Będę u taty jeszcze 2 dni. Wiem, że miałam już wrócić wcześniej, ale stęskniłam się za nimi. Dzisiaj postanowiłyśmy iść z Igą na zakupy. Odebrałam ją ze szkoły i jedziemy na zakupy i jedzenie. Oczywiście kupiłyśmy bardzo dużo rzeczy jak to my, ale co tam. Idąc zanieść zakupy do auta mojego taty, które mi pożyczył, wpadłam na kogoś.
J - I'm sorry
? - Okej
J - Jestem Julia (powiedziałam przypadkiem po polsku)
? - Jesteś z Polski?
J - Tak a ty? (zaciekawił mnie nieznajomy brunet)
? - Jestem Leon, miło mi (podał mi dłoń)
J - Mi również
Leo - Co robisz w LA?
J - Mój tata i siostra tutaj mieszkają a ja w Polsce
Leo - Jesteś sama?
J - Nie, z siostrą, która siedzi o tam (pokazałam na Igę, która siedziała przed restauracją)
Leo - Podobna do ciebie
J - Dziękuję (zarumieniłam się)
Leo - Ładne rumieńce (uśmiechnął się mile)
J - Chcesz się dosiąść?
Leo - Jak to nie będzie problem?
J - Nie no co ty (i poszliśmy do stolika, przy którym siedziała Iga)
I - Yyy.... Julka kto to?
J - To jest Leon (pokazałam ręką na chłopaka)
Leo - Hej, Leon jestem (podał rękę mojej siostrze)
I - Iga jestem (oddała uścisk ręki)
J - Zamawiamy?
Leo - JasneZamówiliśmy jedzenie i podczas oczekiwania rozmawiałam z Leonem. Naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie. Jest miły i szarmancki, kompletne przeciwieństwo Kacpra.
Leo - Emm, pycha
J - Zgadzam się z tobą
Leo - Uwielbiam tutaj jeść (powiedział biorąc kolejny kawałek pizzy)
J - Ja jem tu pierwszy raz, ale naprawdę jest dobre
Leo - Mam do ciebie 2 pytania
J - Tak?
Leo - Masz chłopaka? (zapytał nieśmiało)
J - Nie mam (zaśmiałam się)
Leo - A dasz się zaprosić na kolację?
J - Czemu nie
Leo - Dobra to tu masz mój numer (podał mi wizytówkę) napisz mi adres i o 19 będę po ciebie. A teraz muszę lecieć. Papa (pocałował mnie w policzek i odszedł)
I - Eee.... Julka? Żyjesz? (pomachała mi ręką przed twarzom)
J - Mówiłaś coś?
I - Wracamy?
J - JasneWróciłyśmy do domu a z racji, że była już 17 zaczęłam się szykować. W między czasie napisałam Leonowi adres. O 18.50 byłam gotowa. Ubrałam czarną sukienkę do tego szpilki, pomalowałam się delikatnie i wyprostowałam włosy. Równo o 19 zeszłam na dół i zobaczyłam zdziwione miny mojego taty i Igi.
TJ - A panienka gdzie się wybiera?
J - Na kolację z tajemniczym nieznajomym
TJ - A przyjedzie po ciebie? (przerwał dzwonek do drzwi a w nich stał Leon)
Leo - Hej, do dla ciebie (podał mi bukiet róż)
J - Dziękuję (pocałowałam go w policzek)
Leo - Dobry wieczór (podał rękę mojemu tacie)
TJ - Dobry wieczór (oddał uścisk dłoni)
J - Zapomniałam telefonu, poczekasz chwilę?
Leo - Jasne (uśmiechnął się)
Poszłam na górę po telefon a schodząc usłyszałam rozmowę mojego taty i Leona.TJ - Powiem ci jedno. Zranisz moją córkę a nawet nie wiesz co ci się stanie i kiedy
Leo - Obiecuję, nie skrzywdzę jej. Kocham ją
TJ - Ostatnio była skrzywdzona przez jednego chłopaka i wiem jak cierpiała przez niego. Nie zrób jej tego
Leo - Jasne, niech się pan nie boi (mój tata go przytulił)
J - Jestem już (przerwałam im)
Leo - Jedziemy?
J - Jasne (odparłam szczęśliwa)
TJ - Bawcie się dobrze i pilnuj jej (powiedział gdy przekroczyliśmy próg drzwi wejściowych)
Leo - Jasne, do widzenia
TJ - Do widzenia (i zamknął drzwi)Jechaliśmy 15 minut i cały czas rozmawialiśmy. Czuję, że odnalazłam bratnią duszę w Leonie. Dowiedziałam się, że również śpiewa i jest gwiazdą w LA. Ja też jestem ale nie taką jak on. Podczas mojego pobytu tutaj zdarzyło się, że ktoś mnie rozpoznał i poprosił o autograf lub zdjęcie. Oczywiście się zgadzałam, bo czemu nie. Pomijając to, Leon zabrał mnie do pięknej restauracji i dał kolejny bukiet kwiatów tym razem fioletowe tulipany. Powiedział mi, że oznacza to miłość od pierwszego wejrzenia po czym mnie pocałował. Idąc spacerem po pobliskim parku zapytał mnie czy zostanę jego dziewczyną, oczywiście się zgodziłam. Bo czemu nie. Kocham go, i czuję, że przy nim jestem szczęśliwa i bezpieczna.
@juliakostera
🚩 LA
WITH MY BOYFRIEND @leofar ❤
Polubione przez 823 tyś. użytkowników
leofar: Love you queen 😍
juliakostera: Love you too king 😘lexychaplin: Oh wow, so sweet 😍❤
juliakostera: I know 😘marcindubiel: Odnalazła miłość w LA ☺
juliakostera: Nie mogłam w Polsce to znalazłam tutaj 😁stuartburton: Gratulację ☺😍
juliakostera: Dziękujemy ❤Załaduj więcej komentarzy
@leofar
🚩 LA
MY QUEEN @juliakostera 😍
Polubione przez 927 tyś. użytkowników
juliakostera: My king 😏👌
leofar: Your 😘colebrown: So cute, congratulations 😊
leofar: Thank you ☺😍lexychaplin: Znalazłam twój profil, gratulację ❤
leofar: Dziękujemy 😘shawnmuees: Ohh wow. Congratulations 👌😏
leofar: Thank you Bro ✌Załaduj więcej komentarzy
CZYTASZ
BĘDZIE INACZEJ - JULIA KOSTERA I KACPER BŁOŃSKI
Teen FictionKsiążka różni się od moich poprzednich. Przedstawia bohaterów w innych sytuacjach, nie związanych z teamem X. Będzie ciekawie.