vzdychl a poté nahlas vykřikl mé jméno. Udělal se a já se ihned musel usmát, protože i mě se konečně podařilo dosáhnout vytouženého orgasmu.
Po chvíli jsem vstal z postele a kouzlem Harryho očistil. On se na mě jen usmíval a s těžkostí si lehl na záda.
„Au. Zítra si nesednu." Konstatoval Harry a u toho se nahlas rozesmál. Já se zasmál taky a bez váhání si vlezl k němu do postele. Tedy spíš... do své postele. Lehl jsem si a Harry si ustlal na mém hrudníku, který mi obsypal pár polibky.
Gestem ruky jsem nás přikryl peřinou a přimáčkl k sobě černovláska ještě víc. Netrvalo dlouho a my usnuli v náručí toho druhého.
ČTEŠ
Spojeni osudem [Drarry] ✓
Fanfiction„Jaks mi to m-mohl udělat?" zněl jako zraněné štěně a mě to donutilo se zatvářit podobně. Ne, že bych přímo litoval toho, co se stalo, ale i tak jsem cítil určitou zodpovědnost za svoje činy. „Já nechtěl." Řekl jsem těžce. „Nevěděl jsem, že je to mo...