"Går du nu?" Spørger Anthon, og tager blidt fat i mit håndled. "Jaaa Anthon" siger jeg og vender mig mod ham. Han ligger i sengen, jeg står op. Blidt tager han fat om mine lår og skubber mig hen til ham. "Jeg bryder mig ikke om du skal gå rundt i den bikini alene" mumler han. Jeg griner en smule. "Jeg er sammen med Cille, rolig nu - desuden skjuler kimonoen mig rimeligt godt" smiler jeg. Anthon sukker. "Man kan se igennem den" mumler han. "Vi skal bare lige ned på stranden og tage nogle billeder" svarer jeg bare. "Hvis der er nogen grækere, der prøver på dig, så smid dem i vandet" mumler Anthon og giver slip på mig. "Det skal jeg nok" siger jeg, giver ham et hurtigt kys og går udenfor.
Cille står og venter på mig med hovedet i hendes mobil. "Hey" siger jeg, og lukker døren til værelset. Hun ser op og smiler til mig. "Heyy" siger hun. Lauge kommer gående med Thor længere nede af gangen. Mine øjne fanger hurtigt Thors. Han smiler til mig, jeg smiler naturligvis igen. "Hej piger" siger Lauge og stopper op. Jeg lægger forsigtigt mine arme over kors. Af en eller anden grund bliver jeg en smule nervøs, når Thor står ved mig. "Hvad skal I?" Smiler Thor. "Bare ud" siger jeg hurtigt. Thor griner lidt af mit voldsomt hurtige svar. "Okaaay" siger han. "Og Anthon er helt ok med at du går ud i den mundering?" Spørger Lauge og giver mig et elevatorblik. Jeg rynker mine bryn og træder en smule ind bag Thor, for at gemme mig en smule. "Hvorfor skulle det være et problem?" Mumler jeg bare. Lauge ryster på hovedet. "Ikke for noget" siger han. Jeg kigger direkte ind i ryggen på Thor, som ikke har nogen t-shirt på. Kradsemærker? Hvem i alverden har givet ham dem? "Skal vi gå Thor?" Spørger han så. Thor nikker bare og går med Lauge. Jeg slår til Cille, da de er lidt fremme. "Se mærkerne på Thors ryg" hvisker jeg. Cille ser efter dem. "Ja?" Spørger hun. "Er de ikke temmeligt nye?!" Spørger jeg, Cille trækker bare på skuldrene. "Det ved jeg da ikke" griner hun. Jeg ser bare efter Thor indtil han drejer om et hjørne. "Er det en smule jalousi jeg fornemmer?" Spørger Cille og puffer lidt til mig. "Jalousi? Ved gud ikke!" Siger jeg bare og begynder at gå med hastige skridt. Cille griner bare og går med mig. "Jeg troede bare ikke han var sammen med en ny allerede" mumler jeg lavt for mig selv. Jaloux? Må jeg da være fri... Jeg ligger selv og boller med Anthon, det ville være decideret dobbeltmoralsk at være jaloux over Thor er sammen med en anden.Efter at have været på shoot i godt og vel en time, har Cille og jeg sat os på en cafe, for at få noget at drikke. Jeg har bestilt en agurkejuice, det er oprigtigt det bedste jeg ved. Jeg lever for agurkejuice. Det er sundt og så smager det uhyre godt. Under Cille's og min ellers hyggelige snak, kan jeg ikke undgå konstant at holde øje med de mange likes mit instabilleder raver til sig. Anthon har liket, Lauge har liket, Alfred, Teodor - selv Maxi. Hvorfor liker Thor det ikke? "Celineeeee?" Kalder Cille. Jeg ser hurtigt op. "Hvad i alverden laver du?" Spørger hun. "Thor liker ikke mit billede!" Siger jeg nærmest i panik. Cille rynker bare sine bryn af mig. Ihærdigt ser jeg mine likes igennem endnu en gang, men Thor har stadig ikke liket. "Hvorfor liker han det ikke? Gud! Tænk hvis han har unfollowed!" Udbryder jeg, og går ind på en app, hvori man kan se hvem der unfollower osv. "Jeg har ikke unfollowed dig Celine" griner en drengestemme bag mig. Jeg slukker min telefon hurtigt og kigger tilbage. Hvor er det flovt. "Jeg har ikke været på insta endnu, må jeg sidde?" Spørger han og hentyder til den tomme stol. Jeg nikker bare, og Thor sætter sig ned. Mit hjerte er begyndt at slå meget hurtigt, jeg ved ikke lige hvad der foregår. Thor rynker sine bryn, da han ser på mig. "Hvorfor er du så anspændt?" Spørger han. Jeg rejser mig op hurtigt. Thors blik følger mig bare. "Jeg har glemt at Anthon og jeg har aftalt vi skal knalde" siger jeg og griber ud efter min taske. Både Thor og Cille ser forunderligt på mig. "Øhm - eller vi har en aftale" retter jeg. Jeg gør det så akavet for mig selv. "Vi ses bare senere" siger jeg og skynder mig hen mod hotellet.
"Anthon?" Kalder jeg, da jeg går ind på værelset. "Mhm?" Mumler han inde fra soveværelset. "Jeg er virkelig liderlig" siger jeg og stiller min taske på bordet, hvorefter jeg hoppende på vej ind mod soveværelset får mine sneakers af. "Kan vi ikke knalde?" Spørger jeg. Lige idet jeg går ind på værelset og er ved at tage min kimono af, opdager jeg at Asmus sidder ved siden af Anthon i sengen. Jeg trækker hurtigt kimonoen om min krop igen. "Hov" mumler jeg. "Jeg skulle faktisk alligevel ud" siger Asmus og rejser sig akavet op. Anthon sidder bare og ser lidt væk. "Øhm. I må hygge jer, eller ja. Altså jo" siger Asmus, da han langsomt forsvinder væk. "Vi ses" siger han og lukker døren til værelset. Jeg klør mig akavet på armen. "For helvede Celine" siger Anthon. Vi ser lidt på hinanden, så begynder vi begge at grine en smule. Anthon åbner sine arme og jeg går stille hen til ham. "Gjorde jeg dig til grin der?" Mumler jeg og sætter mig op på ham. Anthon ryster på hovedet. "Kun lidt" griner han. Jeg lader blidt min pande hvile mod hans. "Jeg kan fortælle dig alt, ik?" Hvisker jeg. Anthon rynker sine bryn. "Selvfølgelig kan du det" hvisker han og kysser mine læber. Jeg kysser blidt igen. Det udvikler sig en smule, og Anthon stopper først, da han har fået lagt mig ned og nu ligger indover mig. "Hvad er det?" Spørger han. "Jeg spottede nogle kradsemærker ned af Thors ryg" hvisker jeg mens jeg blidt nusser Anthon ned af ryggen. "Jaer?" Spørger han og kysser min kind. "Jeg fik sådan en underlig følelse. Jeg tror næsten jeg blev jaloux" mumler jeg. "Det er vel meget normalt... I var kærester for ikke særligt længe siden" hvisker Anthon bare og kysser videre i mit ansigt. "Jamen det er bare... Jeg regnede jo med at han knaldede med Isabella, dér var jeg ikke jaloux" siger jeg og trækker Anthons t-shirt af. Anthon svarer ikke, trækker bare min kimono af mig. "Det er som om, at efter vi kyssede, så er jeg bare blevet nervøs i hans selskab og jaloux. Jeg får det endda helt dårligt, når han ikke liker mine instabilleder" griner jeg blidt. Anthon stopper med at kysse på mig omgående. "Vent hvad sagde du?" Spørger han. "At jeg er nervøs og jaloux?" Siger jeg og rynker mine bryn. "Har du kysset med Thor?!" Spørger han og fjerner sig fra mig hurtigt. Jeg sætter mig op. "Altså. Han kyssede mig" siger jeg og klør mig lidt i håret. "Hvornår?" Spørger Anthon forvirret. "For en uges tid siden... Det var da jeg var inde ved ham. Det var en form for afskedskys" siger jeg. Anthon ser bare på mig, og jeg ser bare på ham. Så rejser han sig op. "Er du sur?" Spørger jeg. "Gu' er jeg da sur!" Siger han og trækker hurtigt sin t-shirt over hovedet. "Ej... Det betød jo ikke noget!" Siger jeg hurtigt. "Nårh nej - det betød slet ikke noget. Det er derfor du bliver nervøs i hans selskab og jaloux over han har kradsemærker på ryggen" vrisser Anthon bare. "Jamen, jeg elsker ham jo ikke mere" siger jeg. "Fuck dig Celine" siger Anthon bare og smækker døren i. Hvad har jeg nu lavet...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fra Fortid Til Fremtid - Citybois
FanficDengang var det hele bare sjov og ballade. Der var ikke som sådan noget på spil... Indtil den dag hun selvfølgelig blev forelsket i ham. Men hvordan scorer man en, der har været ens idol i 4 år? Hvordan forklarer man egentligt, at man rent faktisk k...