Darkeye özel soylular okulu yaklaşık 1000 yıl önce kendi klanının cahilliğinden isyan eden Blackrose mensubu bir şeytan tarafından kurulmuştur. Blackrose klanı lideri bu fikrin kendi klanını geliştirmenin yanında diğer klanları da tanıyıp zayıflıklarını öğrenmek istemiş, bu sebeplen okulu Redhood, Purpleskull, Orangeclock ve Pinkblade klanlarının ortasına kurmuş ve devasa yatırımlar yapmıştır. Fakat öğretmenlerin şiddet yanlısı eğitim anlayışından dolayı okulun kalitesi berbat duruma düşmüş. Kalite berbat olunca soyluları değil rüşvetle girmeye çalışan sıradandan daha alçak, sırf çocukların cezalandırılması amaçlayan bir okula dönüşmüştü. Fakat diğer klanlar bu okulda büyük bir potansiyel görmüş ve birleşerek okulu satın almaya çalışmışlar. Zaten halihazırda yaptığı yatırımları boşa çıktığı için zarara girmiş olan Blackrose klanı zararını böylece kapatabileceğini düşünerek kabul etmiş. Bundan sonra bütün klanlar okulu gerçek anlamda ayakta tutmak için birleşmişler. Her bir klan kendi profesörlerini okula öğretmen olarak yollamış. Her klan en usta eğitmenlerini kesinlikle rüşvet almaması müfettiş yollamaya başlamışlar. Sonuç olarak en çok adını duyuran okul olmayı başarmış. Bu şekilde soylular çocuklarını bu mükemmel okula yazdırabilmek için çabalamışlar.
Darkeye özel soylular okuluna yazılmak için gereken birkaç şart var.
1- Okula yazılacak kimse ırkının düşünmeye başladığı yaşa girmiş olmalı.
2- Okula yazılacak kimse herhangi edepsiz bir durumun ortaya çıkmaması için ergenliğe henüz girmemiş olması gerekmektedir
3- Okula yazılacak kimse kraliyet soyu ile süper zengin (aylık kazancı 10 ak altın (0,1 kara altın, 100 altın, 10000 gümüş ve 100000 bakır paraya eşittir) veya daha yukarıda olanlar) kahramanların ailesi ve on binde bir doğan özel yetenekli kimselere dahil olmalıdır
Bu şartları karşılayan her öğrenci okula alınır.
Darkeye özel soylular okulu sadece kağıt üstündeki dersleri değil, saldırma, liderlik vs. olan dersleri de eğitir. Öğrencilerin birbirine üstünlük sağlamasına olanak vermeyen arenalarda sınıflara göre turnuvalar düzenlenir. Öğrencilerin becerilerini geliştirmeye ve becerilerini nasıl etkili kullanacaklarına dair özel dersler verilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lordların Efendisi
FantasyDreemur, geçmişinden kaçamazsın. "Peki geleceğimden kaçabilir miyim?" 1. kitap bu kitap gerçek hayattan bağlantısız olarak yazılmış tamamen kurgu bir kitaptır (word 24 ölçekte aşağı yukarı 800 sayfa)