2 miesiące później
2 miesiące temu zakończyliśmy naszą szkołę we Wrocławiu. Teraz gdy jesteśmy już po maturze i rozwijamy się w Warszawie. Ja razem z Alanem jesteśmy w trakcie nagrywania piosenki ale również coraz częściej dostaje propozycję sesji zdjęciowych. Moja kariera nabrała tępa ale nie tylko moja bo również innych domowników. Stuart wraz z Lexy rozwijają swoje kanały. Marcin również bierze udział w paru sesjach zdjęciowych a Kacper zaczął pisać piosenki i organizować koncerty. Każdy z nas zajmuje się czymś innym. W ostatnim czasie również zaczęłam coraz częściej kłócić się z Kacprem a do tej pory nawet dobrze się dogadywaliśmy. No, ale cóż nic nie trwa wiecznie i kiedyś to dobre musiało się skończyć. Przez moment nawet myślałam, że coś do niego czuje, ale od razu wybiłam to sobie z głowy. Nie mogłam ze względu na Filipa, z którym mamy zasady. A ja postanowiłam się ich trzymać i nie zwracać uwagi na Kacpra. Długo tak myślałam ale przerwał mi dzwoniący telefon. Dzwonił Alan i powiadomił mnie, że kawałek jest gotowy i mogę przyjechać do studia i go posłuchać. Od razu przebrałam się i zeszłam na dół. Szukałam Stuarta bo tylko on był w domu i musiałam pożyczyć od niego samochód. Zastałam go pracującego w kuchni.
J - Hejka
S - Siemka
J - Pożyczyłbyś mi samochód?
S - Kluczyki są na wyspie
J - Dzięki
S - A gdzie jedziesz?
J - Do centrum a co tam?
S - Weszłabyś do galerii i kupiła mi opaskę na oczy bo mam fajny pomysł na film
J - JasneWybiegłam z domu i ruszyłam do studia, w którym czekał na mnie Alan z naszym producentem.
J - Hejka
A - O hej (przytulił mnie)
Pro - Siemanko
J - No pokazuj nasze dzieło (puścił nam piosenkę)
Pro - I jak?
J - Zajebista
A - No mówiłem ci, że jej się spodoba
? - No piękna piosenka Juleczko (obróciłam się i zobaczyłam Kacpra)
J - Co ty tu robisz?
K - Przyjechałem posłuchać mojej piosenki
J - Spoko
K - Fajna ta piosenka
A - Eee kto to ?
K - Kacper jestem (podał rękę Alanowi)
A - Alan
J - Kacper jest moim współlokatorem a z Alanem znam się za czasów obozów w Anglii.
A - Dobra Julka ja lecę, widzę się z Anią dzisiaj jeszcze
J - Udanej randki
A - Hahaha dzięki
K - Jedziesz teraz do domu?
J - Jadę jeszcze do galerii a co?
K - Możemy jechać razem
J - Ja jestem autem Stuarta więc nie bardzo
K - Dobra widzę, że nie chcesz, więc ja spadam do domu. Eluwina
J - Narka
CZYTASZ
BĘDZIE INACZEJ - JULIA KOSTERA I KACPER BŁOŃSKI
Teen FictionKsiążka różni się od moich poprzednich. Przedstawia bohaterów w innych sytuacjach, nie związanych z teamem X. Będzie ciekawie.