Değerli,Paris Calisto
Klübümüze yaptığınız başvuruyu,videolu bir değerlendirme yaptık. Seçmeler sırasında her oyuncu ayrı ayrı kayıt ettik. Seçtiğimiz oyuncular ile kadromuzu kurduk. Bu oyuncuların arasında,siz de varsınız. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürker. Sizi 3 ve 6 numaralı pozisyonlarda orta oyuncu olarak değerlendirdik. Antreman yarın sabah 10'da başlayacak ve 1 haftanın sonunda ilk maçımız başlayacaktır.
Barcelona Valeybol Takımı Kurulu
İnanamıyordum. Seçilmiştim. Neymar bana "ben demiştim paris,inanılmazsın." Dediğinde güldüm. O haklıydı,seçilmiştim. "Bunu kutlamalıyız!" Kıkırdadım. "Yarın antremanım var neymar,bu gün olmaz." Dedim.
"O zaman yarın akşam?" Dediğinde kafamı salladım. "Şimdi uyuyacağım,sabah görüşürüz." Diyerek masadan kalktım ve odama doğru ilerledim. Yarın büyük gündü.
__
Sabahın köründe neymar sayesinde uyandım,hızla duşa girip spor kıyafetlerimi giydim. Dün yatmadan önce serkan ile konuşmuştum,öğleden sonra buraya gelicekti.
Hem bunu kutlamamız için,hemde birbirimizi özlediğimiz için.
Kahvaltıdan sonra neymar beni antremana bıraktı. Sonra oda antramana gitti. İçeriye girdiğimde güvenlikler beni soyunma odasına yönlendirdi.
Soyunma odasında yanlız değildim. Bir kaç kız vardı. Hepsi iyi insanlara benziyorlardı. Koç içeriye girdiğinde herkes ismi yazan dolaplardaki kıyafetleri giymiş ve hazırdı.
"Selam kızlar,ben koçunuz guidetti. Sizi ben çalıştırıcağım. Ligler bu hafta başlayacağı için yoğun bir tempoya giriceksiniz. Bu gün kaptan seçilicek,ve oyun taktiğimizi öğreneceksiniz." Koç bunları dedikten sonra spor salonuna girmiş antremanlara başlamıştık.
Ayrıca yeni bir stadyum yapılmıştı. Bunun içinde çok heyecanlıydık.
Antreman boyunca koçun verdiği taktikleri aklıma kazımış ve yapabilene kadar çalışmıştım. Sonuç olarak,çok yorulmuştum. Ama bu yorulmayı özlemiştim.
Koç elinde dosyayla geldi. "Evet kızlar,antreman sonucunda kaptan seçimimiz belli oldu." Dedi. Herkes heyecanlanmıştı. "Kaptanımız sensin,paris."
Kızlar beni alkışlarken gülerek teşekkür ettim. Bunun hakkını verecektim. "Hiç şüpheniz olmasın koç,bunun hakkını vereceğim." Dediğimde koç "Bizde bunu duymak istiyorduk." Dedi.
Daha sonra numara seçimleri yapılmış ben beş numarayı seçmiştim. Bunun benim için anlamı çok büyüktü.
•
•
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..