fifty eight

1.1K 48 30
                                    

biraz kısa oldu ama bu günde böyle olsun madem. Sizi seviyorum💘

Keyifli okumalar❤️

————-————-————-————-————-

Sabah müşterinin hasta olduğunu öğrenmemle başlamıştı. Ve ben tüm gece uyuyamadığım için gerçekten yorgundum. Bu da isabet olmuştu aslında.

Fakat dyabala ile kahvaltıya gidecektim. Gerçekten şu an kalkıp kahvaltıya gidemeyecek kadar uykum vardı. Hızlıca numarasını tuşladım. Telefon kapanacağı sırada telefonu açmıştı.

''Paris,günaydın.'' sesi uykuluydu. ''Günaydın,diyordum da biz bu kahvaltıyı akşam yemeğine çevirsek? Müşteri hasta olduğu için çekimi iptal etti,bende gece çok az uyuyabildim. Ne dersin?'' dedim.

''Memnuniyetle kabul ederim,benim de çok uykum var.''

gülümsedim daha cümle kuramıyordu.

''Tamam iyi uykular.'' diye mırıldandım.

''Tamam. Akşam sekiz gibi alırım seni,iyi uykular.''

------------------------------------————————

Akşam beş gibi uyandığımda hızlıca ayılmak için soğuk bir duşa girdim. Gerçekten ayıltmıştı beni.

Giyinme odama girdim ve bu sefer kırmızı iç çamaşırı takımlarımı giydim. Üstüme siyah bir crop giydim,altıma da deri siyah bir pantolon giydim.

Ayaklarıma siyah botlarımıda geçirdiğimde giyinme işi tamamdı.

Saçımdaki havluyu çıkarttım ve saçlarımı tarayıp kuruttum. Şansıma saçlarım kabarmamıştı,onlarla uğraşmama gerek kalmayacaktı. Makyajımı yaptıktan sonra artık hazırdım.

Bir yarım saat erkenden hazırlandığım için bir süre bekledikten sonra dyabala geldiğine dair mesaj attığında hızlıca aşağıya indim.

Karı koca masada yine bizleri akşam yemeği için bekliyorlardı.

''Cansu yemek yer,ben bu gün dışarıda yiyeceğim.'' diye mırıldandım ve dışarıya çıktım. Kapıda dyabala arabasına yaslanmış beni bekliyordu.

Gülümseyerek yanına gittim ve ona sarıldım. Aman tanrım çok güzel kokuyordu. ''Çok güzel görünüyorsun.'' iltifatı karşısında ona baktığımda üstünde siyah bir tişört altında ise siyah bir pantolonla oldukça hoş gözüküyordu.

''Sende öyle arjantinli.''

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@pariscali: Bu bir dansla geçecek bir şey değil. @dyabala

6.8 milyon kişi bunu beğendi.

YORUMLARA KAPALI

Five | NEYMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin