Voleybol ile alakalı bir bölüm olduğu için,medya da mevkiler var. Keyifli okumalar,öpüldünüz.
•
•
•''Oraya çıktığınız andan itibaren o taraftar için savaşıcaksınız. O taraftarın sesi size destek olucak. Tek yürek olmuş sizi bekliyorlar. Onlara Barça ruhunu göstericeksiniz! Siz savaşçısınız!'' diye bağırarak bizi motive ediyordu koç.
Açıkcası işe yaramıştı. Soyunma odası fazlasıyla gaza gelmişti.
İlk maçımız olduğu için ilgi çok fazlaydı. Gerçi bu barcelona taraftarıydı,branş tanımıyorlardı.
Herkes elini üst üste koyunca en son elimi ben koydum. ''1 2 3 barça!''Herkes sırasıyla anons edilirken ismi okunanlar sahaya koşarak çıkıp taraftarı selamlıyordu. En son sıra bendeydi.
''Kaptan! Paris Calisto!'' diye bağıran anonsçunun sesiyle koşarak sahaya girdim. Taraftarlar ''Kapan!'' diye bağırırken gülümsedim.
Onları alkışladıktan sonra önlerinde eğildim ve armayı öptüm. Taraftarların alkışları büyürken tezahüratlar devam ediyordu.
Herkes toplandı maçın başlamasına 5 dakika kalmıştı. Koç bana hitaben konuşmaya başlayınca dikkatimi verdim.
''Sen 6 numaralı pozisyondasın. Bloklara çıkmaya çalışırsın. Hedefin smaç basmak olsun.'' Diyen koç'a ''tamam koç!'' diye bağırdım.
Maç başlamıştı ilk sayıyı destina'nın verdiği pas ile plase yaparak ben almıştım.
Şimdi ise durum 2-0 olmuştu ve maç sayısı bizdeydi. Fakat eğer onlar sayıyı alırsa maç 2-1 olucaktı.
Koç mola aldı.
Koşarak koç'un yanına gittik. Eline aldığı tahtayı çizmeye başladı. ''destina eğer topu karşı tarafa yollayabilirsek blok yapmaya vanessa ile sen çıkıyorsun. En sert oyuncuları kullanıcak servisi,servis karşılamaya sen çıkıyorsun paris,3 numaralı pozisyona alıyorum seni...'' koç'un çizdiği oyunu hepimiz aklımıza kazımış bir şekilde moladan çıktık.
Koç'un dediği gibi karşı taraftaki kız servisi çok sert kullanmıştı.
Clara topu karşılayamamış marşet ile reklam panolarının arkasına doğru göndermişti. O an ne yaptığımı anlayamadan koşarak reklam panolarının arkasına atladım ve topu marşet ile kurtardım.
Herkes çığlık atarken oyuna koşuyordum. Destina kurtardığım topu bana doğru pasla gönderdiğinde beklemeden hızla smaç vurdum,
ve sayı!
Herkes bağırarak üstüme atladığında yere yapışmış kahkaha atıyordum.
Bu his,inanılmazdı.
•
•
•
Lütfen hayalet okur olmayın,vote ve yorum atarsanız çok mutlu olurum. Bu yazma isteğimi arttırıyor. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..