Kapitel 32 - LA

127 6 2
                                    

*Én uge senere*

"Har I været rundt i byen ordenligt endnu?" Spørger Camilla. Kathrine nikker ihærdigt på hovedet. "Jeg har været nærmest over det hele. Walk of fame, Hollywood-skiltet, Venice strand, Malibu strand, Beverly Hills - jeg kunne fortsætte" siger hun. Jeg ligger bare og stirrer op i luften. "Hvad med dig Celine?" Spørger Camilla, jeg ser hen mod pigerne. "Jeg har bare arbejdet en del" mumler jeg og kigger tilbage igen. Camilla og Kathrine er nogle fra et andet dansk ejendomsmæglerfirma. Deres chef er venner med min chef, og nu er det os der deler en bolig. "Nå, bare henne på Kenneth's kontor eller hvad?" Spørger Kathrine, men jeg ryster på hovedet. "Vi har været sådan lidt rundt, men det er ikke fordi jeg har set noget udover en helt masse huse" mumler jeg. "Vi er igang med at se på de huse vi har til salg, og så skal vi vælge et par stykker ud som skal være med i reklamen" fortsætter jeg. "Nå det er da meget fedt... Men du har kun tre uger tilbage i LA" siger Camilla. "Kun og kun" svarer jeg bare. Det er ikke fordi jeg savner København, men det er mere måden alting sluttede på derhjemme. Jeg vil herre gerne hjem og gøre det godt igen specielt med Sophia. "Du har ik engang oplevet nattelivet" griner Kathrine. "Jeg er ligeglad med nattelivet her" siger jeg og retter på min bikini. Der bliver en smule stille, pigerne kan nok godt fornemme på mig at noget er galt. "Nå, skal vi gå i poolen?" Spørger Camilla så. "I can't... Mine p-piller siger jeg får mens i dag, og jeg GIDEE ikke risikere noget" griner Kathrine. "Hvad med dig Celine?" Spørger Camilla så. Jeg trækker på skuldrene og griber ud efter min mobil. "Lad mig lige se hvornår min mens kommer" siger jeg. Da jeg går ind på min app, er jeg seriøst gået næsten 20 dage over. Hvordan har jeg for det første ikke lagt mærke til det, og hvordan kan det overhovedet være sket? Jeg er på p-piller og alt muligt? Jeg synker en klump. "Øhm... Jeg er, øh... Gået 18 dage over tid" mumler jeg. Pigerne hæver deres øjenbryn. "Er du gravid?" Spørger Kathrine så. "Nej sgu da! Jeg er ved gud da ikke gravid, hvad er det for noget at anklage mig for?!" Vrisser jeg. Kathrine kigger bare chokeret på mig. "Men har du haft ubeskyttet sex med nogen?" Spørger Camilla, jeg ser ned. "Altså ja" mumler jeg. "Din mave er blevet lidt rundere" siger Kathrine. Hun er dum som en dør og har på ingen måde situationsfornemmelse. "Tak skal du have" siger jeg og rejser mig op. "Hvor skal du hen Celine?" Spørger Camilla. "Ned og købe en graviditetstest... EFTER jeg har tildækket min runde mave" vrisser jeg og løber op på mit værelse.

"Jeg kører dig" siger Camilla, som står i gangen med hendes bilnøgler i hånden. Jeg tager en dyb indånding. "Tak..." mumler jeg så og går ud. "Hvilken bil har du?" Spørger jeg. Vi har alle tre forskellige biler. "Den blå BMW" siger Camilla og åbner døren. Jeg får en underlig følelse i kroppen, da jeg sætter mig ind. Det er en BMW X1 i mørkeblå. Den er fuldkommen identisk med Anthons bil... Tøvende sætter jeg mig ind og spænder min sele. "Er du okay?" Spørger Camilla. Jeg nikker bare på hovedet. "Jaja, jeg er ikke gravid. Selvfølgelig er jeg ikke det. Min menstruation har tit været uregelmæssig efter jeg kom på p-piller" siger jeg. Det passer ikke som sådan. Det var kun de tre første måneder det var uregelmæssigt... Men jeg håber bare på at det ikke er sket, at jeg er gravid. Og så med Anthon... Det kan umuligt passe.
   "Vent, må man overhovedet parkere her?" Spørger Camilla. Jeg trækker på skuldrene. "Ingen ide" siger jeg bare. "Okay, jeg skal nok gå ind og købe den, så du ikke banker døren op i en bil fra vejen eller sådan noget" siger Camilla og går ud af bilen. "Jeg er tilbage om 5" siger hun, jeg nikker bare.
Til at starte med sidder jeg og ser lidt på menneskerne. LA er faktisk en virkelig dejlig by. Her er så smukt, her er varmt og så er det bare generelt vildt fedt. Det er hyggeligt at se på menneskerne, men så begynder jeg i stedet at se rundt i bilen. Jeg kan lige se Anthon og jeg for mig. Allerførste gang vi var sammen. Lige på passagersædet. Det var et helvede, jeg fik konstant rettet i ryggen. Det var en virkelig god dag. Selvom Anthon tvang mig ud af mit værelse og jeg skulle høre på ham og hans brok hele dagen, så ville jeg ikke være den tur foruden. Overhovedet. Jeg tror slet ikke at jeg ville komme over Thor uden ham.
   Pludselig vælter Camilla ind i bilen igen, og jeg bliver revet totalt ud af mine tanker. "Så" siger hun og rækker mig testen. Jeg tager den op af posen. "Den ligner dem fra Danmark" siger jeg. Camilla spænder sin sele og kigger op på mig med et skævt smil på læben. "Kender du meget til dem eller hvad?" Griner hun. Jeg ryster på hovedet. "Nej nej, jeg er bare altid mega hysterisk med sådan noget. Jeg er simpelthen så bange for at være gravid" griner jeg og lægger testen ned i posen igen. "Nårh. Hvad er der så lige sket denne gang?" Spørger Camilla. Jeg trækker på skuldrene. "Det ved jeg faktisk ikke" mumler jeg. "Det kan være at du var så forelsket, at du ikke engang tænkte over om du blev gravid" siger hul og skynder sig ud på vejen. Jeg kigger hen mod hende. "Næh, det tror jeg ikke.." mumler jeg. "Nå, det lyder bare underligt at du pludselig skulle gå imod dine egne principper" siger hun. Jeg rynker mine bryn en smule og kigger ud af vinduet. Forelsket i Anthon, aldrig i livet... Eller. Altså jeg har været forelsket i ham før jo. Men ikke nu. Nej. "Jeg har bare været meget stresset!" Vrisser jeg. "Okay okay" siger Camilla bare. Jeg sukker en smule og kigger igen ud af vinduet. Forelsket i Anthon...

Fra Fortid Til Fremtid - CityboisWhere stories live. Discover now