30.
''Gaan we naar de bioscoop?'' Raadde Sira toen Daniëlle haar auto stopte op de parkeerplaats voor de bioscoop. Zozo dat duurde lang voordat je het raadde.'' Grinnikte Daniëlle. ''Ja weet ik veel. Hoe kan ik nou weer weten dat je me meeneemt naar een film?''
''Mwah nee dat kon je ook niet echt weten nee.'' Ze stapte uit de auto en Daniëlle klikte haar auto op slot. ''Wat gaan Tess en Beth eigenlijk doen?'' Vroeg Sira nieuwsgierig. ''Winkelen in hartje Londen.'' Antwoordde Daniëlle. . ''Leuk.'' Vond Sira. ''Kunnen wij binnenkort ook wel eens doen. Je hebt wel weer nieuwe zomerkleding nodig.'' Vond Daniëlle. ''Goede smoes om te gaan winkelen vind je niet?'' Grijnzend keek ze naar haar zusje die naast haar liep. ''Dat klinkt als een goede deal.'' Stemde Sira toe.
Ze liepen de bioscoop in en ze bestelde twee tickets voor de Lion King die net een paar maanden uit was. Gelukkig spraken Sira en Daniëlle allebei goed Engels , want er was geen Nederlandse ondertiteling.
Nadat Daniëlle de kaartjes had opgehaald liepen ze het winkeltje van de bioscoop in om eten te kopen. ''Zoute popcorn?'' Sira keek haar zus ondeugend aan. ''Ja is goed , maar niet tegen Beth zeggen dan als we thuiskomen vanavond.'' Daniëlle pakte twee bakken popcorn uit het schap en gaf er een aan Sira.
''Wat wil je ervoor drinken bij?'' Ze liepen naar het schap met drinken. ''Appelsap.'' Antwoordde Sira. Ze pakte een flesje appelsap en Daniëlle pakte voor haar zelf een flesje water.
Nadat ze hadden afgerekend liepen ze naar richting zaal 3. Ze moesten nog een paar minuutjes wachten voordat ze de zaal in mochten en dus wachtte ze geduldig in de hal.
Sira keek nieuwsgierig de hal rond en haar ogen werden groot toen ze Liam zag staan met een vreemd meisje. Ze stapte een paar pasjes naar achteren zodat ze half achter Daniëlle stond , die niets vermoedend op haar mobiel zat te appen met wat vriendinnen.
Wat deed Liam hier? En wie was dat meisje? Wat nerveus pakte ze wat popcorn uit haar bakje en propte er een paar in haar mond.
''Met wie app je?'' Vroeg ze aan Daniëlle om haar zus af te leiden. Ze was bang dat Daan Liam zou herkennen van de foto die rond ging op internet waar zij zoenend met hem op stond. ''Met Kiek.'' Zei Daniëlle. ''Oh gezellig.''
''Zeker. Kika mist Kenzo heel erg.'' Vertelde Daniëlle. ''Snap ik wel. Ik mis Sammie ook.'' Zei Sira. Kenzo was de trouwe viervoeter van Kika en kon helaas niet mee naar Engeland waardoor Kika haar hond vaak moest missen. Gelukkig kon Kenzo altijd terecht bij haar ouders en vriend die op Kenzo paste tot zij weer terug was.
''He de deuren gaan open laten we naar binnen gaan.'' Ze liepen de zaal in en zochten naar de goede stoel. Gelukkig zat Liam tot Sira haar grote opluchting aan de andere kant van de zaal en had hij haar nog niet gezien.
''Als je nu al je popcorn op eet heb je na de film niks meer.'' Merkte Daniëlle op toen ze weer een zoute popcorn in haar mond stopte. Sira grijnsde. ''De reclames die nu nog komen duren zolang en ik heb zoveel trek.'' Mompelde ze. ''Jij hebt altijd trek.'' Lachte Daniëlle. ''Ja daar kan ik ook niks aandoen.'' Grinnikte Sira.
Ze pakte haar mobiel uit der zak en ze keek wat op Instagram. In haar tijdlijn zag ze dat Joep een foto had geplaatst. Verbaasd keek ze naar de foto? Had hij een vriendin? Op de foto stond Joep zoenend met een meisje.
Sira zei niks en keek er naar. Liam was hier met een ander meisje en Joep zat in Nederland met een of andere chick. Fijn dat ze weer wist wat haar positie was. Ze was vooral boos , omdat ze er niks aan kon doen. In Nederland had ze zo'n goeie klik met Joep en nu was die helemaal weg , omdat ze in Engeland was en niet bij hem kon zijn.
Ook had ze sinds dat ze in Engeland was helemaal geen contact meer gehad met Hannah , Melvin , Kim , Levy en Zoey. Heel het groepje had geen interesse meer in haar en lieten haar achter. Hannah had haar wel nog een berichtje gestuurd en gevraagd hoe het daar was , maar verder had ze daar ook niks meer van gehoord.
''Sira , doe je mobiel weg. De film gaat beginnen.'' Fluisterde Daniëlle. Sira zuchtte en stopte hem in haar zak. Ze had helemaal geen zin meer om film te kijken. Haar aandacht lag op moment bij heel wat anders.
JE LEEST
Tweestrijd
FanfictionSira van de Donk heeft een hele bekende zus .Veel mensen kijken tegen haar op, maar Sira baalt van al die aandacht. Iedereen bemoeit zich met Sira haar leven waardoor Sira zich erg onzeker voelt. Ze raakt van het goede pad en ontspoord helemaal. Haa...