27 bölüm

453 48 40
                                    

02.02.2020🤩
22:22 pm😂

"Uzun zamandır yoktun. Hatta seni en son geçen yıl görmüştüm. Eğer yılbaşı gecesi öncesi işte olsaydın önümüzdeki yıl görüşürüz şakasını yapa bilirdim."

Arina kısa bir anlık bakışlarını camdan çekip, Buğra'ya çevirdi. Adamın sitemlerini sabırla dinlemişti. "O kadar iğrenç şakayı yapacağını sanmıyorum."

Buğra teslim oluyormuş gibi yapıp, ellerini havaya kaldırdı. "Tamam, yapmazdım."

"Durumlar nasıl? Organizasyon şirketi düğün için hazırlıkları sürdürüyor gördüğüm kadarıyla. İki hafta sonra ise Leyla teyzemin sergisi keçirilecek."

Buğra Arina'nın otelin programını takip edeceğini beklemediği için duraksadı. "Şaşırdım açıkcası."

"Otele uğramayan şımarık bir kızdan beklenmeyecek haraketler mi yoksa bunlar?"

Buğra tekli deri koltuğa yaslanıp "Şımarık mı?! Neler yaşadığından haberim var." diye itiraf etti.

Arina bir kaç kartı açıp, ortaya koymasının zamanı geldiğini fark etti. "Peki ya sen Buğra? Niye burada zaman kaybediyorsun?"

Buğra'nın babasınım son derece varlıklı bir işadamı olduğunu öğrenmişti. Bu zamana kadar niye sahibi bile olmadığı bir otelde bu zaman kaybettiğini sorgulamamıştı bilmiyordu. Kökenli ve zengin ailenin çocuğu niye kendi şirketlerinde değilde başka bir otelde çalışır aklı almıyordu.

"İşi öğreniyorum diyelim. Gelecekteki planlarımda yatırım yapmak ve turizimcilikle uğraşmak varda.." tatminedici bir cevap vermediğinin farkındaydı.

"Yeterli bir sebep değil gibi.. mesela ben. Hangi mesleği seçmek istediğimi çok düşünmüştüm. Uzun bir süre. Doktor olamazdım, hastanelerden hoşlanmıyordum. Öğretmen olmazdım çünkü yeterince anlayışlı, sabırlı bir değildim. İşletme falan hiç okuyamazdım. Avukat olmam en iyi seçenekti, esasen kadınlara, çocuklara yardım ederim diye. Mezun oldum insanlara yardım etmek için avukatlık yapmam gerekmediğini anladım. İyi bir yönetici olmadığım otele 7-8 hafta sonra ancak uğramamdan belli."

"Arina ben senin gibi çok derin düşünmüyorum. İyi bir yönetici olmak için doğuştan kazanılma becerilere gerek yok. Kendini geliştire bilirsin. Burada olmam sadece kendimi kanıtlamam için verdiğim savaş. Bakarsın gelecekte ortak oluruz."

Buğra'ya hakverircesine başını salladı. "Bu arada sevgilin nasıl? Toparlandı mı?"

"Toparlandı." Ayrılacak kadar toparlandı, o toparlanırken biz dağıldık diyemedi.

Cam önünden ayrılıp çantasını ve masanın üzerindeki tabletini aldı. Tabletini çantasına yerleştirirken "Düğün hazırlıklarına dışarıda devam edeceğim." dedi. "Eğer önemli bir şey olursa haber verirsin."

"Tamam ama buraları ihmal etme. Sensiz sıkıcı oluyor."

Arina gözlerini devirdi. Buğra'nın söylediklerinin gerçeği yansıtmadığını bilecek kadar tanıyordu onu. "Duyanda söylediklerine ciddi ciddi  inanır."

Güneş'in, otelin önündeyim, diye mesaj atması ile odadan çıktı. Resepsiyondaki kıza baş selamı verip, koltukta oturan şoförüne doğru gitti. Şoför onu fark edince ayaklanıp "Arabayı hazırlayayım mı?" Diye sordu.

Gökyüzünün yalnızlığı (GY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin