-Να το ξεχασεις..
Ανοιξα τα ματια μου και αμεσως τα ξαναεκλεισα ο ηλιος εμπαινε απο το παραθυρο μου και με τυφλωνε.Γυρισα πλευρο και προσπαθησα να ξανακοιμηθω αγνοωντας για μια φορα τις φωνες των γονιων μου.Αδυνατον μαλλον θα επρεπε να σηκωθω.Επιασα το κινητο μου και κοιταξα την ωρα 11:45 μαλλον δεν ηταν οσο νωρις νομιζα αλλα μιας και σκοπευα να μην κανω τιποτα ολη μερα δεν ειχε ιδιαιτερη σημασια τι ωρα θα ξυπνησω.Με μια κινηση σηκωθηκα απο το κρεβατι και μπουκαρα στην κουζινα με θορυβο οπου βρηκα τους γονεις μου να καθονται κοιτοντας αγρια ο ενας τον αλλον.
-Καλημερα..ειπα διστακτικα εγινε κατι? με ξυπνησατε..
ο πατερας μου πριν προλαβει η μητερα μου να πει κατι μουρμουρισε
-Αν σε ενοχλουν οι φωνες ξερεις την λυση μεγαλη κοπελα εισαι πια..
Αναστεναξα απο μεσα μου παλαιοτερα ειχαμε πολυ καλη σχεση με τον πατερα μου τελευταια ομως συχνα τσακωμασταν συνεχεια.Δεν μιλησα και περιμενα να αλλαξει θεμα η μητερα μου οπως εκανε συνηθως αλλα ο πατερας μου αυτη τη φορα συνεχισε
-που θα παει αυτη η ιστορια αλικη? φωναξε γυρνας ολη μερα χωρις να κανεις τιποτα χωρις να προσπαθεις για κατι..
-Κωστα..ξεκινησε να λεει η μητερα μου αλλα αυτος την εκοψε
-φτανει πια φανη..ειπαμε θα της μιλησουμε και θα το κανουμε
Εγω ειχα μεινει να τους κοιταζω βουβη..ειχα αρχισει να καταλαβω που το πηγαιναν αλλα ηλπιζα να κανω λαθος
-Αγαπη μου..ειπε η μητερα μου αυτο που προσπαθει να σου πει ο μπαμπας ειναι οτι πρεπει να κανεις καποια πραγματα οπως να κοιταξεις για μια δουλεια ενα σπιτι..
-Δηλαδη για να καταλαβω ,ειπα, με διωχνεται? τους κοιταξα με δυσπιστια..οκ περιμενα ενα γερο κυρηγμα αλλα οχι και αυτο. Κανεις δεν μου απαντησε και συνεχισα να μιλαω
-Νομιζα οτι θελατε να μενω εδω, εσεις μου ειπατε να μεινω εδω ,οταν εχασα υτην δουλεια μου..
Ο πατερας μου με διεκοψε
-Εχει περασει ενας χρονος αλικη κουραστηκα να σε βλεπω να σερνεσαι..
-Μαλιστα,ειπα, ημουν πολυ θυμωμενη αλλα ηξερα οτι ειχαν δικιο καταβαθως..Η κατάσταση δεν τραβούσε άλλο.Κόντευα να παθω καταθλιψη και ένιωθα οτί έχανα χρόνο απο την ζωή μου.Κοίταξα τους γονείς μου εκνευρισμένη που είχαν δίκο -Μεχρι το βραδυ θα εχω φυγει,είπα και βγήκα απο την κουζίναι αφήνοντας τους να κάθονται.
YOU ARE READING
Ξυπνα με
RomanceΑραγε σε ποιο σημειο πρεπει να φτασει η ζωη σου για να καταλαβεις οτι πρεπει να την αλλαξεις? Και οταν φτασει στο σημειο αυτο τι ακριβως πρεπει να κανεις? Η εικοσιπενταχρονη αλικη ενα χρονο πριν τα εχασε ολα..τους φιλους της,την δουλεια της,την αγαπ...