"Lana iyi görünüyormuyum?" Dedim aynaya bakarken. Üstüme siyah dar bir elbise giymiş saçlarımı toplamıştım.
Çok ağır olmayan bir makyaj yapmıştım. Lana gülümsedi. "Çok güzelsin yavrum,erkek olsaydım ilk sana yavşardım."
Kahkaha attım. Kapı çaldığında lana kapıya bakmaya indi. Bende ayaklarıma siyah botlarımı geçirip beyaz montumu giydim.
Aşağıya indiğimde neymar gelmişti. Son merdiveni zıplayarak indiğimde bana baktı. Gülümsedim. "Selam yakışıklı beni mi almaya geldiniz?" Dediğimde oda gülümsedi.
"Evet çok güzel bir kadını almaya gelmiştim,o siz olmalısınız." Kıkırdayarak koluna girdim. Lana'ya öpücük atarak evden çıktık.
Arabaya bindiğimizde neymar portekizce bir şarkı açmış,bütün yol boyunca şarkıya eşlik etmiştik.
Yaklaşık 10 dakikalık bir yolculuktan sonra güzel bir mekanın önünde durmuştuk.
İçeriye girdiğimizde bir adam bize yerimizi gösterdi. Siparişlerimiz geldiğinde ben dayanamadan "Meraktan çatlayacağım ney! Hadi artık konuşalım."
Neymar çatalını bıraktı. "Nasıl başlasam bilmiyorum..." dediğinde "Gir,bodoslama gir ney." Dedim.
Güldük. "Ben senden hoşlanıyorum." Gülümsemem yüzümde soldu. "Ne nasıl yani?" Dediğimde "Lanet olsun paris. Seni gördüğümde heyecanlanıyorum başkasıyla görünce sinirleniyorum. Gözlerinde yanıyorum,sen-" şu an sözlerine devam etseydi, kaçıp gidebilirdim.
Bu yüzden dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Neymar şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Ben şaşkınlıkşa neymar'a bakıyordum.
Ben ne yapmıştım böyle? "Neymar ben ne yaptım az önce?" Diye mırıldandığımda neymar beni yanına çekti ve dudaklarını dudaklarımın üzerine kapattı.
—-
@neymarjr: Bu günün tarihi seninle özel
5.7 milyon kişi bunu beğendi
YORUMLARA KAPALI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..