Evime geldiğimde kapıyı hızla çarptım.
Kavga etmek için bile peşimden gelmemişti.
Çünkü bu sefer bir açıklaması yoktu.
Harry ile her seviştiğimizde ardından kötü bir şey yaşandığı için birlikte olmamızın lanetli olduğunu düşündüm.
Mutfağa gidip su içtikten sonra banyoya girdim.
Hala Harry'nin tshirtunun üzerimde olduğunu fark ettiğimde sinirle çıkardım.
Sinirimi çıkartacak bir şey arıyordum zaten. Gözlerimi kısıp tshirtle bakıştığımda onun adına üzüldüm.
Banyo dolabından çamaşır suyunu alırken mırıldandım.
"Aklından bile geçirme."
Çamaşır suyunu tshirtun üzerinde gezdirirken sinirimin azalmasını bekliyordum.
Acınası bir durumdaydım. Çünkü yaptığım şey sinirimin geçmesine değil ağlamaya başlamama neden olmuştu.
Bütün sinirimi zararsız bir tshirtden çıkardığım için ağlamaya başlamıştım evet. Çünkü Harry beni sinirimle başbaşa bırakmıştı.
Onunla kavga etmek daha rahatlatıcıydı. Ve onu bile yapamıyordum.
Göz yaşlarımı silip tshirtü küvetten alırken etiketi gözüme çarptı. Gucci yazısını gördüğümde dudaklarımı ısırdım.
Gözlerim tekrar dolmaya başladığında küfür ettim.
Muhtemelen tshirtü tekrar almam gerekse 1 ay boyunca kazandığım bütün parayı vermek zorunda kalacaktım.
Bu Harry'le tekrar barışmamak için güzel bir sebep diye düşündüm.
Tshirtü durulayıp kenara bıraktığımda pişmanlık çanlarım çoktan çalmaya başlamıştı.
"Keşke çamaşır suyunu şarabına dökseydim."diye mırıldandım.
"En azından hastane masrafları daha az tutardı."
Evin içinde volta atıp dolanırken şuan yalnız kalmak istemediğimi farkettim.
Destiny'le barıştığıma göre bütün gece onun kafasını şişirebilirdim.
Pijamamın üzerine deri ceketimi alıp çıktığımda birkaç dakika önce çağırdığım taksiye bindim.
Eve gittiğimde Destiny ve bu gece partide gösterdiği çocuk etrafı toparlıyordu.
Destiny beni pijamalarımla onun kapısında görünce hiç tepki vermemişti çünkü buna alışkındı ama çocuk için aynı şeyi söyleyemeyecektim.
Akan makyajım ve pejmürde halim ona komik gelmiş olmalıydı ki gülmemek için dudaklarını ısırıyordu.
Kafamı meşgul etmek için temizlik işine çoktan girişmiştim bile.
Destiny olanları henüz bilmiyordu ama sorunun ne olduğunu anlamış olacak ki bir ara "Harry'e teşekkür etmeliyim" dedi.
Bu kavga en çok onun işine yaramıştı.İçimde var olan sınırı dışarı enerji olarak verdiğimde bütün evi temizlememiz sadece 3 saat almıştı.
Nihayet dinlenmek için koltuğa oturduğumuzda Destiny benimle dalga geçti.
"Bütün evi temizledin ama hala akan rimelin suratında"
Adını hatırlayamadığım çocuk gülmemek için bir savaş verirken ona bakıp rahatlamasını söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afterlife // hs
FanfictionSeni kuvvetle çeken bir şeyden uzaklaşmaya çalışırsan, etrafında dönmeye başlarsın.