six

1.7K 53 13
                                    


kahkahalar atarak lana'nın tanıştırdığı arkadaşlarının anlattığı hikayeleri dinliyordum. Gerçekten çok kafa insanlardı. james bana içkisini kaldırdığında gülümseyip içkilerimizi tokuşturdum.lana kıkırdadığında ona döndük. Bizi çekiyordu! hikayesine attığını söylediğinde pek takmamıştım,ne olabilirdi ki?

Bunları söylerken,neymarın bakacağını düşünmemiştim. Lana bana şok olarak bakıp telefonunu gösterdiğinde bende şok geçirmiştim. Neyse ki james ve lele sayesinde kolay atlatmıştık.

Telefonum titrediğinde içeceğimi bar masasına bıraktım ve telefonu çıkardım.

Neymar: Kiminle takıldığına,nerede takıldığına dikkat et küçük hanım.

Buda neydi şimdi?

Paris: Pardon? Sana soracacağımı hiç sanmıyorum.

Neymar: Unutma paris,sen bana emanetsin.

Paris: Sana emanet falan değilim.

Paris: Sadece evinde kalıyorum.

Neymar: Öyle mi?

Paris: Öyle.

Neymar: Yani diyorsun ki,oraya gelsem ve birisiyle takılsam hiç umrunda olmayacak.

Olucaktı.

Paris: Olmayacak.

Paris: Hem banane senden,sana neyin olarak karışabilirim ki? Senin içinde geçerli bu söylediklerim.

Neymar: Göreceğiz.

Neymar buraya mı gelecekti? Buna inanmak istemiyordum.

James "bir sorun mu var?" Dediğinde gülümsedim ve telefonu cebime koydum. "Hayır yok." Dedim.

İçkimi yudumlarken aynı zamanda james ile sohbet ediyordum. Belki 10 dakika belki 15 dakika sonra içeriye neymar girdi. Kolunda sarışın bir kız ile.

İnanmazcasına ona baktığımda neymar göz kırptı ve yan masamıza oturdu. Sinirle biramdan büyük bir yudum aldım. Neden sinirlenmiştim ki bu kadar? Beni ilgilendirmez.

Sarışın kız neymar'a sırnaştığında neymar bana bakarak kızla ilgilenmeye başladı. Peki neymar,oyunu kurallarına göre oynayalım.

James'e biraz yaklaşıp omzuna yaslandım. Lana bana anlamaz gözlerle baktığında telefonunu işaret ettim ve telefonumu elime aldım.

Paris: Neymar burada,bildiğin bana inat yanındaki ilgi orospusuyla takılıyor. Belki bizde bir oyun oynayabiliriz?

Lana: Senden korkulur paris.

Gülümsedim. Lana bana kıkırdayarak baktığında bende güldüm.

Neymar'a baktığımda bana bakıyordu,james'e sırnaştığımda james karşılık vererek beni kendine çekmişti.

Neymar kaşlarını kaldırarak bizi izliyordu.

Neymar: Sınırını aşma ufaklık.

Paris: Sınırlarımı kendim koyarım neymar.

Bacağımı james'in bacağının üstüne attığımda james bacağımı kavramıştı. Dünden razıydı. Bir anda kolumdan çekilmemle ayağa kalktım.

Neymar'ın gözlerinden ateş fışkırıyordu adeta. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Diyen neymar'a gözlerimi kısarak baktım. "Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun?" Dedim.

Yanındaki kaltak bana doğru gelip beni ittirdi "o benim adamım kaltak,git başka birisini bul." Dediğinde sinirle kahkaha attım. Lana ayağa kalkmıştı.

Kızın saçlarını tutup duvara yapıştırdığımda kız çığlık atıyordu. Siyah saçlı bir kız bana doğru geldiğinde lana onu yere yapıştırdı,sanırım arkadaşıydı.

"Birdaha seni burada görmeyeyim." Diyerek onu kapıya ittirdim. Ve ağlayarak arkadaşıyla dışarı koştular.

Neymar şaşkınlıkla beni izliyordu. Gözlerimi devirerek masaya baktım. James ve diğerleri çoktan sarhoş olmuş sızmak üzereydiler. Birşey hatırlamayacakları için sevinmiştim.

Lana'ya döndüm. "Ben gidiyorum güzelim,yarın görüşürüz." Dedim ve çıkışa doğru ilerledim.

Tam çıkmış taksi çağırıyordum ki,kolumun çekilmesiyle kafamı duvara çarptım. "Ya bu duvarı kim koydu buraya?" Diye mırıldanıp kafamı ovarken neymarı duydum. "Duvar değil o,benim."

Kafamı kaldırdığımda elalarını gördüm. Gözlerimi kıstım. "Ne istiyosun?" Dediğimde "aynı eve gidiyoruz,gecenin bu saatinde tek başına gitmene izin vermeyeceğimi biliyorsundur herhalde ufaklık?"

Arabaya bindiğimizde neymar "o nasıl yapıştırmaktır? Duvarın izi çıktı kızda bildiğin." Dedi.

"Üzüldün mü?" Dedim alayla "hayır,hoşuma gittiğini söyleyebilirim." Gözlerimi devirdim.

"Sen eğer ki o kızı dövmeseydin,ben yanındakini dövücektim."

Five | NEYMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin