3 hafta sonra
"Tanrım!"diye yakındı Destiny. "Dün gece ne yedin sen böyle?"
Saçlarımı tutarak yüzüme gelmesini engelliyordu.
İçimde ne var ne yok hepsini klozete çıkarırken Destiny'nin sorusunu düşündüm. Her zamanki gibi beslendiğim halde sürekli midemin bulanması kendimden şüphe etmemi sağlıyordu.
Sonunda işim bittiğinde sifona bastım. Yüzümü yıkadıktan sonra diş fırçama macun sıkıp Destiny'nin endişeli bakışları eşliğinde dişlerimi fırçaladım.
"Doktora gitmek ister misin?"
Kafamı iki yana sallayıp red ettikten sonra ağzımı çalkaladım.
"Buzdolabındaki yiyeceklerin tarihlerini kontrol edeceğim."dedikten sonra mutfağa doğru ilerledim.
Destiny peşimden gelirken bana bir sürü tavsiyede bulunuyordu.
"Biraz dinlenmelisin. Ben sana sıcak bir şeyler yaparım."
Onu onaylarken elimdeki peynirin tarihine baktım.
"Bütün hafta başının döndüğünü de söyledin. Sizi tanımasam korunmadığınızı düşünüceğim."diye dalga geçmesiyle seviştiğimiz tüm günleri aklımdan geçirdim.
Tüm vücudumu stres kaplarken kafamı iki yana sallayarak mırıldandım.
"Siktir."
Sandalyeye otururken yanlış hatırlamış olmak için dua ettim.
Destiny gözlerini büyütüp bana bakarken şaşkınlıktan dudakları aralandı.
"Effy siz delirdiniz mi?"
Stresten dudaklarımı ısırırken açıklama yapmaya çalıştım.
"Biz sadece o gün korunmadık." Elimi başıma götürürken devam ettim.
"Burdaydık. Her şey çok spontane gelişti. Hap almayı unuttum daha sonra."
Hızla ayağa kalktığımda Destiny umutsuzlukla bana bakıyordu.
"O değildir. Değildir ya. Üşütmüşümdür."derken bütün bir hafta süren baş dönmelerim aklıma geldi ve vücudumdaki stres daha da arttı.
Destiny elleriyle omuzlarımdan tutup beni sakinleştirmeye çalıştı.
"Sakın ol Ef. Emin olmalıyız. Ben test alıp geleceğim."dediğinde usulca kafamı salladım.
Destiny çok geçmeden çıktığında evde düşüncelerimle başbaşa kalmıştım.
Çocuklarla aram iyi olmasa bile Harry ve benim bir çocuğumuzun olabileceği düşüncesi ilk başta beni korkutsa da daha sonra heyecanlandırmıştı.
O bizim çocuğumuz olacaktı. Harry'e benzeme ihtimalini düşünmeden edemedim. Sırf bunun için bile hayatımda yaptığım en iyi hata sayılır diye düşündüm.
Destiny gelene kadar kafamdan gerçekten hamileysem ne yapacağıma dair her şey geçmişti. Harry'nin ve annemlerin tepkisini düşünüp gülümsememi bastırmaya çalıştım.
Nihayet Destiny geldiğinde testi elime verip beni tuvalete göndermişti.
~~~
Dolabım en güzel elbisemi seçerken bu gecenin özel olmasını istiyordum.
Kısa saten elbisemde karar kılıp saçlarımı yaptım.
Hafif bir makyaj yaptıktan sonra Destiny'nin ıslığıyla ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afterlife // hs
FanfictionSeni kuvvetle çeken bir şeyden uzaklaşmaya çalışırsan, etrafında dönmeye başlarsın.