sixty

1.1K 41 49
                                    

Çok çok çok özür dilerim bölümü paylaşmayı unutmuşum. 🥺

Veee 5K için teşekkür ederim sizi seviyorum iyiki varsınız. 🥳

Annelerinizin anneler günü kutlu olsun onları da sizi de kocaman öpüyorum.

Keyifli okumalar💜

————————————————————————

''Dökül.'' dedim Neymar'a bakarak. Mesajlaşmamızdan sonra hiç bir şey yapmadan dediği yere gelmiştim. Ona inanmak istiyordum,onu hala seviyordum fakat yaptığı bu büyük şerefsizliğin nasıl bir açıklaması olur? işte onu bilmiyordum ve bu yüzden buradaydım.

"Oturalım istersen." dedi masaya otururken. Karşısına oturdum. "Nasılsın?" seni gerçekten öldürebilirim neymar.

"Ya anlat ya da ben gidiyorum." dedim kaşlarımı çatarak. Hala neyin muhabbetini yapmaya çalışıyordu. "Bak seni çok seviyorum paris,seni hala çok seviyorum." dedi gözlerime bakarak.

Gözlerinde o pişmanlığı görebiliyordum. "Buraya bunları dinlemek için gelmedim bay santos." ona acımayacaktım,beni her fırsatta yıkan bir adama acımayacaktım.

"Beni affet."diye mırıldandığında elimi sinirle masaya vurdum. "Neymar! Şu siktiğimin kızıyla beni neden aldattın orospu çocuğu!" etrafta çok kişi olduğundan kısık sesle bağırmıştım. Evet kısık sesle bağırmıştım,o nasıl oluyor demeyin oldu işte.

"Bak sana bahsettiğim lig toplantısından sonra bara gidip eğlenmeye karar verdik. Biraz fazla kaçırmışız,sonra olan oldu işte. O an onu lana olduğu için değil seni gördüğümü sandığım için istedim." söyledikleri karşısında güldüm.

"Baksana neymar,peki anlıyorum. Şu adamı görüyor musun?" dedim yan masamızda geldiğimizden beri beni izleyen sarışın saçlı adamı gözümle işaret ederek. Neymar başını salladı.

Elimle garsonu çağırdım ve acil bir şişe bira getirmesini istedim. Neymar ne yaptığımı izliyordu. Garson elindeki bira bardağıyla geldiğinde elindeki bardağı alıp kafama diktim.

Yarısına kadar bitirmiştim. Midem kaynıyordu. Gülümseyerek ayağa kalktım. "Şu an biraz içkiliyim biliyorsun ve bu adam gerçekten sana benziyor." dedim adama doğru yürürken.

Neymar şaşkınlıkla beni izliyordu. O adamın ona benzediği falan yoktu. Adamın dudaklarına yapıştığımda adam bir kaç saniye şoka düşsede bana karşılık verdi. Kolumdan çekilmemle ayrıldım. Neymar'a gülümsedim. "Ah üzgünüm,onu sen sanmıştım." diye mırıldandım.

Adam aklıma geldiğinde adama döndüm. "Üzgünüm sarışınlar tipim değil." dedim ve masaya yürüdüm.

Çantamdan para çıkartıp masaya koydum. "Ah merak etme neymar,ben ödedim. Ve adam gerçekten iyi öpüşüyor,umarım lana'da yatakta iyidir."

————————————————————————

@pariscali: Sevdim sadık kaldım benim vicdanım rahat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@pariscali: Sevdim sadık kaldım benim vicdanım rahat.

4.6 milyon kişi bunu beğendi.

@ardaturan: Rota - İrem

@lionelmessi: Kanka napıyosun sen

737: Abla bitti mi yani gerçekten?
993: Midesiz bir götsün niye bitmesin.

999:Çok güzel karısın

@marc: Allah çarpsın benim götüm daha güzel
@lionelmessi: Biliyorum denedim.
@dani: Lan sen o yüzden penguen gibi yürüyordın şerefsiz marc

@PauloDyabala: 👀
556:Enişte geldi napıyon enişte
888: Ne eniştesi hemen dalyarak
556:Ne küfür ediyosun orospu

Five | NEYMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin