*To dage senere*
Jeg vågner op ved siden af Anthon igen i dag. Det gør mig næsten til det lykkeligste menneske på hele jorden. Blidt lægger jeg min hånd på hans bryst og kysser hans kind. "Mhm" mumler han og vender ryggen til mig. Jeg griner en smule og sætter mig op. Mit hår er uglet og jeg er nøgen. Det blev sent igen i nat. Hvad kan jeg gøre? Jeg føler mig så forelsket. Det er virkelig en rar følelse. Stille rækker jeg ud efter min t-shirt og mine trusser på gulvet. Jeg får sneget mig ud uden at vække Anthon.
"Godmorgen" siger jeg til Sophia som er på vej ud af døren. "Godmorgen" smiler hun bare og smutter. Jeg strækker min krop og åbner køleskabet. Bacon, cocktailpølser og æg tager jeg ud af køleskabet. Ind imellem må man vel godt bryde den sunde livsstil.
Jeg hygger mig meget med at lave maden. Måske lidt for meget. Jeg er lige ved at brænde æggene på, men det går. Fint anretter jeg det ved spisebordet og går ind for at vække Anthon. Jeg springer ned på ham. "Neeej" mumler han. Jeg griner og kysser ham i ansigtet. "Klokken er kun 9" mumler han. "Kom nu ooop" smiler jeg. Anthon sukker og kigger op på mig. "Fint" mumler han så og lægger sine hænder på mine kinder. Han giver mig et kys, men jeg rejser mig bare op. "Jeg har lavet mad" smiler jeg og går ud sætter mig glad ved bordet. "Her lugter brændt" mumler Anthon bare og sætter sig. "Hold nu kæft" mumler jeg bare. Her prøver man at være sød, og så får jeg bare det der tilbage. Anthon sidder bare og ser ned på bordet. Han er slet ikke et morgenmenneske. Til sidst kan jeg ikke lade være med at grine, hvilket lever Anthon op en smule. "Hvad?" Griner han. "Du ser bare så kær ud" smiler jeg og tager noget æg i munden. "Åh hold op" siger han bare grinende. Jeg smiler bare lidt.Jeg står og er ved at vaske op, da Anthon lægger sine arme omkring mig bagfra. "Skal vi knalde?" Hvisker han i mit øre. Jeg smiler en smule. "Jeg kan ikke, jeg har travlt" mumler jeg bare, da Anthon begynder at kysse min hals. "Neeej du har ej" hvisker han bare. "Jo jeg har. Jeg skal mødes med min veninde om to timer og jeg skal også i bad" siger jeg. "Kom nu skat" siger Anthon. "Skat?" Griner jeg. "Mhm" siger Anthon bare. Jeg slukker for vandet og vender mig om mod ham. "Jeg har travlt" mumler jeg. Han kysser hurtigt mine læber. "Og hvad så?" Siger han bare og løfter mig op på køkkenbordet. Jeg sukker. Det er umuligt for mig at afvise ham. "Sådan skal det være" smiler Anthon, da jeg til sidst giver efter. Smilende trækker jeg hans trøje over hans hoved. "Du er sexet i dag" smiler jeg og giver ham et kys. "Det er du altid" hvisker han bare tilbage.
*To timer senere*
Som forventet er jeg for sent på den. Jeg betaler hurtigt for min taxa og løber ud til Cille. Vi aftalte at mødes ved Kongens Nytorv. "Hej" griner jeg og giver hende et kram. "Kun 20 minutter for sent" siger hun. "Jaer, sorry. Anthon fangede mig lige" siger jeg og bider mine tænder sammen. Hun ryster smilende på hovedet. "Det er okay Celine" siger hun. Jeg ser ned af hende og spotter omgående et par Louis Vuitton sneakers. "Jeg elsker de sneaks! Jeg har omtrent fem par selv!" Siger jeg. Hun hæver bare sine bryn. Jeg ved at Cille har penge, til gengæld er jeg ikke helt sikker på hvor meget hun er for at bruge dem på ligegyldige ting som sneakers. "Jaer, jeg har et problem" griner jeg og går så går vi hen til Illum."Er Anthon og dig så blevet kærester ellee hvordan?" Spørger Cille mig. "Kærester?! Nej, det er vi ikke" griner jeg, mens jeg rører rundt i min iskaffe. "I elsker bare hinanden uden at være kærester?" Griner Cille uforstående. Jeg forstår hende godt. Jeg kan heller ikke finde rundt i mig selv. Jeg er generelt et meget kompliceret menneske. "Altså ja... Jeg er oprigtigt bange for at fucke endnu et forhold op. Jeg ødelagde alt med Thor, og det må bare ikke ske en gang til" siger jeg. "Og slet ikke med Anthon!" Tilføjer jeg hurtigt. Cille nikker bare en smule. "Ja okay" mumler hun. "Hvad med dig? Kæreste på?" Spørger jeg og tager en tår kaffe. Hun når ikke engang at svare, før min mobil ringer. "To sek" mumler jeg og tager min mobil op af lommen. "Hej skat" siger jeg til Anthon. "Hvad så smukke? Hygger I?" Spørger han. "Ja, det gør vi da" smiler jeg. "Har I lyst til at tage med til fest hos Lauge i aften?" Spørger Anthon. Nu kan jeg jo som sådan ikke tale for Cille, meeeen det gør jeg alligevel. "Ja! Vi er på!" Siger jeg hurtigt. "Fedt. Jeg glæder mig til at se dig baby. Tag noget frækt på" siger Anthon, jeg rødmer en smule. "Kun for dig" siger jeg genert. "Godt skat. Jeg elsker dig" siger han. "Jeg elsker dig" svarer jeg og så ligger Anthon på. "Hvad er vi på til?" Spørger Cille hurtigt, hvilket jeg griner af. "Fest hos Lauge" griner jeg. Hun rynker sine bryn. "Hvem er det nu det er?" Spørger hun bare. "Anthons ven. Ham den lækre" siger jeg og blinker. "Åh Gud... ham" mumler hun nærmest nervøst. "Bare rolig Cille, de er super flinke allesammen" smiler jeg.
ESTÁS LEYENDO
Fra Fortid Til Fremtid - Citybois
FanficDengang var det hele bare sjov og ballade. Der var ikke som sådan noget på spil... Indtil den dag hun selvfølgelig blev forelsket i ham. Men hvordan scorer man en, der har været ens idol i 4 år? Hvordan forklarer man egentligt, at man rent faktisk k...