22.

592 33 10
                                    

22.

Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een 2-0 overwinning voor Arsenal. Sira en Liam hadden heel de tweede helft samen gekeken en tot Sira haar grote verbazing wist hij nog best veel van vrouwenvoetbal af.

De Arsenal speelsters waren richting de kleedkamer vertrokken en de fans verzamelde zich alvast bij het hek om een foto of handtekening te bemachtigen.

Sira en Liam wandelde ondertussen ook richting de hekken waar wat familieleden van Liam ook stonden te wachten op de speelsters. 

''Zou ik misschien je nummer mogen?'' Vroeg hij toen ze er bijna waren. ''Ehm ja is goed.'' Liam haalde zijn telefoon uit z'n zak en Sira zette haar nummer in zijn contacten. ''Thanks.'' Hij gaf haar een knipoog en Sira bloosde. 

''Zie ik je snel weer?'' Vroeg hij. ''Ja tuurlijk. We spreken van de week wel af.'' Zei ze. Liam glimlachte en boog zich voorover. Hij drukte zijn lippen op die van Sira en verbaasd ging Sira mee in de zoen. Pas na tien seconden besefte ze zich dat ze in het openbaar stonden te zoenen en geschrokken trok ze terug. 

Ze keek om haar heen of iemand het zag , maar het leek er gelukkig niet op. ''Wat is er?'' Liam keek haar bezorgd aan. ''Niks.'' Zei Sira schouderophalend. ''Oke , gelukkig. Ik zie je snel weer. Ik moet nu gaan.'' Hij gaf haar nog een kus op haar wang en liep daarna weg. Verliefd keek ze hem na.  Pas toen Liam uitzicht was besloot ze Daan en de squad maar is op te zoeken. Die zouden binnen nog wel allemaal aan het na kletsen zijn , aangezien Kika en Inessa er ook waren. 

Met het pasje in haar hand liep ze langs de bewaker naar binnen. De bewakers controleerde hier streng op om te voorkomen dat er stiekem fans naar binnen slopen. 

In de kantine zaten inderdaad zoals verwacht Daan , Jill , Viv , Lisa , Kika , Inessa en Beth te kletsen. ''Hey.'' Begroette Sira ze terwijl ze naast Beth ging zitten. ''Hallo.'' Zei iedereen terug.

''Wat vond je van de wedstrijd?'' Beth keek haar vragend aan. ''Ja leuk , maar vond het wel jammer dat het geen gelijkspel was.'' Zei Sira eerlijk. ''Jij bent ook zo'n schatje he.'' Lachte Kika. Sira gaf Kika en Inessa een high-five. 

''He Daan , het was vanmiddag zo raar he. Er wouden allemaal fans van jou met me op de foto. Een iemand dacht zelfs even dat ik jou was.'' Grinnikte Sira. Iedereen lachte. Als je foto's terug keek van Daniëlle als zestien jarige zou je haast denken dat het Sira was. 

''Ben je met ze op de foto gegaan?'' Vroeg Jill nieuwsgierig. ''ja. Eerst twijfelde ik wel , maar ik vond het zielig om nee te zeggen.'' Gaf Sira toe. ''Heb ik ook altijd als mensen dat vragen.'' Grinnikte Inessa. ''Ik zie er echt niet uit op die foto's. Ik keek denk ik heel stom.'' Mopperde Sira. 

''Boeie daar moet je schijt aan hebben. Je moest is weten op hoeveel foto's wij elke dag stom kijken.'' Zei Vivianne schouderophalend. ''Het is echt niet oké hoor Viv. Ik heb hier totaal geen ervaring mee.'' Lachte Sira. ''Krijg je vanzelf wel.'' Stelde Kika haar gerust. 

''Zullen we maar is gaan? Anders staan de fans wel heel lang buiten te wachten.'' Beth stond op en de andere meiden volgde. Kika en Inessa namen afscheid van de Arsenal ladies en gingen naar hun teamgenoten. 

''Hier , heb je alvast de autosleutels. Anders moet je zolang in de kou wachten.'' Daniëlle gaf Sira de autosleutels en het meisje liep regelrecht naar de auto toen ze naar buiten kwamen. De fans begonnen hysterisch de namen van Daniëlle , Vivianne , Beth , Lisa en Jill te roepen. 

Sira klikte de autodeur open en stapte achterin de auto. Vanuit de auto kon ze goed toe kijken hoe haar zus foto's en handtekeningen uitdeelde. Ze kreeg zelfs een paar cadeautjes in ontvangst. Sira gniffelde. Er zou vast wel chocolade tussen zitten. Kon zij die mooi op eten aangezien Daan gezond moest eten als topsporter zijnde. 

Na ruim drie kwartier stapte Daniëlle en Beth de auto in. ''Sorry dat het zolang duurde Sier.'' Verontschuldigde Beth zich. ''Maakt niet uit hoor. Wat hebben jullie voor cadeautjes gekregen?'' Nieuwsgierig probeerde ze in de tasjes te kijken die Beth voor haar had gelegd.

''Kijk maar.'' Beth gaf de tasjes aan Sira , terwijl Daniëlle hun naar huis reed. Eerst pakte Sira de cadeautjes uit Beth haar tasjes. ''Ah wat schattig. Allemaal tekeningen.'' Sira bekeek de tekeningen. Beth was erop getekend met een bal en een doel. 

Verder zaten er nog wat zelfgemaakte kettinkjes , armbandjes en andere kleine cadeautjes in. Ook lagen er wat brieven in , maar die las Sira niet. Dat was aan Beth. In Daniëlle haar tasje zaten twee pakken melk hagelslag , armbandjes , tekeningen en brieven. 

''Schattig hoor dat al die fans jullie dat geven.'' Vond Sira. ''Ik heb al honderd keer gezegd dat ze hun centjes moeten sparen , maar ze luisteren allemaal niet.'' Riep Daniëlle door de auto. ''Ze vinden het leuk om hun geld aan jou uit te geven. Dat is toch juist leuk?'' 

''Jawel , maar ze kunnen beter hun centjes sparen. Ik heb nu al een voorraad voor vijf jaar hagelslag.'' Mompelde Daniëlle. Beth en Sira schoten in de lach. ''Gelukkig eet ik graag mee van je hagelslag.'' 

''Nee maar serieus. Ik vind het heel lief dat ze het doen , maar ze kunnen hun centjes beter sparen voor andere dingen.'' 

TweestrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu