🌼Efsun (Fala Düşen Kısmet) 🌼

23.9K 584 80
                                    

Uyarı: Lütfen kitabı anlayarak ve Efsun'un ağzından yazıldığını bilerek okuyun.


Sevgiyle... ❤️💁‍♀️

🍃🍃🍃

Ya dünya durmuş, insanlar dönüyorsa...


Birbiri ardına düşen günler takvimden kopup giden yapraklar gibi...

Üzerinde ki sayılar değişiyor sadece.

Gözlerini diktiği duvardan ayırmadan duyduklarının verdiği öfkenin anlık esiri olmak istemezcesine zihninde yatışmasını bekledi.

"Ne yapmayı düşünüyorsun?" diye sordu arkasında bekleyen kadın. Çiğdem Yağızer. Babasının avukatıydı ama tuhaf bir şekilde prensiplerini seviyordu bu kadının. Meslek anlayışı dürüst ve takdire şayandı ama hala babasının yanında ısrarla çalışmasına anlam veremiyordu. 

Koltuğuyla birlikte dönerken yüzünde ki öfke yatışmamış olsa da tehlikevari bir gülümseme oynaştı dudaklarında. 

"Yapmasına izin vereceğim, bakalım ne kadar düşecek!" dedi sakin çıkan ama altında yatan bir fırtınanı habercisi sesiyle. Avukat kadının gözlerine endişe tohumları serpilirken ciddi tavrından ödün vermeden koltuklardan birine oturdu. Baba ve oğulun aralarında bariz bir soğukluk gözünden kaçmamıştı ama böylesi sağlıksız bir girişimin yapılmış olması ve Yalın'ın buna bilerek göz yumup ayak uydurması aralarında ki bağı tamamen zedeleyecek, belki de geri dönülmez kötü sonuçları olacaktı. 

"Amacı buysa dedikodular çıkacaktır, bu da olduğun konumu sarsmakla kalmaz önü geçilmez sorunlar doğurup duracak!" dedi avukat hanım. Yalın geri adım atmayacağının sinyallerini veren bir gülümsemeyle kadına baktı. 

"Tehlike ondan haberdar olduğun zaman istediğin yöne çekebileceğin bir kurşun, bırak kör davranıp istediği gibi yönlendirebileceği bir eksik sansın." Keskin, bala çalan gözlerini masasında duran çizimlere indirdi. "Kızın ne bildiğinden bahset." Sabah eline geçen kargonun kimin ona ulaştırdığı belirsizdi. Akabinde sık olmasa bile ara sıra babasının avukatı olan Çiğdem'in ziyareti eklenmişti. Yalın çok iyi biliyordu, bu kadın her ne kadar ajan olamayacak kadar babasına saygı duysa da zaman zaman yaptıklarını onaylamayacak vicdanlı ve önünü alması gerektiğine karar verdiği bir münasebetsizlikte kendisini uyaracak kadar iyiydi. İhanet diye tanımlamazdı Yalın'ı uyarmaları. 

"Henüz yeterli bir bilgiye ulaşamadım, kızla irtibata geçilmiş görünmüyor, banka hesaplarında olması gerektiğinden abartı bir miktar yok. Sence tesadüf mü?" diye sordu merakla. 

"Batıl inançlarım olmadığını biliyorsun," dedi Yalın. O istemediği sürece babası dahil kimsenin önüne diktiği duvarın arkasını görmesine izin vermemişti ama babası Kıvanç Kayayurt çeşitli yollarla bir şekilde sınırlarını aşmasını başarıyordu. "Bu kızı seçmesinde bir sebep var," dedi kendinden emin bir sesle. "Yine de saçma geliyor," dedi bal gözlerini kısarak. Derin bir of çekerken hırsla arkasına yaslandı. "Aklını okumak güç. Düne kadar Seren'le yapılacak evliliğim konuşuluyordu. Bunun için annemin hatırasını bile önüme sürdü, bir anda dönüş yapması saçma geliyor!"

"Aklımda ne var?" diye sordu Çiğdem.

"Seren babamın teklifini kabul etmiş," dedi zerre gocunma hissi yaşamadan. "İstemediğimin de farkında."

"Aklında bir şey var?" dedi Çiğdem. 

"Maskeleri düşüren bir yüzleşme istiyorum, şimdilik habersiz bir kukla olduğuma inansın!" dedi Yalın. "Ben bu kızın icabına bakarım." Çizimin altında ki imzaya baktı. "Bu kızın bana ulaşmasını sağla."

"Seren hanımın hediyesi, neden o da yolunu şaşırmıyor?" dedi Çiğdem.

"Numara, adres... Açık olsun." Çiğdem kafasını sallarken iyi hisler kaplamamıştı göğsünü ama çaktırmadı. Henüz kızın ne bildiğini bilmiyorlardı bile. "Bir de şu köstebek, bul onu. Bana kalırsa elimden bir kaza çıkacak. İşler kızışmadan önlemini alalım."

"Bir köstebek olduğundan emin gibi konuşuyorsun," dedi Çiğdem kaşlarını çatarak.

"Asla yanılmam, ofis sınırları içinde değil dışarıdan biri. Tanıdığım ama yakın değil."

"Ofisten biri olmadığından nasıl bu kadar kesin konuşabiliyorsun, sekreterin bile olabilir!" ded Çiğdem. Haklı olabilirdi ama içinde ki sese mantıklı bir açıklama getiremiyor olsa da sezgilerine güveniyordu. Ofisinin dışında ama kendisinin tanıdığı biriydi. Bundan emindim.

Bulacaktı onu!

___

Teşekkürler. Sevgiyle kalın. İyi kalın. ❤️💁🏻‍♀️

( Vincenzo Cassano'nun dediği gibi; kötülük yaygın ve şiddetlidir... )

Destek için profili takip etmeyi unutmayın!

Fala Düşen KısmetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin