Akşam yemeği sorunsuz geçmişti. O sorular sormuş ben cevaplamıştım.
Sabah saat 5'e doğru uyanmıştım. Normalde asla bu saatte kalkamazdım ama saat farkından olsa gerek bu saatte enerjik bir şekilde uyanmıştım.
Geri uyuyamadığım için kalktım. Sanırım neymar hayla uyuyordu,çünkü içeriden ses gelmiyordu.
Hava daha yeni aydınlanıyordu.Biraz yürüyüş iyi gelebilirdi. Hem biraz barcelonayı gezerdim.
Giyinip sade bir makyaj yaptım. Saçlarımıda hallettikten sonra yavaş ve sessiz olmaya dikkat ederek odamdan çıktım.Tam tahmin ettiğim gibi herkes uyuyordu. Kapıya ulaştığımda hiç düşünmeden dışarı çıktım ve ayaklarım nereye götürüyorsa oraya doğru yürümeye başladım.
—-
Saat 9 olmuş,gerçekten eğlenmiştim. Bu tanımadığım şehirde,bilmediğim yerlerde gerçekten eğlenmiştim.Yeni yerler keşfetmiş,insanlarla sohbet bile etmiştim.
Herkes gerçekten cana yakındı.
Uzun zamandır sosyal medya hesaplarımda paylaşım yapmıyordum,ama artık aktif olmak istiyordum. Çünkü yeni bir hayata başlamıştım.
Gördüğüm duvara yaslandım ve telefonumu direğe tutturdum. Saniyeye ayarlayarak poz verdim.
@pariscali:Hey!burası gerçekten güzel.
1.627 bin kişi bunu beğendi.
@serkanal:Güzelim. Özledim seni.
-@pariscali:Bende özledim.X:küçük kız kapalı kutusundan çıkmış.
-@pariscali:Kutum yanlızca sevdiklerime açıktı.
-X:O zaman az kişiye açıktı desene.U:Neymar'ın evinde kaldığın doğrumu?Magazinlerde bunlar dolaşıyor.
-@pariscali:Hayır değil.L:Sevgilinle bir ara tumblr'ı çoşturuyordunuz. Shipimdiniz..
-@pariscali:Ayrıldık.O:Çok güzelsin.
-@pariscali:Teşekkür ederim. Sen daha güzelsin.K:nerelisin? Bu güzellik hangi şehirin güzellik seviyesini yukarıya çekiyor?
-@pariscali:İzmir,ve teşekkür ederim.W:neymar nasıl?
-@pariscali:Bilmem.
-w:nasıl bilmem? Aynı evde kalıyorsunuz sonuçta.
-@pariscali:Aynı evde yaşamıyoruz canım. İstersen sen yaşayabilirsin.Bir kafeye oturmuş,yorumları cevaplıyordum. Aklımda olan tek soru ise neymar ile kaldığımı nasıl öğrenmişlerdi.
Canım iyice sıkılırken masama bir kız geldi. "Selam,Yanlızmısın?" Dediğinde "Evet. Oturabilirsin." Diyerek sandayleyi işaret ettim.
"1 saattir tek başına oturuyordun,bende yanlızdım ve sıkıldım. Rahatsız olmamışsındır umarım?"
Gülümsedim. "Hayır,bende sıkılmıştım."
Kızda gülümseyerek elini uzattı "Ben Lana." Uzattığı elini tuttum. "Paris."
"Aksanın buralı birine benzemiyor." İspanyolca konuştuğumuz için aksanım farklıydı,bu doğru.
"Evet farklı bir aksanım var. Buraya bir sebepten dolayı geldim. Buralı değilim." Sohbetimiz böyle başlamış ve çok eğlenceli devam etmişti..
•
•
•
•
Umarım beğenmişsinizdir.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..