Bölüm 9-Beklenmeyen Sınav

32 4 0
                                    


Okul hayatı alışılması kolay fakat zamanlama, hayatın kilit taşlarından birisini oluşturması sebebiyle her gün aralıksız olarak kendimin nerde ne zaman ve ne yapıyorken bulmam gerektiği belirlemenin sorumluluğu biraz ağır gelmişti. Halbuki hayatı şekillendiren şeylerden en önemlisi beklenmedik şeylerdir. Bu düşünce çoğu sıradan yetişkinin görmezden gelmeye çalıştığı ve hayatını önceden planlamaya çabaladığı bir gerçek. Fakat bizim okulumuz sıradan yetişkinler için değil! Darkeye özel soylular okulu geleceğin liderleri, savaşçıları, ekonomistleri ve de akıllı bir nesli yetiştirmeyi amaçlar. Peki bu düşünce bana mı ait? Pek sayılmaz... bunu ben daha çok sürpriz sınavımız için bahane olarak görüyorum. Evet sürpriz sınav. Hiç yoktan bu sınav kâğıt üstünde ya da kuklalarla yapacağımız sıradan bir sınav değil. Gerçek saha sınavı, ya da genel kullanımıyla GSS. İlköğretim olan ve basit şeyleri öğrendiğimiz -her ne kadar bana göre olmasa da- fakülteden mezun olacaktım. 9 yaşıma basmış ve okul hayatım toplam 4 sene sürmüştü. Neyse ki az da olsa popülarite sahibiyim ki insanlar benimle iyi geçiniyor. Tabi sınavlarda tek göz olduğumdan ve bu sebepten büyü gücüm bir semender kadar olduğundan kimse beni grubuna almaya yeltenmiyor. İsteyen de yok zaten, ben kendi lideri olduğum bir gruba sahibim; büyücü olarak Yolanda, yüksek hasar olarak Pink, menzilli saldırı olarak Rockwell ve savunmada da kalkan kullanıp destek büyüsü kullanabilen İsabella. Ben de Pink'e hasar konusunda yardım ediyorum. Savunmada iyi olmadığımdan pek fazla savaşamıyorum ama kılıç kullanımın da üstüme yok. Bu sebepten dolayı ekstra yetenek öğrendiğimiz ders olan "Ana sınıf dışı gelişim" dersinden saldırı ve savunmanın birleşimi olan "Hiper Dönüş" hareketini seçtim ve öğrendim. Bu ders açıklarımızı giderecek tekniklerde ustalaşmamızı sağlıyor, fakat bu teknikler ana saldırı için pek işe yarar değil. Sadece birazcık daha dengeli olmamız için. Mesela zayıf birisi tek yönlü tank sınıfı (büyük ve çift elle tutulan bir kalkan kullanan bir savunma sınıfı) olmak isterse -İsabella gibi- ruh enerjisini cisimleri hareket ettirmede kullanan "Telekinezi" tekniğinin daha zayıf hali olan "Hafifletici" tekniğini kullanır -İsabella gibi- ve kalkanını iki katı hafif yapar (fakat İsabella hala zorlanıyor). Bu teknikler geliştirilmesi pek mümkün olmayan şeyler. Benim Hiper Dönüş'üm kılıcımın ekseni etrafında 360 dönmemi ruh enerjisi ile sağlayan bir teknik, kısaca öğretmenimin dediği gibi "Topaca dönüş!". Bu tekniği geliştirip de ne yapacağım? Zaten birkaç saniye başımı döndürüyor iki katı mı hızlı döneyim? Pink ve Rockwell yeteneklerini nedense gizli tutuyor. O yüzden bir tek kızlarınkini biliyorum. İsabella manasını bize destek çıkma ve iyileştirme yapmada kullanıyor-bide bir işine yaraması gereken Hafifletici var-. Yolanda da manasını önceden düzenleyip biriktirmesini ve istediği zaman kullanmasını sağlayan "Manasal Depo" kullanıyor. Bu durumda herhalde en sıradanı ben oluyorum... dönmek. "Evet çocuklar geldik 1. GSS ormanı" düşüncelerimi birden adını hatırlamadığım sadece sınavlarımızı yapmakla yükümlü olan öğretmenimiz böldü. "Bu sınavdan geçmeniz için gereken tek şey önünüzde gördüğünüz 2 km'lik ormanı en az 10 canavarı öldürerek geçmek. Merak etmeyin canavarlar C seviye, yani dikkatli olursanız hasar bile almazsınız. Eğer bir sorun olursa diye sizde bir kemik çatlağı yapacak kadar bir hasar olduğunda işaret fişeği gönderecek bir bilezik takacaksınız" güvenlik önlemi için yeter de artar bile. Sonuçta C seviye canavarlar. Bu da demek ki sadece saatte 10 metre ilerleyebilen dev salyangoz gibi şeyler. Bu şeyler daha çok öğrencilerin birbirine saldırmaması için olduğunu düşünüyorum.

Öğretmenimiz silahlarla dolu bir masanın önünde her birimize silahlarımızı vermek üzere beklemeye başladı. Ekonomi dersinden öğrendiğim kadarıyla silahlar B- seviye. "Peki madem öyle toplanıp ne alçağımızı konuşalım." Her ne kadar bizim okulun beklenmeyen hayat sloganına karşı olsa da ilk öğrendiğimiz şey planlamanın ne kadar önemli olduğuydu. "Yolanda senin bir şeye ihtiyacın var mı?" biraz düşündü ve "Şey... bir çeşit madalyon işime yarayabilir.", "O halde sen bir kısa hançer ve mana düzenleyici kolyesi al. Peki sen İsabella?", "Neden soruyorsun ki? Bence tek saldırı gücü olarak sen yeter de artarsın. Bana ihtiyacının bile olmadığına eminim.", "Geniş kalkan ve kısa büyülü tokmak alıyorsun.", "Dreemur! Beni dinle-", "Pink sen çift hançer al. Bir de yedekte uzun hançer işine yarar. Rockwell'in menzilli saldırısı yetersiz kalırsa diye 2... hayır 4 tane fırlatma bıçağı al.", "hayhay" evet İsabella'yı susturmak için sözünü kestim çünkü iki saat boyunca beni övmesini her ne kadar hoşum gidebilme ihtimali olsa da -ki genelde sadece beni sıkıyor- plan süremizi harcayamam. Azıcık moralinin bozulması pek bir orun olmaz kendimi affe- morali bozuk değil gülümsüyor. Sanırsam işine odaklı olmam beni övmesi için başka bir nedene döndü... gerçekten harika. Rockwell "ben iki tane altıpatlar alacağım." Dedi, "O halde 36 mermi al. Yarısını da hazneli al." Hazneli mermiler içine Güneş manası doldurulabiliyor. Bu da onları patlayıcı yapıyor, tek eksisi daha az menzile sahip olmaları. Biraz canı sıkılmış gözüktü "onun yerine 48 sıradan alacağım" biraz şaşırdım, daha önce benim dediğimin dışına çıkmamıştı. Ama saygı duydum ve fazla üstelemedim "O halde Pink, 8 fırlatma bıçağı ve bir de onları takmak için kemer al" planımızı yapıp kalktığımda etrafa baktım. Çoğu kimse silahlanmıştı, Vannessa'nın grubu hariç... onlar da plan yapıyordu... bu kızı geçmem gerek.

Lordların EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin