Awww 1K olmuşuz.💖🎉
Karantina günleri nasıl geçiyor?
--
''Vay canına ne maçtı ama'' diyen dani'ye gülümsedim. ''Fırça yiyince kendimize geldik.'' Arda hemen araya girdi. ''Lan bana bak bende mi voleybolcu olsam?'' kıkırdadım. ''O nerden çıktı? Daha doğru düzgün futbol oynayamıyorsun.'' Diyen neymar'a kahkaha attım.
Arda Neymar'ı umursamadan devam etti. ''Böyle her topa smaç vurucam-'' bu sefer sözünü marc kesti. ''Daha kaleye şut vuramıyorsun.'' Arda yine umursamadan devam etti.
''Bölye bir pas atıcam ki arkadaşıma asist yapmış oluc-'' sözünü dani kesmişti. ''Doğru düzgün orta açamıyor dediğine bak'' kahkahalarla gülerken arda ''Sende kankalarını ezmelerine izin ver.'' Dedi ve arkasını döndü.
Sırtına atladım. ''Kankacım bebeğim söz ben sana valeybol nasıl oynatılır öğreticem.'' Dediğimde arda gülümsedi. ''Söz mü?'' güldüm. ''söz''
---
Eve geldiğimizde lana yorgun olduğunu söylerek odaya çıktı. Bende akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa girdim. Makarnayı suya koydum ve patatesleri soymaya başladım.
Patatesleri kızartmaya başladığımda tavukları fırına vermiştim.
Her şey bitmiş sadece pişmeleri gerekiğinde rahat bir nefes verdim ve odama çıktım.
Üstümü değiştirdim ve uzun bir sweatshirt giydim. Altıma bir şey geçirmeye gerek duymadan saçlarımı at kuyruğu yaptım ve mutfağa indim. Yemeklerin piştiğini görünce kızarttığım patatesleri ısınmaları için mikrodalgaya koydum ve o sırada sofrayı kurdum.
Patatesleri çıkarıp masaya koyduğumda her şey hazırdı. Seke seke merdivenleri çıktım. Lana'nın odasına daldığımda uyuyor olduğunu gördüm.
Üstüne zıpladığımda lana bağırmaya başladı. ''Lan deprem mi oluyor?Tusunamimi? Kıyamet gel-'' beni gördüğü an derin bir nefes aldı. Kıkırdayarak ona baktığımda kafasının altındaki yastığı fırlattı.
''Aptal!İnsan böyle mi uyandırılır?'' dediğinde kahkaham daha çok arttı sonunda susmaya başarabildiğimde ''Yemek hazırladım hadi'' dedim.
Kafasıyla onayladığında banyoya girdi. Bende mutfağa indim.
Lana geldiğinde yemeğe başladık yemek bittiğinde Lana ile film izlemeye karar verdik. O mısır patlatırken bende film seçmeye çalışıyordum. Telefonum titrediğinde telefonu elime aldım. Bilinmeyen numaradan bir mesaj gelmişti.
Banka olabilirdi. Hızlıca mesaja girdim.
Bilinmeyen numara: Beni özledin mi kızım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..