21. Problém!

250 11 0
                                    

D: ,,Mery! Problém!"
Vykřikl David a já se rychle rozeběhla do kuchyně. David tam máchal s hořící pánvičkou.
M: ,,A neříkala jsem ti náhodou, že to máš hlídat, ať se to nespálí?!" Vzala jsem rychle pokličku a uhasila oheň.
M: ,,Fakt tohle jak s malým děckem. Ho chvíli někde necháš samotného a zapálí ti barák" protočila jsem očima.
D: ,,Tak sorry nooo ale už se nezlob" šťouchl do mě lehce s úšklebkem.
Snažila jsem se hrát uraženou, ale mé koutky se samy zvedaly do lehkého úsměvu.
D: ,,Jako moc dobrá herečka nejsi" zasmál se.
M: ,,No tak rozhodně jsem lepší herečka, než ty kuchař" ušklíbla jsem ho a tím jsem ho dokonale setřela. David se odmlčel.
.
Po obědě jsem si vzala do vaku pár věcí, oblíkla si bílé triko a černé kraťasy a vzala jsem si addidasky.
Dole už na mě čekal dole a netrpělivě podupával nohou.
D: ,,konečně" zvedl pohled ke mě.
M: ,,Ty aby sis nerýpl"
Vyšli jsme ven a David mě vedl na jedno místo. Ale prý tajné.
M: ,,Davide jestli se ztratíme, tak si mě nepřej"
D: ,,Klídek kotě, to tu znám" uklidnil mě. No, tou přezdívkou mě ale rozhodně neuklidnil. Ale radši jsem to neřešila.
Po hodině jsme vyšli z lesa na takový útes. Byl tady příjemný klid.
M: ,,Woow jaktože tady o tom nevím?"
D: ,,Protože si dříve nepotkala nikoho tak úžasného, jako jsem já😏"
M: ,,Seš egoista, to svět neviděl" zasmála jsem se.
Sedli jsme si s Davidem na trávu a chvíli jsme mlčeli.
M: ,,Hele vím, že je to asi divná otázka, ale proč si byl v děcáku? Ty nemáš rodiče?"
D: ,,Mám, ale šoupli mě tam asi v 9, protože jsem byl prý hrozný spratek nevychovaný, ale nechybí mi. Neměl jsem s nima žádný vztah. Matka furt lítala po soudech, protože byla soudkyně a otce zajímalo jen, jak jsem chytrý a to, aby ze mě byl stejný hajzl jako on"
M: ,,Aha a tady se ti líbí?"
D: ,,Hrozně" otočil se na mě a oba jsme se odmlčeli. David se ke mě začal přibližovat a já jako přikovaná jsem se ani nehla.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat