Kapitel 14 - hjælp

151 5 0
                                    

*7 dage senere*

"Har du husket den der aubergine?" Spørger jeg Sophia, da jeg kigger ned i vores kurv. "Fuck nej, den har jeg glemt" siger hun. Jeg sukker og går med hastige skridt hen i grøntafdelingen. Vi er ved at handle ind til aftensmad, på trods af at jeg ikke har haft den største appetit for tiden. Da jeg skal til at tage en aubergine, er der en anden som på samme tid som mig rækker ud efter den jeg havde tænkt mig at tage. Jeg griner en smule og kigger op. "Du tager den bare" smiler jeg, men så går det op for mig at det er Anthon. Hurtigt tager jeg en anden aubergine, skynder mig tilbage til Sophia og ligger den på båndet. Med ét mistede jeg lige alt appetitten igen. Hans ord har kørt på repeat i mit hoved siden han sagde det. "Har du set forsiderne?" Spørger Sophia, og river mig ud af mine egne tanker. Jeg kigger hen mod alle bladene. "Jaer" siger jeg bare. Thor er røget på forsiden med et billede hvor han kysser en fan. "Det er bullshit, han kyssede hende ikke på den måde" siger jeg bare, men rækker alligevel ud efter et af bladene. Jeg har ikke læst hvad der står, men jeg er alligevel nysgerrig på det. Jeg vil gerne se hvad de egentligt kan finde på at skrive.
   Sophia pakker som altid, mens jeg gør klar til at betale. Det er ikke fordi jeg altid betaler, men det gør jeg for det meste. Men jeg får også overført penge af mine forældre, så snart der står under 100.000 kr. på min konto. Så har jeg selvfølgelig mine shoppekontoer, men de gælder ikke. Der står rigtigt rigtigt rigtigt mange penge på de kontoer. Jeg tør ikke engang at gå ind og se hvad der står på dem. Men lad mig sige det sådan, at hvis jeg fik lyst til at købe to Gucci tasker og en helt masse tøj, ville kontoen langt fra være tømt. "Jeg skal bede om 598" siger kassedamen. Jeg lægger mit kort henover dankort automaten og skriver hurtigt min kode. "En kvittering med?" Spørger hun. "Ellers tak, kan jeg forresten lige købe sådan en her med?" Spørger jeg og snupper hurtigt en graviditetstest. "Ja, selvfølgelig" siger kassedamen og scanner den ind. Sophia sender mig nogle forvirrede øjne, men jeg betaler bare for den og putter den ned i posen til alle de andre varer. "Er du i tvivl om du er gravid?" Spørger hun. "Nej, men jeg vil bare være på den sikre side. Du ved jeg er skeptisk med de p-piller" griner jeg.

Graviditetstesten var negativ, selvfølgelig. Jeg havde ikke regnet med andet. Efter at have taget den sætter jeg mig ud i køkkenet med en kop kaffe og læser avisen. Jeg er ved at få kaffen galt i halsen, da jeg læser hvad der er blevet skrevet. "Det siges desuden, at popidolet Thor Farlov i forvejen ses med en anden tidligere fan. Hvem hun er vides endnu ikke, og om forholdet holder efter Thors vilde nat i Aalborg er ligeledes uvist" står der kraftedme. Jeg rækker ud efter min mobil og ringer Thor op. "Hallo?" Siger han. "Har du læst avisen?" Spørger jeg. "Jeg har set alle forsiderne, ja" mumler Thor bare. "Nej nej, det er ikke det. Der står helt seriøst at du ses med en anden tidligere fan" siger jeg. "Hvad gør der?!" Spørger Thor. Vi havde aftalt at holde vores forhold hemmeligt for pressen.  "Jeg kommer lige ind" siger Thor og ligger på. Jeg rejser mig bare og går ud og lukker ham ind. "Hvor er det sygt" siger han og går med hastige skridt ud i køkkenet. Jeg lukker opgangdøren og går med ham. "Hvordan har de fundet ud af det?" Sukker jeg og læner mig op af køkkenbordet. Thor står bare og læser. "Hvor er det sygt seriøst" siger Thor bare, jeg nikker. "Hvad gør vi? Nu holder de ekstra meget øje med mig, de giver ikke op før de finder ud af hvem du er" fortsætter han. Jeg kigger bare på Thor. "Altså.." mumler jeg. "Har du lyst til at offentliggøre os?" Spørger jeg. Thor kigger på mig. "Har du?" Spørger han. Jeg trækker på skuldrene. "Det ville bare være meget nemmere på en eller anden måde. Jeg elsker dig Thor. Jeg elsker dig virkelig. Og jeg har ikke lyst til at skulle holde det skjult for offentligheden... Men hvis du ikke vil offentliggøre det, så er det fint. Det er op til dig 100%" siger jeg. Thor sukker frustreret. "Jeg har bare ikke lyst til at pressen skal komme efter dig på den måde" siger han. "Det er op til dig" siger jeg. Thor kigger hen på mig. "Men føler du dig klar til at være i pressens søgelys? Det bliver nærmest et krav, at du skal med mig på den røde løber eller andre events" siger Thor. Jeg synker en klump. Hvis der er noget jeg aldrig har haft lyst til, så er det at være et kendt ansigt i Danmark på den måde. Den røde løber er vildt overvurderet i mine øjne. "Ja" siger jeg så bare. Thor kigger bare på mig. "Fuck det er noget lort det her" siger han og skubber avisen hårdt væk, så den falder ned på gulvet. Jeg sætter mig stille på hug og samler den op igen. "Så lad os tage et selfie, som jeg kan poste" mumler Thor og lukker op for skraldespanden, for at spytte sit tyggegummi ud. Han rynker sine bryn. "Har du taget en graviditetstest?" Spørger han. "Øhm, nårh ja" griner jeg. "Sagde du ikke at du var på p-piller?!" Spørger han skeptisk. "Jo Thor. Jeg ville bare være på den sikre side" siger jeg. "Så den var ikke positiv?" Spørger han, jeg ryster bare på hovedet. "Nej skat" siger jeg og ligger mine arme omkring ham. "Kan vi ikke prøve at se positivt på det her? Hele Danmark får af vide hvor højt jeg elsker dig" griner jeg og kysser Thor huritgt. "Hele verden får at se hvor smuk min pige er" hvisker Thor og kysser mig en gang til. Jeg smiler bare. "Så lad os tage det billede" siger jeg og stiller mig hen til vinduet. Thor tager sin mobil op. "Fuck jeg er grim i dag" siger jeg, da jeg ser mig selv. "Hold nu kæft" griner Thor. Jeg smiler bare og laver et sjovt ansigt. "Okay, jeg poster det her. Hvad skal jeg skrive?" Spørger Thor. Jeg trækker på skuldrene. "Idk. Jeg er ikke vant til sådan noget" griner jeg bare. "Jeg finder ud af det. Jeg må hellere gå tilbage, vi var lige igang med at lave musik" siger Thor. Jeg nikker bare. "Oki" siger jeg så. Thor smiler til mig, og går hen og ligger sin ene arm omkring mig. "Jeg elsker dig" siger han. "Jeg elsker dig" svarer jeg og kysser ham kort. "Skriv nu nogle sange om mig" joker jeg, da Thor er på vej ud mod gangen. Han griner af mig. "Alle mine fremtidige sange bliver om dig skat" griner han, det smiler jeg bare lidt af.

Fra Fortid Til Fremtid - CityboisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora