Fifty six

1.2K 48 54
                                    

nasılsınız bebekler?💘
—————————————————————

Gece boyu lana bana bakarak neymar ile oynaşmıştı. Beni kıskandırdığını düşünüyor olmalıydı halbuki ne kadar komik durduğunu fark etmiyordu. ''Bebeğim boş musun?'' sağ tarafıma döndüğümde arda'yı fark ettim. ''Boşum binmek ister misin?'' dedim onu taklit ederken.

İkimizde söylediğim şeye kahkahalarla güldük. ''Hadi dans edelim.'' dedi arda beni kolumdan çekip yapıştığım sandalyeden kalkarken. ''Kolumu kopardın pezevenk.'' dedim ama arda hala çekiştirmeye devam ediyordu.

Piste geldiğimizde ellerini belime koydu bende ellerimi omuzlarına koydum. ''Kanka iyi misin gerçekten?'' dedi arda. Gülümsedim. Duygularımı belli etmeyi sevmezdim. Bu olaylara tepkimi sadece bir videoyla verdiğim için patlamamdan korkuyorlardı. Ama öyle bir şey olmayacaktı.

''İyiyim diyorum arda. Umurumda değiller,kendi boklarında boğulsunlar.'' arda güldü. ''Kimin kankası be!'' o sırada anons başladı. ''Herkesi dans pistine bekliyoruz,şöyle bir oyun oynuyoruz. çiftler değdiği her kişiyle eşlerini değişecekler. İyi eğlenceler!'' o sırada müzik değişti. ''Kanka beni güzel bir kıza paslasa-'' arda'nın sözü birisinin bize çarpmasıyla kesilmişti.

Bize hangi orospu çocuğu çarpsa beğenirsiniz?

Neymar elini belime yerleşirdiğinde gözlerimi kıstım. Oyun mu istiyorsun neymar? Oynayalım. Elimi neymar'ın omuzlarına yerleştirirken gözüm arda'ya kaydı. Lana'nın beline parmak uçlarıyla dokunup yüzünü ekşitmiş bir şekilde bakıyordu.

Güldüm. ''Çok güzel gülüyorsun.'' neymar'a çevirdim bakışlarımı. ''Bir zamanlar aynısını bende sana söylerdim,şimdi fark ediyorum da bok gibi gülüyorsun.'' yalandı. Söylediğim yalandı. Fakat asla ona fırsat vermeyecektim.

Söylediklerim karşısında gülen yüzü bir an asılsa da gülümsemeye devam etti. ''O video neye sebep oldu bir fikrin var mı?'' bu sefer ben gülümsedim. ''senin beni aldatman neye sebep verdi bir fikrin var mı?Aslında.. Beni en fazla bir hafta üzmüştür. '' dedim.

''Bu kadar mıydı sevgimiz?'' dediği şeyle sinir krizi geçirecektim. Ama topladım kendimi. ''beni en yakın arkadaşımla aldattın ve bana bunu mu söylüyosun? Sen ciddi bir şizofrensin'' o an görüş açıma kızıl saçlı bir kadınla dans eden dyabala girdi. Bize bakıyordu. Ona anlamasını umarak dudaklarımı oynatarak ''yardım'' dedim.

Gülümsedi,anlamıştı sanırım. Kadını döndürerek yanımıza kadar yaklaştırdı. Sonra neymar'a gülümsedi,bu içten bir gülüş değildi. 'siktir git' gülümsemesiydi. Bize çarptığında gülümsedim. ''Baybay.'' dedim ve kendimi dyabala'nın sıcak kollarına bıraktım. Ellerimize birbirimize kenetlerken neymar bize nefretle bakıyordu.

''Teşekkür ederim.'' diye mırıldandım parlayan yeşil gözlerine bakarken. ''Ne demek,asıl ben teşekkür ederim. Pamela'dan beni kurtardı.'' pamela yanındaki kızdı sanırım. ''Yanındaki kızdan mı bahsediyorsun?'' dedim.

''Evet,kendisi ayrıldığımızı kabullenmiyor.''

''Ah,bende de aynı durum.'' dedim. Arda ne yapıyordu acaba? Lana'dan kurtulmuş muydu? Arda'yı gözlerimle tarayarak ararken onu buldum. Messi ile. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Messi ile arda birbirlerine iğrenerek bakarak dans ediyorlardı. Dyabala baktığım yere bakınca o da gülmemek için kendini zor tutuyordu.

Sonunda kendimizi tutamayıp kahkaha atmıştık. Bir süre dans ettik. Birbirimizin gözlerine bakarak,konuşmadan.

''Hey,bu sürekli çalan müzikten gerçekten sıkıldım.'' benimle dans etmek mi istemiyordu? yoksa gerçekten müzikten mi sıkılmıştı? ''Dışarıya, balkona mı çıksak?'' kendi sorumun cevabını dyabala'nın sözleriyle almıştım.

Five | NEYMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin