1. Kočičko

386 13 1
                                    

Vrátila jsem se domů ze školy a nikdo nebyl doma. Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomila, že rodiče jeli pro mého nového příbuzného.
Skočila jsem na gauč a projela snad všechny kanály v telce. Pak mi volala máma.
Ma: ,,Ahoj Mery, doufám, že sis uklidila ten bordel v pokoji a posbírala to nádobí, odpadky a oblečení co se válí všude po chodbě. Za deset minut budeme tam"
M: ,,Jojo, vše je hotovo"
Tipla jsem to a jak neřízená střela vypla telku, ale zamotala jsem se do deky a slítla z gauče.
M: ,,Doprdele" zaklela jsem a vyběhla schody nahoru. Nahoře je takové mé "království". Je tam jen můj pokoj, koupelna a volný pokoj, který bude nejspíše patřit Davidovi. Jop, to je jediné, co mi o něm rodiče řekli. Prý překvápko. Po cestě jsem sbírala všechen bordel, co mi přišel pod ruce. Uklidila jsem poslední talíř a přesně na čas jsem uslyšela klíče v zámku. Přišla jsem do předsíně a málem mi spadla brada až na zem. Dělají si ze mě prdel? Vážně mi domů přivedli stejně starého kluka?!
Po mamčiné přednášce a krátkém seznámení jsem šla s Davidem nahoru, protože jsem dostala od mamky úkol mu ukázat pokoj.
M: ,,Tu je můj pokoj, tu koupelna a tu tvůj" řekla jsem stručně.
M: ,,V koupelně jsem většinou od 7 do 8, takže se tam opovaž nastěhovat. Jo a do pokoje mi nelez"
D: ,,Seš nějaká podrážděná kočičko"
M: ,,A ty se divíš? Když se ti sem nastěhuje někdo, koho nenávidíš od prvního pohledu? Jo a neříkej mi tak" založila jsem si ruce na hrudník.
David se jen zatlemil a zalezl do zatím čistého pokoje. Se vsadím, že za hodinu to tam bude jak v prasečinci.
Taky jsem zalezla do pokoje a symbolicky třískla dveřmi. Skočila jsem na postel a píplo na mě nové upozornění na facebooku. Přišla mi žádost o přátelství od Davida. To mě rychle vystalkoval. Prohlídla jsem si pár jeho fotek a pak jsem si to uvědomila. Mám kurva sexy bráchu.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat