32.
''Ik dacht dat toen ze zeiden dat dit een feestje zou zijn het ook echt een feest zou zijn en niet een of andere spelletjesavond.'' Mopperde Sira tegen Tess. Tess grinnikte. ''Wat dacht jij dan? Dat ze heel de avond zouden zuipen en dat soort dingetjes?''
''Nou ik had niet verwacht dat we karaoke zouden zingen , just dance spelen en dingen zoals koekhappen.'' Mompelde Sira. ''Ah joh is toch leuk. Ben jij al geweest?''
''Nee ben je gek. Ik doe niet mee aan die onzin.'' Schudde Sira resoluut haar hoofd. Tess grinnikte. ''Ah kom op. Ik wil jou wel even zien dansen.'' Grijnsde Tess. ''Haha shut up. Ga lekker zelf.''
''Ik ben al geweest.'' Zei Tess. ''Dus? Dan ga je toch nog een keertje tegen Jill?'' Zei Sira. ''Ja dag. Tegen Jill verlies ik sowieso. Ik heb net zulke slechte dans skills als Beth.'' Sira schoot in de lach. Beth haatte dansen echt en ook Tess was er geen fan van. Zelf vond Sira het wel leuk om te dansen. Ze was er niet heel goed in , maar ze vond het wel leuk om te doen.
Sira keek naar de twee die nu aan het dansen waren. Kim en Lisa waren tegen elkaar. Ze waren erg aan elkaar gewaagd en hadden allebei al drie sterren.
Toen hun potje was afgelopen gingen ze beide hijgend op de grond zitten en snel sprong Daniëlle op van de bank.
''Nu gaan wij.'' Daniëlle trok Sira omhoog en sleurde haar mee naar het kleed waar alles opzij was geschoven , zodat ze goed zicht hadden op de televisie. ''Nee Daan. Ik wil niet.'' Kreunde Sira.
''Dan heb je pech. Of je gaat dansen tegen mij of je gaat naar Bed.'' Siste Daniëlle. ''Dat is oneerlijk.'' Riep Sira uit. ''Tja jij mag kiezen.'' Zei Daniëlle. ''Best. Dan dans ik wel tegen jou.'' Sira pakte de controller van Lisa aan en ging op haar plek staan.
''Welk liedje doen we?''
''Starships.'' Zei Sira. ''Ja dag dat is gemeen. Jij hebt die al super vaak gedaan.'' Riep Daniëlle uit. ''Moet je maar vaker just dance spelen via YouTube.'' Lachte Sira. ''Ja hallo. Ik heb daar toch geen tijd voor.''
''Ja hallo dan maak je maar tijd.'' Sira klikte het liedje aan en ging op haar positie staan. ''Go Sier.'' Gilde Jill door de woonkamer.
Het liedje begon en fanatiek volgde Sira de bewegingen die op het scherm kwamen. Ook Daniëlle deed alles precies goed na.
Toen het liedje was afgelopen begon Daniëlle te juichen. ''Gewonnen.'' Riep ze blij. ''Revenge!'' Riep Sira. ''Nee nee ik heb gewonnen. Ik doe niet aan revenge.'' Grinnikte Daniëlle. ''Saaierd. Je durft gewoon niet meer.'' Lachend gaf Sira de controller aan Jill die nu tegen Leah ging.
Sira plofte weer neer op de bank naast Tess. ''Was dat nou zo erg?'' Vroeg ze lachend. ''Jonge Daan zit gewoon stiekem op dansles hoor.''
''Haha stiekem wel. Daan danst nog best soepel.'' Knikte Tess. ''Kun jij nog een voorbeeld aannemen.'' Plaagde Sira. ''Haha grapjas.'' Tess gaf haar plagend een duwtje.
De rest van de avond was het nog erg gezellig. De meiden hadden het allemaal erg naar hun zin en Sira kletste wat met Jill , Tess , Vivianne , Lisa en af en toe kwam Beth even kijken bij haar zusje en Sira.
''Ik ga naar bed.'' Deelde Sira mee. Het was inmiddels al laat en Sira was ontzettend moe. Iedereen keek naar Sira en wenste haar welterusten.
''Knuf'' Daniëlle spreidde haar armen en gaf haar zusje een knuffel en een kus op haar hoofd. ''He ik wil ook een knuffel.'' Riep Beth. Sira liep naar Beth en gaf haar ook een knuffel. ''Slaaplekker Siertje.'' Zei ze.
Sira liep naar boven en liep haar kamer in die ze nu met Tess deelde. Ze pakte haar joggingsbroek en een lekker zittend T-shirt uit haar kast en ze liep naar de badkamer. In de badkamer trok ze de kleding aan. Ze deed der haren in een knot zodat het niet ging klitten.
Daarna liep ze naar haar slaapkamer en ging in bed liggen. Beneden hoorde ze veel gelach. Ze probeerde zichzelf af te sluiten van alle geluiden en draaide zich om. Ze lag met haar gezicht naar de muur en ze sloot haar ogen.
JE LEEST
Tweestrijd
FanfictionSira van de Donk heeft een hele bekende zus .Veel mensen kijken tegen haar op, maar Sira baalt van al die aandacht. Iedereen bemoeit zich met Sira haar leven waardoor Sira zich erg onzeker voelt. Ze raakt van het goede pad en ontspoord helemaal. Haa...