Bazen çok düşünür olurum. Geçmişi,yaşadıklarımı. Yıllarca geçmişe takılı kaldım. Karşıma çıkan herkesi geçmişten birisi olarak hayal ettim. Sonra böyle yaşayamayacağımı fark ettim. İşte sonra buradayım.
Araba durduğunda düşüncelerimden sıyrıldım. Kemerimi çıkarttım ve neymar'a döndüm. ''Teşekkür ederim.'' diye mırıldandığımda neymar ''Ne olucak şimdi paris? Biz ne olacağız?'' dediğinde gülümsedim.
''Zamanla ne olduğumuzu göreceğiz bay santos.'' diye mırıldanarak arabadan indim. Fakat neymar arkamdan bağırdı. ''Zamanı bilmem bayan calisto! Bizim ne olduğumuzu çok iyi biliyorum.'' kıkırdayarak evden içeriye girdim.
Vay canına bir gecede neler olmuştu böyle.
Lana görüş alanıma girdiğinde hemen yanıma geldi. ''Ne oldu öyle?'' dediğinde ''ne olmuş?'' dedim. Beni kolumdan çekerek televizyonun karşısına geçirdi. Bir magazin programı açıktı.
Aman tanrım.. Neymar'ı öperken fotoğrafımızı çekmişlerdi. ''Aman tanrım'' diye fısıladım. Lana güldü. ''Vay canına işi pişirdiniz ha?'' dediğinde gözlerimi devirdim. ''Umarım bu neymar'a bir sorun çıkarmaz bu fotoğraf.'' dediğimde lana kafama vurdu.
''Aptal mısın?'' dedi ''Bilmiyorum belki bilinmesini istemiyordur?'' diye mırıldandım. ''Saçmalama.'' gözlerimi devirdim.
''Ben odaya çıkıyorum uyuyacağım.'' derken merdivenleri çıkmaya başlamıştım bile.
Odaya girince ilk işim duş almak oldu. Daha sonra pijamalarımı giyerek kendimi yatağa bıraktım ve uykunun kollarına sarıldım.
---
Sabah erken kalkmıştım çünkü bu gün maçım vardı. Hızlıca tayt tişört kombinimi yaptım ve spor çantamı omzuma taktım. Jordanlarımıda ayağıma geçirdiğimde aşağıya indim. Lana her zaman ki gibi sabah sporunu yapmış eve gelmiş kahvaltı için beni bekliyordu.
Beni gördüğünde gülümsedi. ''Kaptanımıza güzel bir kahvaltı hazırladım.'' dediğinde kıkırdayarak yanağını öptüm ve karşısına oturdum.
Güzel bir kahvaltıdan sonra Telefonuma gelen mesaj ile yerimden kalktım.
Neymar: Barcelona'nın 11 numaralı oyuncusunun sevgilisini izlemeye gelecek bir takım var.
Paris: Öyle mi?11 numaralı oyuncu ha.
Neymar: Aynen öyle.
Paris: Barçanın voleybol takımının kaptanı sizi orada bekliyor olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five | NEYMAR
FanfictionParis,geçmişinin sürekli peşinde olduğu bu hayata bir son vermesi gerekiyordu. Bunun kapılarını barcelona uçağı aralamıştı..