Kapitel 21 - blokeret

142 4 0
                                    

*Tre år tilbage*

Det var for Anthon vigtigt, at jeg ikke skiftede væremåde. Altså, jeg skulle ikke lade det der skete i Aarhus stoppe mig fra at tage ud og møde ham på klubber, når de skulle spille.
Det har været nogle underlige dage jeg har haft dog. Jeg har ikke kunne tænke på andet end Anthon, men jeg har ikke været ked af det, som jeg ellers plejer. Jeg har været glad, nærmest lykkelig. Det eneste der går mig på er, at han ikke har skrevet til mig eller noget som helst. Han har bare levet hans liv videre, som om intet var sket. Selvom det også var det eneste jeg forventede, så føles det bare underligt. I mit hoved ville Anthon ikke have gjort det, hvis ikke det betød noget. Men jeg må have taget fejl på det punkt.

Lige nu sidder jeg i en bus mod Middelfart. Viktoria spurgte om jeg ville med, og jeg havde ikke nogen undskyldninger, så jeg sagde ja. Det er alligevel næsten tre måneder siden Aarhus, og dermed snart tre måneder siden jeg sidst så Anthon... Og Thor for den sags skyld. Det skal nok blive spændende. Jeg har ingen forventninger til hvordan det kommer til at gå, men jeg har bare virkelig lyst til at give Anthon et kram. Jeg har savnet ham helt vildt meget.

Jeg tager langsomt min meget tunge taske over skulderen, da bussen stopper i Middelfart. Det er utroligt så meget alkohol jeg tager med, når jeg skal til sådan noget her. Det er altid for meget, men jeg vil bare virkelig ikke risikere at have for lidt og dermed ikke blive fuld. Da jeg træder ud af bussen, går jeg direkte mod Burger King hvor jeg ved Viktoria er. Stationen ligger egentligt næsten en time væk, men hun kom i god tid og har vitterligt gået hele vejen herhen. Tanken om at vi skal gå en hel time ind til centrum dræber mig, og så endda med den her taske. Det bliver et helvede, et decideret mareridt.
"Heeeej" siger jeg og sætter tasken på gulvet, hvorefter jeg sætter mig overfor Viktoria. "Endelig kom du!" Griner hun, jeg griner bare med. Hun har skyndt på mig hele turen, men jeg har jo ikke rigtigt kunne komme hurtigere afsted. "Jeg skal altså lige have noget mad, jeg har ikke spist siden i morges kl. 7 eller sådan noget" siger jeg og går op og bestiller noget mad. Viktoria har spist, jeg kan lige forestille mig hende sidde mutters alene og spise på Burger King. Det er lidt morsomt.

"Fuck jeg savner bois" sukker Viktoria, da jeg er tilbage og har sat mig med min mad. Jeg nikker bare. "Thor mest!" Siger hun. Jeg smiler en smule og tager en pomfrit. "Du savner vel også Anthon" griner hun. Jeg nikker bare. "Som altid" griner jeg lidt akavet. "Gad vide om det bliver i dag du scorer ham" siger Viktoria og tager en af mine pomfritter. Jeg trækker på skuldrene. "Det tror jeg ikke du skal regne med, ham og Svea har hængt på hinanden de sidste tre måneder... De sikkert kommet sammen" mumler jeg bare. Jeg har det egentligt super underligt med at se, når Anthon og Svea hænger ud sammen. Jeg kan ikke finde ud af om de rent faktisk var sammen, da Anthon og jeg tilbragte natten sammen i Aarhus, eller om de er kommet sammen efter det. I hvert fald føles det underligt, at se dem sammen. Jeg havde virkelig håbet, og næsten regnet med, at han havde noget for mig. Men nej. "Jaer... Er du okay med det nu?" Spørger Viktoria og hentyder til den aften, hvor jeg blev så ked af det, da jeg fandt ud af det. Jeg trækker bare på skuldrene. "Idk. Han gør hvad han gør" siger jeg og smiler falskt. Viktoria kigger bare trist på mig. "Fuck det. Det var alligevel ikke noget jo. Jeg tror bare jeg har gået og troet en helt masse, og så håbet på at han inderst inde på en eller anden måde følte noget" siger jeg. "Men hallo, fuck nu det. Vi skal være VOLD stive i dag!" Fortsætter jeg hurtigt efter. Viktoria nikker ihærdigt på hovedet. "Jeg har så meget med" siger hun, hvilket jeg begynder at grine af. "Min taske er altså også proppet" griner jeg. "Fuck mand" griner Viktoria. Jeg nikker bare smilende og fortsætter med at spise min mad.

"Jeg kan altså ikke mere" siger jeg og sætter tasken på jorden. Vi har gået i 20 minutter nu, og der er stadig 20 minutter mere. Viktoria sætter også sin taske. "Så lad os sætte os på en bænk og drikke lidt" siger hun. Jeg nikker, tager en dyb indånding og løfter min ekstremt tunge taske op igen, hvorefter jeg trasker efter Viktoria. "Fuck jeg HADER Thor og Anthon for at få mig til det her" vrisser jeg, Viktoria griner bare. Jeg kan heller ikke lade være med at grine lidt. "Ej men helt seriøst. Se mig! Jeg kunne have ligget hjemme i mit boblebad lige nu, eller jeg kunne have været til privatfest" sukker jeg. "Jeg egner mig bare ikke til at være sådan en vildmand eller hvad det hedder" vrisser jeg og tager mine solbriller over øjnene, da de begyndte at falde af oppe i mit hår. Viktoria griner bare af mig. "Du har det hårdt" siger hun. "Ja jeg har så! Jeg overvejer så meget at bede mine forældre om en privatchauffør, så vi kan blive kørt rundt og drikke samtidigt. Jeg ved, at de gerne vil give mig en. De er på forretningsrejse begge to i den kommende uge, så de har sikkert dårlig samvittighed over at forlade mig igen igen igen" sukker jeg og sætter mig tungt, da vi når til en bænk. Viktoria ruller bare øjne af mig og sætter sig ved siden af mig, og hiver to krus fra 7/11 op af hendes taske. "Tak" mumler jeg og tager imod det ene. Jeg tager en cider op af min taske, og hælder den ned i mit krus efter at have åbnet den. Så tager jeg min mobil op af lommen. "Bois deler folks story, hvis man deler deres nye sang" griner jeg. "Lad os lige!" Griner Viktoria. "Så tag en video af mig, skal lige de om de vil dele mig på deres story" siger jeg og tager mine solbriller op i håret igen. Viktoria griner bare af mig. "Du så dum" siger hun, sætter deres nye sang på og filmer mig mens jeg sidder og tager en lille tår af min cider. "Du mega lækker her" siger hun og tagger Thor og Anthon. Jeg læner mig ind mod hende, for at se mig selv. Jeg ser heldigvis godt ud. Anthon skal ikke se mig grim, det skal han bare ikke. "Vi kan lave en TikTok til den, så sender jeg den til dem" griner jeg. Jeg bruger egentligt ikke TikTok så meget, men jeg synes det er sjovt nok at lave nogle til Thor og Anthons sange, fordi jeg ved de elsker når man gør det. "Omg jaaa, lad os" griner Viktoria. Jeg griner og rejser mig op. For at sætte et personligt præg på videoen, skal jeg selvfølgelig spille smart og tage en kæmpe tår af min Belvedere vodka. Videoen stopper heldigvis inden jeg begynder at skære ansigt og flippe ud. "FØJ" råber jeg og ryster på hænderne. Viktoria er flad af grin. "Holy shit du tog meget" griner hun. Jeg rækker hurigt ud efter min cider. "Jeg dør" mumler jeg og tager en kæmpe tår. "Shit" mumler jeg bagefter og tørrer mig om munden. "Stiv skal jeg da nok blive" griner jeg, og så poster jeg min video på min instagramstory.

Fra Fortid Til Fremtid - CityboisWhere stories live. Discover now