Kapitel 8 - En kaotisk fest

205 5 0
                                    

- 1 måned senere -

"Jeg kan være hos dig om et kvarter" Siger jeg mens jeg ihærdigt leder efter mine bilnøgler. "Ja, jeg kører forsigtigt" griner jeg og rækker ud efter nøglerne, da jeg endelig spotter dem ude på køkkenbordet. Jeg vinker farvel til Sophia, og går ud i gangen. "Ja, vi ses skat" siger jeg og låser hoveddøren op. "Jeg elsker også dig" siger jeg og ligger så på. Jeg slukker min mobil, lukker døren og kigger først op, da jeg skal til at gå ned af trapperne. Til min store overraskelse mødes jeg af en velkendt dreng i opgangen. Thor. Ingen af os siger noget, vi står bare og kigger på hinanden. Så tager jeg mig endelig sammen til at gå hen mod trapperne. "Så du har fået en kæreste nu?" Spørger Thor mig så. Jeg sukker og vender mig om. "Jeg har været væk i en måned, og du har fået en kæreste?" Spørger han så. "Ja, Thor" sukker jeg opgivende. "Så jeg går ud fra at vores nat sammen ikke betød noget for dig?" siger han så. Jeg sukker. "Det var dig der skred uden at sige noget. Faktisk rejste du til et helt andet land" siger jeg irriteret. "Føler du ikke noget for mig?" spørger Thor så. "Hvad?" siger jeg forvirret. "Har du ikke følelser for mig?" gentager han. "Nej? Thor, jeg har en kæreste" siger jeg frustreret. Thor nikker bare. "Hvad er der?" Spørger jeg, men han svarer mig ikke. Han går bare ind til ham selv og efterlader mig eftertænksom i opgangen. Efter lidt tid vender jeg mig om igen og trasker ned af trapperne. Mærkeligt.

Ude foran opgangen står et par piger, som jeg føler jeg kan genkende. "Hvorfor tog du ikke fat i ham?" siger en af pigerne. "Vi aftalte ligesom at det var din tur!" Siger den anden aggressivt. Jeg genkender dem hurtigt. Det er to af mine gamle citygirls veninder. Den ene, Frederikke Nielsen, er pisse irriterende. Og Filucca Jackson var min bedste veninde, men vi gled fra hinanden. Tænk at de stadig forfølger Thor og Anthon.
Da jeg går forbi dem kommer jeg vildt meget i tvivl om jeg burde sige hej. Det ender med at jeg bare smiler lidt til dem, da jeg går forbi, og så skynder jeg mig ind i min bil. "Bor hun der omg" kan jeg høre Frederikke sige. Jeg himler med øjnene, mens jeg spænder min sikkerhedssele. "Det tror jeg" svarer Filucca bare. "Gad vide om hun så snakker med bois" siger Frederikke. Filucca svarer ikke rigtigt. Jeg vælger ikke at tænke mere over det, og bakker bare min bil ud og kører mod Gentofte.

Mads og jeg ligger i hans seng, begge med hovederne i vores mobiltelefoner. Mads nusser mig dog på maven. "Skal vi tage til noget hyggedruk i aften?" spørger Mads mig så. Jeg kigger op på ham. "Hvorhenne?" spørger jeg. "I Hellerup" svarer han. Jeg nikker bare lidt. "Jo, det kan vi godt" siger jeg. "Godt" smiler Mads og bøjer sig ned for at give mig et kys. "Jeg skal i bad så" siger jeg og rejser mig op. "Jeg tager med" siger Mads hurtigt. Jeg kigger smilende ned på ham. "Nå, så det gør du?" griner jeg blidt og går ud på toilettet. Jeg får mit tøj af og går ind under bruseren. Kort efter kommer Mads ud til mig. Han tager sit tøj af, og kommer ud under bruseren til mig. "Hej" smiler jeg blidt og rækker ud efter shampooen lige bag ved Mads. "Hej smukke" smiler han, og stiller sig tættere på mig, så vandet også rammer ham. Er det for varmt?" Spørger jeg, og tager noget shampoo i min hånd. "Nej nej, det er fint" smiler Mads. "Godt" siger jeg og stiller mig forsigtigt på tæer, og begynder at masere shampooen ind i Mads' hår. Han er ikke særligt meget højere end mig, så det går nok. Mads lukker sine øjne i, da han begynder at få shampoo i øjnene. Jeg griner blidt. "undskyld" griner jeg og tager fat i bruseren og skyller shampooen ud. Jeg giver ham et lille kys, og stiller mig klar til at han begynder at putte shampoo i mit hår. "Hvor ser du sød ud" griner Mads og begynder at massere det ind i min hovedbund. Jeg smiler bare og holder mine øjne lukkede. "Du har fået langt hår" siger Mads. "Ja, burde jeg klippe det af?" griner jeg. "Nej! Du er så smuk med dit lange, lyse hår" siger han. Jeg smiler bare og så begynder han at skylle shampooen ud. Mads sætter bruseren fast og lader blidt hans hånd glide ned af min nøgne krop. Jeg bider mig lidt halvnervøst i læben. "Du er så dejlig" hvisker han. Jeg smiler bare lidt og rækker ud efter en balsam. Mads begynder bare at kysse mig på halsen. "Jeg har virkelig lyst til dig" mumler han. Jeg sukker bare lavt. "Skal vi ikke gøre det?" spørger han. "Neeej" siger jeg og træder lidt væk. "Celine come on, vi er kærester nu" siger han. "Jeg ved det, men det er bare... Det skal være på det helt rigtige tidspunkt" siger jeg og tager balsam i mit hår. "Omg Celine" sukker han. Jeg svarer ikke.

Fra Fortid Til Fremtid - CityboisWhere stories live. Discover now