Nasılsınız?
Sözümü tutuyorum ;)
Keyifli okumalar💖
——————————————————————
Veda etme vakti gelmişti. Arda,dani,marc ve lionel'in dönmeleri gerekiyordu,çünkü hazırlanmaları gereken önemli bir derbi maçı vardı. O maça gitmeyi planlıyordum,fakat evdeki durumu nasıl halledeceğimi bilmiyordum.Neymar ile herkese teker teker sarılıp onları uçağa bindirdik. Benden onları görmeye geleceğimin sözünü alıp gitmişlerdi.
Neymar ile birbirimize bakıyorduk şimdi. Uğurladıktan sonra bir kafeye oturmuş sadece bakışıyorduk. Sessizliği neymar bozdu. ''Şimdi ne olacak,ne yapacaksın paris?'' dediğinde sıkıntılı bir nefes verdim.
''Bilmiyorum sevgilim,eve gidince konuşacağım.'' Diye mırıldandım. Neymarın her bakışımda alev aldığım dudakları kıvrılmıştı.
''Ne sevindirdi seni juniour?'' dediğimde sandalyemi yanına çekti. ''Bana sevgilim değişini bile özlemişim güzelim.'' Dedi burnunu saçlarıma sürterken.
İçimde hala bir sıkıntı vardı fakat şu an bu hasret kaldığım adamla vakit geçirmek istiyordum.
''Akşam yemeğe çıkartayım mı seni?'' dediğinde kıkırdadım. Fakat evde bekleyen bir kardeşim vardı ve eve çoktan gitmem gerekiyordu.
Neredeyse akşam olmuştu ve o sandaviçler onu ne kadar tok tutardı bilmiyordum.
''Cansu evde beni bekliyor,odada acıkmış olmalıdır.'' Dedim istemeye istemeye ayaklanırken.
Neymar ''Onu da al ikinizi yemeğe çıkartayım,ben de bir arkadaşımı çağırırım yalnızlık çekmez.
Hem tanışmış olurum sevgilimin kardeşiyle.'' Dediğinde gözlerim ışıldadı. ''Düşünceli juniourum benim.'' Dedim dudaklarımı dudaklarına bastırırken.
Neymar beni evin iki sokak ötesinde bırakmıştı,5 dakika boyunca yürüdükten sonra eve girdim. Yemek odasına baktığımda babam beni fark etti.
''Cansu nerede?'' dediğinde gözlerimi devirdim. ''Cehennemin dibinde,öldüğünde bakarsın.'' Hızlıca merdivenleri çıktım ve odamın kilidini açtım.
Cansu beni görünce izlediği diziyi durdurdu ve derin bir nefes aldı. ''Neredesin kızım sen ya öldüm meraktan.'' Kıkırdadım ve kapıyı kapattım.
''Neymar ve bizim çocuklarla konuştum..'' diye başlayan konuşmamız yaklaşık 10 dakika sürmüştü ve sonucunda cansu çığlık atmış kahkahalar eşliğinde bana sarılmıştı,ve sonra ikimizde kendimizi yerde bulmuştuk.
Kapı açıldığında yattığım yerden kapıya baktım,canan bize bakıyordu. Yerden kalktım. ''Ne oldu?'' ''Sesler gelince bir şey oldu sandık,bir de yemeğe bekliyoruz.'' Dediğinde küfür etmemek için kendimi zor tuttum.
''Yemeğe gelmiyoruz,size afiyet olsun.'' Dedim ve kapıyı yüzüne kapattım.
Cansu yerden kalkarken sitemle benimle konuştu. ''Karnım açtı benim paris ya!'' Güldüm. ''Hazırlan o zaman,neymar bizi yemeğe götürüyor.''
Cansu sevinçle odasına koştuğunda bende hazırlanmaya koyuldum.
Siyah bir bluzun altına siyah mom jean giymiştim. Ayaklarıma botlarımı geçirdim ve saçlarımı dalgalandırdım. Hafif bir makyaj ile tamamen hazırdım.
Cansu'nun odasına girdiğimde o benim aksime beyaz bir elbise giymiş,altına beyaz botlarını giymişti.
Altın sarısı kıvırcık saçlarıyla ve yaptığı hafif makyajla peri kızlarını andırıyordu.
''Hazır mısın?''
————————————————————————
@cansucali: Gidiyoruz ama nereye? @pariscali
6748 kişi bunu beğendi
663: Siz şimdi ne oluyosunuz?
992: Sen su katılmamış bir malsın. Soy adları aynı kör herif.65: Paris calisto genlerini taşımak bu olsa gerek.
@pariscali: Benim güzel kızım.❤️
——————————————————————
@pariscali: Söyle bana neresi? @neymarjr
3.4 milyon kişi bunu beğendi
@neymarjr: konumu attım sevgilim.
@cansucali: ❤️
@ardaturan: KONUM ATTA GELEYİM
Yorumlar sınırlandırılmıştır
——————————————————————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..