Kapitel 11 - på job

202 5 0
                                    

"Celineeee" kan jeg fornemme en kalde lavt. Jeg rykker bare en smule på mig. "Celineeeeeeeeee" fortsætter stemmen. Jeg lukker mine øjne op og bliver mødt af Thors blå/grønne øjne. "Hvad er det?" Mumler jeg søvnigt. "Klokken er halv fire" griner Thor. "Mhm" mumler jeg bare og lukker mine øjne igen. Jeg kunne sagtens sove videre uden nogle problemer. "Har du bare tænkt dig at sove hele dagen eller hvad?" Griner han. "Jamen det bliver da lidt svært, hvis du skal ligge og tale hele tiden" vrisser jeg, og vender mig med ryggen til ham. Hurtigt tager Thor fat i min arm, og river mig om at ligge på ryggen igen. Så ruller han indover mig, og jeg kan ikke lade være at grine. "Hvaaad?" Griner jeg blidt, og lukker mine øjne op igen. Thor fjerner stille mit hår fra mit ansigt og ligger derefter sine hænder på mine kinder. "Du er... simpelthen... det smukkeste jeg har set" hvisker Thor. Jeg griner bare. "Du så fløde mand" hvisker jeg. "Og du elsker det" hvisker Thor og kysser mig. Jeg smiler under kysset, og ender til sidst med at grine. "Neeeej ikke ødelæg det" siger Thor og kysser videre på mine tænder. Grinende drejer jeg mit ansigt, og Thor kysser min kind. "Hvorfor er du så dejlig?" mumler jeg. "Hvorfor er du så dejlig?" mumler Thor tilbage. "Det ved jeg ikke" hvisker jeg og drejer mit hoved yderligere, så Thor kysser min hals istedet. Blidt lader han sin hånd køre op af min krop, og ligger den på min hals. "Mhm" mumler jeg og lukker mine øjne i nydelse. Temperaturen i min krop stiger hurtigt ved Thors berøringer. Jeg ligger min hånd på Thors og maser den yderligere mod min hals. "Årh" stønner jeg blidt, da Thor kort gnubber sit lem op af mig. "Har du lyst?" Hvisker han i mit øre. "Har jeg et valg?" Hvisker jeg flirtende. Thor kvæler mig en smule hårdere. "Nej" siger han så og giver derefter slip. Han trækker trøjen af mig og kaster den væk. "Fuck jeg har savnet det her syn" hvisker Thor og kysser mine bryster. Jeg har gåsehud over hele kroppen, Thor tænder mig sindssygt meget. "Og din mave" mumler Thor og kysser mig længere ned. "Mhm" stønner jeg lavt. "Og ikke mindst..." hvisker han og trækker mine trusser af og begynder omgående at slikke. Jeg himler med øjnene i nydelse, og tager fat i hans hår. Thor har et tag på piger, som er umuligt at kunne forstå. Han ved nøjagtigt hvad han gør godt. Da han har slikket mig temmeligt længe hiver jeg hans hoved op. "Det er din tur nu" hvisker jeg og smider ham i sengen. Min tunge lader jeg glide hele vejen ned af hans overkrop og så flår jeg hans underbukser af. Jeg kysser ham omkring hans lem for at tease ham. "Tag den i munden" mumler Thor og tager fat i mit hår, hvorefter han maser mit hoved ned mod hans lem. Jeg tager den i munden og lader ham gøre det. "Åh ja" stønner Thor, mens jeg gør mit ypperste for at han skal nyde det. "Fuck mand" stønner han. "Åh fuck, fuck, fuck, fuck FUCK" stønner han og pludselig kan jeg bare mærke en helt masse flydende væske i min mund. Fuck nej. "Årh shit" mumler Thor forpustet. Jeg tager den ud af munden, synker og kigger op på ham. "Det var... en hurtig fornøjelse" siger jeg. "Undskyld" mumler Thor. Jeg smiler bare en smule. "Det er fint" siger jeg og ligger mig op til ham. "Det er jo ikke fordi jeg ikke har haft sex i over en måned" griner jeg. "Hold nu ooop Celine. Du giver jeg dårlig samvittighed" griner Thor. "Nej nej Thor. Det er fint. Vi prøver bare igen senere" smiler jeg mens jeg blidt nusser hans lem. "Okay" mumler han og kigger mod mig. "Var det godt at få lettet trykket?" Griner jeg blidt. "Det var fint. Men jeg ville hellere have været sammen med diiig" mumler han og kysser mig. Jeg smiler lidt og kysser kort igen. "I lige måde Thor" hvisker jeg.

Pludselig braser døren op. Både Thor og jeg ligger helt nøgne. "For helvede, tag da noget tøj på" siger Anthon og kigger væk. Thor river en dyne omkring os. "Hvad er det?" Vrisser han imens. "Ja Marc vil køre nu. Lige NU Thor!" Siger Anthon. Jeg rynker mine bryn og kigger mod Thor. "Hvad skal I?" Spørger jeg. "Vi skal spille" siger Thor kort. "Hvorfor vil han køre nu?" Fortsætter Thor. "Vi skal åbenbart lave lydprøve i Aarhus inden vi spiller" siger Anthon. "Lydprøve? Til et klubjob. Wtf" mumler Thor halvirriteret. "Giv mig en halv time så er jeg klar" mumler han så, trækker sine underbukser op og rejser sig. Han går forbi Anthon og ud mod toilettet. Anthon retter sit blik mod mig, det er sgu lidt akavet. Stille nikker han til mig. "Du har altså gjort et godt arbejde med den krop" siger han, jeg kigger bare væk. "Men gør dig så klar, så vi kan tage afsted om en halv time" siger han. Jeg rynker mine bryn. "Skal jeg med?" Spørger jeg. Anthon nikker. "Thor vil gerne have det" siger han så. Jeg nikker bare lidt, og så smutter Anthon.

Fra Fortid Til Fremtid - CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang