tweestrijd

1.7K 33 4
                                    

Hi allemaal,

Welkom bij mijn nieuwe boek over Daniëlle van de Donk! Ik wou al heel lang een boek over Daan schrijven , omdat ik ontzettend groot fan van haar ben en nu heb ik eindelijk een goede verhaallijn verzonnen waar ik tevreden over ben! 

Ik heb geen vaste uploaddagen. Om een goed verhaal te schrijven heb je altijd veel tijd nodig en daarom ga ik die ook zeker pakken. Ik wil het niet afraffelen en dus kan het soms zijn dat je even moet wachten op een nieuw hoofdstuk. 

Nog een paar kleine dingetjes voordat je het verhaal gaat lezen:

- Ik ken de personen uit dit boek niet persoonlijk! Alles is verzonnen.  Niks is kwetsend of vervelend naar een karakter bedoeld in het boek , want ik ben dol op Daan en al haar familie en vrienden. 

- Mijn grammatica is niet perfect! Ik controleer mezelf altijd op spelfouten , maar soms kan het zijn dat er iets niet helemaal klopt. Laat het me via berichten weten zodat ik het kan aanpassen , maar blijf alsjeblieft wel vriendelijk! Ik doe ook maar me best... 

- Heel dit verhaal is zelf verzonnen! Ik stop hier veel tijd in en helaas heb ik al vaak gezien bij mijn andere verhalen gezien dat ze gejat worden. Doe dat alsjeblieft niet! Als ik het toch zie blok en meld ik je! 

Ik wens jullie echt super veel plezier met lezen! Vergeet niet te stemmen en te reageren en laat zeker weten wat je ervan vind!

Liefs , AjaxLady

TweestrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu