Dankwoord

600 22 25
                                    

Dit was hem dan. Na ruim een half jaar aan dit boek te hebben geschreven is het tot een eind gekomen. Ik vind het best gek om dit te schrijven en ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik begon dit boek met het idee van 'oh leuk er zijn nog geen boeken over de oranjeleeuwinnen dus laat ik er maar eentje schrijven' maar inmiddels zijn er echt al super veel en dat vind ik onwijs leuk om te lezen!

Naarmate de hoofdstukken online kwamen hoe enthousiaster jullie werden. In het begin dacht ik echt dat dit boek een grote flop zou worden, maar jullie hebben het tegendeel bewezen. Ik wil jullie dan ook allemaal bedanken voor het stemmen en reageren onder mijn hoofdstukken. Jullie reacties maakte mij zo blij en enthousiast dat ik voor jullie door wou gaan met schrijven. Ook de stille lezers wil ik bedanken. Ondanks ik geen idee heb wie jullie zijn en wie het gelezen hebben waardeer ik het ook heel erg dat jullie de moeite hebben genomen om mijn verhaal te lezen!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best gek vind dat het boek nu afgelopen is. In de maanden ben ik mij gaan hechten aan de personages van mijn boek en zo ben ik echt van Sira gaan houden.

Als laatste wil ik mijn idool bedanken. De reden waarom ik dit boek schreef en dat is niemand minder dan Daniëlle van de Donk. Sinds 2015 kijk ik al wedstrijden en tot de dag van vandaag ben ik nog steeds groot fan van haar voetbalkwaliteiten en houding buiten het voetballen. 

Lieve allemaal, heel erg bedankt voor het afgelopen half jaar. Ik heb echt genoten van dit boek en jullie lieve reacties. Ik ga komende weken schrijven aan nieuwe verhalen die hopelijk snel online komen. Heb je verhaal ideeën of spelersverzoeken kan je het altijd hieronder achterlaten dan kan ik kijken of ik er wat mee kan.

Liefs, Ajaxlady

Start verhaal: 22 januari 2020
Einde verhaal: 2 juli 2020
Eindpublicatie datum: 24 augustus 2020

Update 4/7/23: Deel 2 staat nu online! Het boek staat nu online en heet Overwinnaar!

TweestrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu