Uzun bir aradan sonra tekrar buradayız.
Bir hafta geçmişti,ve artık neymar ile aramızdaki buzlar erimişe benziyordu. En azından ilk geldiğimdeki gibi değildik artık.
Lana ile iyi bir ilişkimiz olmuştu. Kendisi çok sıcak bir kızdı,bu yüzden çabuk ısınmıştım.
Lananın aradığını görünce düşüncelerimden sıyrıldım ve telefonu açtım. "Efendim?" Dediğimde lana "napıyosun?" Dedi.
"İyiyim,neymar az önce antremana gitti. Bende kahve içiyordum." Dedim. "Tamam o zaman dışarı çıkalım ben çok sıkılıyorum." Diyen lananın teklifini kabul ettim.
Barcelona öyle bir yerdi ki,her an dışarı çıkmak istiyordunuz. "Tamam." Dediğimde lana bir saate kadar burada olacağını söylemişti.
Bende hazırlanmaya koyuldum. Üstüme siyah dar kısa bir elbise giyip,ayaklarıma spor ayakkabılarımı giydim. Hafif bir makyajdan sonra saçlarımı olduğu gibi bıraktım.
O sırada lana gelmişti. Lana'ya sarıldım. "Bak kuzenim bir parti düzenliyor,oraya gidelim. Çok eğleniriz." Diyen lanayı onayladım.
Bir markete girip bira aldık,size söylemeliyim. Eğer barcelonada bir ev partisine gidiyorsanız,içki götürmek zorundasınız.
Lana "fotoğrafını çekeyim." Diyince şişeleri yere bırakıp yere oturup poz verdim.
@pariscali: Çok garip,burada partilere kendi içkinizi götürüyormuşsunuz.
@neymarjr,ve 2. Bin kişi bunu beğendi.
YORUMLARA KAPALI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..