6. Co chceš

289 11 0
                                    

M: ,,Davideeeee!" Zařvala jsem na celý barák.
Pak jsem vešla do obýváku a snažila se uklidnit. Všude se válelo oblečení. Pak tu byly všude rozsypané chipsy, obaly a vypadalo to tu jak na smetišti.
David se uráčel přijít dolů.
M: ,,To si ze mě děláš prdel?!"
D: ,,No jak vidíš, tak asi ne"
M: ,,Cos tady prosimtě dělal?!"
D: ,,Jsem si užíval volna" drze se usmál.
M: ,,Okamžitě, ale okamžitě to tady ukliď! Za chvíli příjde mamka a ta tě uškrtí. Nebo víš co? Neuklízej to, ať mamka vidí jaký si nehorázný bordelář"
D: ,,Tak mi pomož asi ne?"
M: ,,Proč bych ti jako měla pomáhat? Nene, hezky si to tady ukliď sám" mrkla jsem na něho. Rozešla jsem se ke schodům.
D: ,,Marie ta pětka"
Zarazila jsem se a otočila se na Davida.
D: ,,Chceš aby se tvoje mamka dozvěděla o té pětce, co jsi dneska dostala?"
M: ,,Cože? Jak to sakra víš?!"
D: ,,Ummmm jsem si našel zdroj"
M: ,,Dělej!"
D: ,,Být tebou, tak už začnu"
Teď jsem měla sto chutí mu jednu vrazit. Možná to podám na sociálku za šikanu sestry, co?
Začala jsem sbírat papírky a David oblečení, které hodil nahoru. Protočila jsem očima a vysála.
D: ,,Mery?"
M: ,,Co chceš"
D: ,,To...no...díky"
Zakuckala jsem se. On mi vážně poděkoval? Davide seš to ty?
M: ,,Máš zač" usmála jsem se a šla do pokoje.

Ten poslední týden školy utekl už rychle. Už jsme se neučili, takže to byla pohoda. S Davidem jsme se semtam rafli, ale už jsme se snesli. Konečně začali velké prázdniny.

Vzbudila jsem se a sedla si.
M: ,,Dobré ráno prázdniny" protáhla jsem se a v pyžamu šla dolů. U stolu seděl David jen v kraťasech....panebože.
M: ,,Ummm čau" odtrhávala jsem od něho pohledy.
D: ,,Čus" zvedl se a prošel okolo mě nahoru.
Ma: ,,Davide počkej, musíme vám něco říct" zavolala ho zpátly mamka a i s taťkou se před nás postavili.

Perfektní bráchaKde žijí příběhy. Začni objevovat