Serkan ile vedalaştıktan sonra o oteline gitti ben ise eve doğru yürümeye başladım. Geç olmuştu fakat hafif yağmur çiseliyordu ve ben yağmurda yürümeyi çok severdim.
Zaten geldiğimiz yer çok uzakta değildi. Yani eve yürüyerek 15 bilemedin 20 dakikaydı.
Görüş alanıma ev gelince sırılsıklam olmuştum. İçeriye girdiğimde evden sesler geliyordu.
Bu saate kadar neymar'ın uyuyor olması gerekirdi. Çünkü birazdan sabah olucaktı ve bu gün neymar'ın antremanı vardı.
Mutfaktan neymar'ın tişörü ile çıkan esmer kıza baktım. Bu kız brunaydı. İyi ama Neymar'la ayrılmışlardı.
Bruna küçümseyerek bana baktı. ''Sen o kız olmalısın.'' dedi gözlerini kısarak. ''Anlamadım?'' dediğimde gözlerini devirdi.
''Zorla Neymar'ın yanında kalan kız.''
Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım. ''Zorla derken?''
''Saçma hikayene asla inanmadım. O amcanın Seni Neymar ile evlendirmek istediğini biliyorum.''
ve ekledi ''Bu evden gidiceksin. Çünkü neymar ile barıştık ve ben bu evde kalacağım. Fazlalıksın.'' dediğinde kahkaha attım.
''Evlenmek mi? Kendini ne güzel kandırmışsın bruna. Ama merak etme,gidiyorum.'' dedim ve hızlıca odama çıktım.
Onun haklı olduğu bir konu varsa burada fazlalık olmamdı. Demek neymar ona burada zorla kaldığımı söylemişti.
Hızlıca dolabımın kapaklarını açtım. Valizlerimi açıp eşyalarımı içine tıktım.
Yaklaşık 10 dakika sonra bütün eşyalarımı toplamıştım.
Hava aydınlanmaya başlamıştı. Saate baktığımda altı olduğunu gördüm. Bu saatte gidebileceğim tek yer lana'nın yanıydı.
Bu saatlerde kalkar yürüyüşe giderdi. Bu yüzden uyanık olması muhtemeldi. İlk çalışta açmıştı. ''Lana sana gelebilirmiyim?'' dediğimde lana şaşkınlıkla ''Tabiki gelebilirsin. Sorman hata güzelim. İyimisin ne oldu?'' dedi lana hızlıca.
''Gelince anlatırım lana.''
Telefonu kapattıktan sonra valizlerimi indirdim. Bruna ortalıkta gözükmüyordu. Hoş görmemem iyiydi,çünkü onu dövüp rezillik çıkarmak istemiyordum.
Kapşonumu kafama geçirip evden çıktım.
Buraya kadardı.
Neymar hikayem burada bitmişti. Oysa ona güvenmiştim.Yine birisine güvenip hayal kırıklığına uğramıştım. Ne zaman akıllanıcaktım ben?
Korumalar şaşkınlıkla bana bakarken ''Bana taksi çağırırmısınız?'' dedim.
•
•
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..